Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(5) - West Ham(16) 4/1 kl. 21:00

PL: Tottenham(5) - West Ham(16) 4/1 kl. 21:00 2 år 8 måneder ago #64586

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
RH skrev:
Holder i massevis til 5. eller 6. plass. :cheer:

Litt mindre irriterende når vi vet at februar måned mest sannsynlig kommer til å ta knekken på oss uansett.

Av og til lurer eg på om du treng ein klem. Må være slitsomt å være så pesimistisk.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, spurs_90, mka07, wantanick, Øystein Svensen, Dougie

PL: Tottenham(5) - West Ham(16) 4/1 kl. 21:00 2 år 8 måneder ago #64590

• Knut
  • Knut's profilbilde
Andreas skrev:
RH skrev:

Litt mindre irriterende når vi vet at februar måned mest sannsynlig kommer til å ta knekken på oss uansett.

Av og til lurer eg på om du treng ein klem. Må være slitsomt å være så pesimistisk.

Jeg ser ikke akkurat lyst på utsiktene til hvor vi er på tabellen etter den kamprekka i februar jeg heller... når det er sagt så mener jeg det det, som Spurs-supporter, er best å ta sorgene litt på forskudd - og heller bli positivt overrasket ;)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av Knut.

PL: Tottenham(5) - West Ham(16) 4/1 kl. 21:00 2 år 8 måneder ago #64592

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Knut skrev:
Andreas skrev:
RH skrev:

Jeg ser ikke akkurat lyst på utsiktene til hvor vi er på tabellen etter den kamprekka i februar jeg heller... når det er sagt så mener jeg det det, som Spurs-supporter, er best å ta sorgene litt på forskudd - og heller bli positivt overrasket ;)

Det som er litt merkelig her inne er at de som før sesongen er mest pessimistiske og tror vi kommer til å gå skikkelig på trynet, er de samme som er mest negative når vi havner på 2. eller 3. plass. De tror og forventer vi skal gjøre det dårlig, men mener samtidig vi burde ha vunnet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, mka07, Andreas, Knut, Dougie, Arvid