Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 9 måneder ago #64093

• HH
  • HH's profilbilde
Alltid en risiko med yngre spillere. Trodde Alli ikke skulle være en av de som ikke taklet medgangen.

Vil ikke lese for mye i prestasjonen mot APOEL og jeg er ikke enig i synsingen rundt grunnen for hans svake spill, men helt enig i at han spiller forferdelig til tider nå om dagen.

Jeg synes ikke det virker som han ikke bryr seg, og jeg tror ikke han spiller dårlig fordi han f.eks tenker på livet i Spania, men det blir selvsagt synsyng også fra min side. Noe knyter seg som gjør at han tar feil valg stort sett hele tiden. Som du nevner han dribler når han ikke burde, men noen ganger er det nesten motsatt også - utfordrer ikke når han kanskje burde. Alt blir bare feil. Det bekymrer meg dog mindre enn kroppsspråket og holdningen. Skal ikke si at N'Koudou generelt er et godt eksempel, men han løp litt ekstra i går for å dekke opp for noen dårlige involveringer. Der jeg ønsker at Alli starter igjen - at han gjør opp for mye dårlig spill med ekstra innsats - så får resten komme derfra (ikke at han ikke løper nå, men han mangler den fandenivoldskheten han har på sitt beste).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: Tottenham (1) - APOEL (4) 6. des kl. 20:45 2 år 9 måneder ago #64098

• Presley
  • Presley's profilbilde
Synes dette var bra av oss.MP stiller med et redusert lag og vi vinner uten store problemer.Meger gledelig at mange spillere ble spart for denne kampen.
Nkoudou, Foyth og Llorente fikk spille hele kampen og det er positivt.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.