Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham v Chelsea 20 Okt kick off 13:45

PL: Tottenham v Chelsea 20 Okt kick off 13:45 7 år 10 måneder ago #2237

• wantanick
  • wantanick's profilbilde
Sheik skrev:
wantanick skrev:
men ser du godt etter legger du også merke til at Livermore er innblandet i alle de tre siste målene til Chelsea. Følger ikke mann defensivt, sier ikke i fra om Mata sitt løp, følger ikke løp osv. Han holder rett og slett ikke mål, og vi trenger Parker/Dembele tilbake raskt!
Jeg sendte faktisk melding til en kamerat at nå går alt til "H" når jeg så at Livermore skulle entre banen.
Men Livermore kan ikke tildeles skylden for 2-2 målet. Da var han ennå ikke på banen, men på vei til å bli byttet inn =P

Gleder meg selv til at Dembele er tilbake, utrolig viktig både fremover og bakover på banen!
Hehe... Ups :) Står allikevel for at han ikke er god nok!
COYS!
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham v Chelsea 20 Okt kick off 13:45 7 år 10 måneder ago #2239

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Livermore har vel spilt alle kampene vi ikke har vinni. Og ingen av kampene vi har vinni.

Det er jo en pekepinn.

PL: Tottenham v Chelsea 20 Okt kick off 13:45 7 år 10 måneder ago #2241

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Jake Middelmådig?

middelmådig
adj. middelmådig ( a2) kvalitetsmessig litt under gjennomsnittet, svak

Skjønner ikke hva folk så i den fyren, jeg har knapt sett han gjort noe som imponerer meg. Når det er sagt så blir jeg fra nå imponert hver gang han klarer slå ei pasning i lengdereting som når en medspiller.

Det var liksom game over for min del når han ble satt innpå.

Men for all del, gutten er en fair fotballspiller, ganske mye bedre enn meg selv vil jeg si, men for Tottenham som utfordrer ligagull(?), no fucking way!
Følgende bruker har takket deg: kaimagne