Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64629

• RH
  • RH's profilbilde
spurs_90 skrev:
RH skrev:
Osvaldo skrev:
Guardiola skrev:
Osvaldo skrev:
Guardiola skrev:
Håpløst. Vertonghen og Kane burde hvilt. Og bare tull å gamble med helsa til Dembele i en så enkel kamp.

Hvorfor N'Koudou fortsatt er i klubben fatter jeg ikke. Får ikke en gang starte mot et bunnlag i League One.
1-0 Kane
2-0 Kane
3-0 Vertonghen
Ser ut som vi trengte dem i dag

Det sier i så fall alt om hvor skremmende tynt det er bak våre 11 beste. U21-laget vårt bør være bedre enn Wimbledon.

Enig! Det er tynt bak de beste. Dette ser heldigvis MP og starter et lag som er sterkt nok. Jeg tror han vet best her. Og alle er vel enige om at vi skal ta oss videre og så langt som mulig i FA-cupen?

Det eneste vi kan vinne denne sesongen, så helt klart ja. Et FA-cuptrofe kan medvirke til at Kane blir værende. Ingen garanti det heller selvfølgelig, men da ser han i hvert fall at denne klubben er i stand til å vinne noe.

Feil. Vi kan vinne CL også.

Men Poch og Levy burde selvfølgelig kjøpt Ronaldo og Messi før sesongen slik at sjansene var større. Da hadde vi kanskje ikke stått i fare for å rykke ned heller.

Tipper du har rett i at Kane forlater oss etter sesongen om vi ikke vinner FA-cupen i år. Håpløst at vi ikke engang prøver, at vi ikke har noe fremgang og ikke bruker noen milliarder på spillerkjøp. Det er akkurat NÅ vi har sjansen. Jeg tror hele laget blir solgt i sommer, for det er ikke mye positivt som skjer i Tottenham om dagen. Vi taper alle turneringer, og det i konkurranse med småklubber. HÅPLØST!

:silly:

Nå er det en stund siden jeg sluttet å diskutere med de her inne som er fornøyd uansett hvordan vi gjør det, og ikke bryr seg om at vi ikke har vunnet et trofe å snakke om på snart 30 år, men takk for innspill. Det at du til stadighet føler behov for å kommentere mine, tar jeg som et kompliment. Godt nytt år. :cheer:
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av RH.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64631

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
RH skrev:
spurs_90 skrev:
RH skrev:
Osvaldo skrev:
Guardiola skrev:
Osvaldo skrev:
Guardiola skrev:
Håpløst. Vertonghen og Kane burde hvilt. Og bare tull å gamble med helsa til Dembele i en så enkel kamp.

Hvorfor N'Koudou fortsatt er i klubben fatter jeg ikke. Får ikke en gang starte mot et bunnlag i League One.
1-0 Kane
2-0 Kane
3-0 Vertonghen

Det sier i så fall alt om hvor skremmende tynt det er bak våre 11 beste. U21-laget vårt bør være bedre enn Wimbledon.

Enig! Det er tynt bak de beste. Dette ser heldigvis MP og starter et lag som er sterkt nok. Jeg tror han vet best her. Og alle er vel enige om at vi skal ta oss videre og så langt som mulig i FA-cupen?

Det eneste vi kan vinne denne sesongen, så helt klart ja. Et FA-cuptrofe kan medvirke til at Kane blir værende. Ingen garanti det heller selvfølgelig, men da ser han i hvert fall at denne klubben er i stand til å vinne noe.

Men Poch og Levy burde selvfølgelig kjøpt Ronaldo og Messi før sesongen slik at sjansene var større. Da hadde vi kanskje ikke stått i fare for å rykke ned heller.

Tipper du har rett i at Kane forlater oss etter sesongen om vi ikke vinner FA-cupen i år. Håpløst at vi ikke engang prøver, at vi ikke har noe fremgang og ikke bruker noen milliarder på spillerkjøp. Det er akkurat NÅ vi har sjansen. Jeg tror hele laget blir solgt i sommer, for det er ikke mye positivt som skjer i Tottenham om dagen. Vi taper alle turneringer, og det i konkurranse med småklubber. HÅPLØST!

Nå er det en stund siden jeg sluttet å diskutere med de her inne som er fornøyd uansett hvordan vi gjør det, men takk for innspill. Det at du til stadighet føler behov for å kommentere mine, tar jeg som et kompliment. Godt nytt år! :cheer:

Har du inntrykk av at jeg er fornøyd uansett hvordan vi gjør det, så tar du selvfølgelig helt feil. Men for meg er ikke verden svart/hvitt, eller som i ditt tilfelle bare svart. Om vi en dag vinner PL så kommer du til å være negativ fordi vi ikke satte ny rekord i antall poeng, men du er vel bare typen som liker smaken av gulp.

Laget ditt tapte forøvrig 4-2 i kveld, så da må jeg vel ønske deg bedre lykke i resten av året :P
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64632

• RH
  • RH's profilbilde
spurs_90 skrev:
RH skrev:
spurs_90 skrev:
RH skrev:
Osvaldo skrev:
Guardiola skrev:
Osvaldo skrev:
Guardiola skrev:

1-0 Kane
2-0 Kane
3-0 Vertonghen

Nå er det en stund siden jeg sluttet å diskutere med de her inne som er fornøyd uansett hvordan vi gjør det, men takk for innspill. Det at du til stadighet føler behov for å kommentere mine, tar jeg som et kompliment. Godt nytt år! :cheer:

Har du inntrykk av at jeg er fornøyd uansett hvordan vi gjør det, så tar du selvfølgelig helt feil. Men for meg er ikke verden svart/hvitt, eller som i ditt tilfelle bare svart. Om vi en dag vinner PL så kommer du til å være negativ fordi vi ikke satte ny rekord i antall poeng, men du er vel bare typen som liker smaken av gulp.

Laget ditt tapte forøvrig 4-2 i kveld, så da må jeg vel ønske deg bedre lykke i resten av året :P

Huff. Den svei.

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64633

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Sånn. På tide å sette en strek der.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: cjmozart, Loyd

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64654

• Christian
  • Christian's profilbilde
Newport borte i fjerde runde. Må vel sies å være en optimal trekning.
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64655

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Christian skrev:

Si ikke det! De slo ut Leeds! ;)

Det bør vi være fornøyd med ja, men jeg har hånet Arsenal-kompiser det siste døgnet, så det ville vært «herlig» med en cup-exit mot Newport i neste runde :blink:
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av Halvor Dalene.
Følgende bruker har takket deg: Knut

FA runde 3: Tottenham - AFC Wimbledon 7. jan 16:00 2 år 8 måneder ago #64656

• Christian
  • Christian's profilbilde
Halvor Dalene skrev:
Christian skrev:

Si ikke det! De slo ut Leeds! ;)

Det bør vi være fornøyd med ja, men jeg har hånet Arsenal-kompiser det siste døgnet, så det ville vært «herlig» med en cup-exit mot Newport i neste runde :blink:

Nei skal jo så klart ikke ta seieren på forskudd