Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2381

• el Mindo
  • el Mindo's profilbilde
VDH skrev:
Forferdelig døverlig begredelig og skrekkelig forestilling.

Er lei av å se Livermore og Hudd i spursskjorta. Greit førstnevnte er Tottenhamgutt og andremann kan skyte hardt, men det er faen ikke godt nok for å oppnå Tottenham sine ambisjoner.

Nok en gang ser vi at hakket ned fra Bale er sykt høyt og at vi sterkt mangler back-up på vingene. Sigurdsson og Dempsey har heller ikke akkurat blomstret.

Vår beste første 11'er god, men vi mangler sårt back-up på nøkkel-plasser ala Dembele og kant.

Thudd som lever på et rykte om at han slår lisse-passninger på 90 meter (vi har alle sett det), står med ballen "alene" på 40 m like før slutt. Det er nå eller aldri. Mokke ballen inn i feltet og håpe at Defoe får en heldig flikk. Tavla viser 1 - 1, alle mann løper i angrep. Dommeren løfter fløyta og før han blåser, snur Huddlestone seg og slår en støttepasning ned til Lloris. Slik oppfatter jeg Thudd the Afroman i dag.
01000011 01001111 01011001 01010011

www.adrianminde.com/
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: wantanick

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2382

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Hypermusec skrev:
En ting jeg ikke forstår... Vi spiller med en spiss, Defoe, også løper han aldri inn i boksen når vi har innleggsmuligheter?
Det er det vi mister med Defoe, som vi får (og har hatt) med Ade, (Crouch og Paven) er hodesterk(e) duellspiller(e) i boksen. Derfor er det synd at ikke AVB vil benytte begge to samtidig, men av det jeg har lest så går dette på at AVB er fast bestemt på at 4231 er den formasjonen vi skal benytte. Selv om jeg gjerne kunne sett at Defoe eller Ade hadde spilt i midten av de tre bak spissen.

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2383

• Bjarne
  • Bjarne's profilbilde
Nok en svak kamp i EL, tar vi dette på alvor???

vi spiller med et begredelig dårlig tempo

Townsend fikk muligheten benytter den ikke
Hudd spiller seg ikke nærmere plass på laget
Gylfi scorer, en av dem som prøver, får godkjent i dag
Defoe back too old basic

har 2 hjemme kamper nå som må vinnes ellers ryker vi på hau ut i år også
AUDERE-EST-FACERE

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2384

• air
  • air's profilbilde
Huddlestone liker tydeligvis midtstreken godt. Holder seg hele tiden i nærheten av den. Irriterende å se hvordan han luntet rundt der ute. Dårlig kamp med et ekstremt lavt tempo. Men normalt sett bør vel det bli avansement ettersom det er to hjemmekamper igjen.

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2386

• Per A Hognaland
  • Per A Hognaland's profilbilde
Synes faktisk ikke Hudd gjorde det så ille jeg. Han hadde garantert fått taktiske råd av AVB, og tipper at det var derfor han var plassert rundt midten eller til tider som en ekstra stopper (...det er jo nettopp dette Spurs har manglet de siste år, og grunnen til at vi ikke har vunnet ligaen).
Hudd har da gjort det MINST like bra på de innhoppene + kampene han har spilt som Clint og Gylfi, for de to har til nå i sesongen vært på grensen til latterlige og om formen ikke bedres (noe som skal mye til) er jo prestasjonene deres en fin blanding av Rasiak og Atouba. Forøvrig bør Hudd skamme seg for de forferdelige dødballene han i dag serverte...

Vi må kjøpe en hjerne eller to som kan spille på midtbanen i januarvinduet.
Vi er rett og slett på grensen til udugelige mot etablert forsvar, ingen hvet hvor de skal løpe eller om de skal løpe, og løper de er det ingen som ser hvor pasningen skal slås.
Det som dog er positivt denne sesongen er at vi er mye bedre i pressfasen og i kontringsfasen. (Ikke bare denne kampen, men så langt denne sesongen).

Jaja, jeg tror vi kommer oss videre fra gruppen, skulle bare ønske vi gjorde det med litt stil og swung. Eller the Spurs way!
Krysser alt jeg har for at formen kommer snikende på hele laget!

- COYS -
- COYS -

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2389

• Megalomaniac
  • Megalomaniac's profilbilde
Dette var skremmende dårlig. Huddlestone blir aldri ballfordeleren og playmakeren vi mangler på midtbanen.
Fryktelig mye sinking av spillet og lite fremdrift på han i kveld.

En annen som har skuffet meg stort denne sesongen er Walker. Jeg trodde han skulle ta steget i år men det ser ut til å vente. I flere kamper denne sesongen har han opptrådt klønete, lager unødvendige frispark, mister ballen utrolig mange ganger, spesielt ved feilpasninger istedet for en enkel støttepasning. Hadde jeg vært AVB hadde jeg satt ut han og brukt Naughton for å statuere et eksempel på at det må skjerping til.

Resten synes jeg var på det jevne. Verthongen er min MOM.

Frustrert.......
Følgende bruker har takket deg: wantanick

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2395

• Bjarte
  • Bjarte's profilbilde
Per A Hognaland skrev:
Synes faktisk ikke Hudd gjorde det så ille jeg. Han hadde garantert fått taktiske råd av AVB, og tipper at det var derfor han var plassert rundt midten eller til tider som en ekstra stopper (...det er jo nettopp dette Spurs har manglet de siste år, og grunnen til at vi ikke har vunnet ligaen).
Hudd har da gjort det MINST like bra på de innhoppene + kampene han har spilt som Clint og Gylfi, for de to har til nå i sesongen vært på grensen til latterlige og om formen ikke bedres (noe som skal mye til) er jo prestasjonene deres en fin blanding av Rasiak og Atouba. Forøvrig bør Hudd skamme seg for de forferdelige dødballene han i dag serverte...

