Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00

EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00 7 år 11 måneder ago #1609

• AndyMaxwell
  • AndyMaxwell's profilbilde
Er det bare jeg som mener det er idiotisk å stille med toppet lag i en meningsløs bortekamp i en turnering som er totalt blottet for prestisje? Under normale omstendigheter hadde jeg ikke brydd meg om resultatet, men når vi topper laget er det fryktelig irriterende at vi ikke klarer å vinne. Det burde vel holde å toppe laget i hjemmekampene og satse på at det holder til avansement? Frykter slitne spillere og uavgjort mot Villa som en konsekvens av denne kampen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00 7 år 11 måneder ago #1612

• Tord
  • Tord's profilbilde
Nå har du lagt premisser som ikke alle er enige i: meningsløs bortekamp i en turnering som er totalt blottet for prestisje. Du har selvfølgelig din fulle rett til å mene det, men at det er en vedtatt sannhet blir feil. Hvis du leser intervjuene med AVB så ser du jo at han har et totalt annet syn på turneringen enn Redknapp (og deg med fler)

EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00 7 år 11 måneder ago #1615

• Nayim
  • Nayim's profilbilde
Tord skrev:
Nå har du lagt premisser som ikke alle er enige i: meningsløs bortekamp i en turnering som er totalt blottet for prestisje. Du har selvfølgelig din fulle rett til å mene det, men at det er en vedtatt sannhet blir feil. Hvis du leser intervjuene med AVB så ser du jo at han har et totalt annet syn på turneringen enn Redknapp (og deg med fler)

[url=http://http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19841295[/url]

Tror nok AVB verdsetter EL, men turneringen sliter utvilsomt og er per nu mest gjev for klubber fra mindre ligaer ala Norge.
From the halfwayline

EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00 7 år 11 måneder ago #1618

• Sir Bill
  • Sir Bill's profilbilde
AndyMaxwell skrev:
Er det bare jeg som mener det er idiotisk å stille med toppet lag i en meningsløs bortekamp i en turnering som er totalt blottet for prestisje? Under normale omstendigheter hadde jeg ikke brydd meg om resultatet, men når vi topper laget er det fryktelig irriterende at vi ikke klarer å vinne. Det burde vel holde å toppe laget i hjemmekampene og satse på at det holder til avansement? Frykter slitne spillere og uavgjort mot Villa som en konsekvens av denne kampen.

Ikke enig i at turneringen er uten prestisje. Det ligger mye prestisje i å gå helt til topps i EL, problemet er at det ikke er noe prestisje i å spille i EL, på grunn av svært varierende motstand.

EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00 7 år 11 måneder ago #1622

• Larven
  • Larven's profilbilde
  • Jan Arve Valderhaug
og vi skal faktisk ikke så veldig mange år tilbake i tid,
da de fleste oss gledet seg over europa igjen, we're going on an european tour......

jeg husker det i alle fall godt, og synest at el er stas.
Audere Est Facere

EL: Panathinaikos v Spurs 4 Okt 2012 kl 19:00 7 år 11 måneder ago #1630

• Tor Kristian Mikkelsen
  • Tor Kristian Mikkelsen's profilbilde
Larven skrev:
og vi skal faktisk ikke så veldig mange år tilbake i tid,
da de fleste oss gledet seg over europa igjen, we're going on an european tour......

jeg husker det i alle fall godt, og synest at el er stas.

Takk! Er så enig. Jeg ble oppriktig glad når AVB sa han ville satse på EL i år.

Ellers var det en kamp på sparebluss, det eneste positive er pasningene til Huddlestone ... Som, dessverre, enda er for stasjonær for det ypperste i England og Europa. Men, han har, i likhet med Dawson, vært skadet en sesong. De trenger matchtrening.