Vi må kjøpe en hjerne eller to som kan spille på midtbanen i januarvinduet.
Vi er rett og slett på grensen til udugelige mot etablert forsvar, ingen hvet hvor de skal løpe eller om de skal løpe, og løper de er det ingen som ser hvor pasningen skal slås.
Det som dog er positivt denne sesongen er at vi er mye bedre i pressfasen og i kontringsfasen. (Ikke bare denne kampen, men så langt denne sesongen).

Jaja, jeg tror vi kommer oss videre fra gruppen, skulle bare ønske vi gjorde det med litt stil og swung. Eller the Spurs way!
Krysser alt jeg har for at formen kommer snikende på hele laget!

- COYS -

ikke så ille? Ser du på målet, så passerer han Tom like lett som bestemora mi... horribelt forsvarspill av han.
Jeg syns at han virket tung og treg også. Så det spesielt på skuddet han fyrte av, som ble blokkert oppover vår halvdel. Tom hadde 10-15 meter forsprang på deres spiller, men ble likevel løpt opp, og bare godt forsvarspill av av Caulker??? reddet han.

Har vært stor fan av Thudd jeg altså, men begynner dessverre å se hvorfor AVB ville selge :(
Siste endring: 7 år 10 måneder ago av Bjarte.

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2396

• JSU224
  • JSU224's profilbilde
Først: Jeg har nok grodd på meg en bedre innsikt i hvor vanskelig det er å spille slike kamper for det antatt beste laget. Maribor legger seg dypt med mange folk, kjemper bra og satser på kontringer. Det er ikke mange lag her i verden som med LETTHET spaserer inn til seier i en slik kamp. Da må man på lag som Barca etc som kan åpne et hvert forsvar med de ekstreme spillere de har. Vi har få (ingen?) slike spillere og da blir det mye stanging..

AVB vet at vårt lag ikke er godt nok slik det er komponert nå. Han vet første 11 er bra, men med skader etc så er laget svært svekket. Det er jo derfor han røsker i Spurssjela og var villig til å selge både Hudd og Dawson f.eks. Dette laget MÅ i januar ha Moutinho og en klassespiss skal vi ha noe som helst håp om å nå CL. Nyinnkjøpte Sigurdson og Dempsey er for dårlige slik de fremstår nå..muligens vil det bedre seg, men det begynner jaggu å haste. De kan fort bli solgt i januar hvis vi får inn 2-3 spillere vi VIRKELIG ønsker.

I går synes jeg igjen jeg så store svakheter på Walker. Jeg synes ikke han var så ille defensivt i fjor som han har fremstått i år. Kanskje er det den nye høye pressfilosofien til AVB som gjør det. Det er noe jeg tror Walker vil takle bedre og bedre i så fall, og hans hurtighet gjør at jeg helst ikke ser noen andre i den posisjonen. Det må være grusomt for Hudd å spille på den måten vi gjør nå. Det blir så synlig alle hans svakheter at jeg synes nesten synd på han. Det er som folk sier her: Alt han sitter igjen med er et brukbart skudd. Ikke nok..men det er i mine øyne nok til å sette han foran Livermore. Hva er han god på egentlig?
Jon

..som savner Klinsmann :-)

EL: Maribor v Tottenham 25 Okt 2012 kl: 19:00 7 år 10 måneder ago #2401

• wantanick
  • wantanick's profilbilde
JSU224 skrev:
Først: Jeg har nok grodd på meg en bedre innsikt i hvor vanskelig det er å spille slike kamper for det antatt beste laget. Maribor legger seg dypt med mange folk, kjemper bra og satser på kontringer. Det er ikke mange lag her i verden som med LETTHET spaserer inn til seier i en slik kamp. Da må man på lag som Barca etc som kan åpne et hvert forsvar med de ekstreme spillere de har. Vi har få (ingen?) slike spillere og da blir det mye stanging..

AVB vet at vårt lag ikke er godt nok slik det er komponert nå. Han vet første 11 er bra, men med skader etc så er laget svært svekket. Det er jo derfor han røsker i Spurssjela og var villig til å selge både Hudd og Dawson f.eks. Dette laget MÅ i januar ha Moutinho og en klassespiss skal vi ha noe som helst håp om å nå CL. Nyinnkjøpte Sigurdson og Dempsey er for dårlige slik de fremstår nå..muligens vil det bedre seg, men det begynner jaggu å haste. De kan fort bli solgt i januar hvis vi får inn 2-3 spillere vi VIRKELIG ønsker.

I går synes jeg igjen jeg så store svakheter på Walker. Jeg synes ikke han var så ille defensivt i fjor som han har fremstått i år. Kanskje er det den nye høye pressfilosofien til AVB som gjør det. Det er noe jeg tror Walker vil takle bedre og bedre i så fall, og hans hurtighet gjør at jeg helst ikke ser noen andre i den posisjonen. Det må være grusomt for Hudd å spille på den måten vi gjør nå. Det blir så synlig alle hans svakheter at jeg synes nesten synd på han. Det er som folk sier her: Alt han sitter igjen med er et brukbart skudd. Ikke nok..men det er i mine øyne nok til å sette han foran Livermore. Hva er han god på egentlig?
Å være på rett sted til rett tid, men gjøre feil valg med ballen? :)
COYS!