Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(5) - Everton(9) 13/1kl. 18:30

PL: Tottenham(5) - Everton(9) 13/1kl. 18:30 2 år 8 måneder ago #64757

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Per Arne skrev:
SuperBale skrev:
Leifen skrev:
Dembele... I dag fremsto han slik vi liker å se ham. Jeg synes også at Davies var utrolig bra i dag. Han klinker til når det trengs og er alltid spillbar. Savner vi Rose ...?

Savner Rose? Nei, ikke mot middels motstand......mot topplagene trenger vi både Walker og Rose i toppform......

Walker ble solgt til city i sommer.

Vi trenger han like fullt i toppform mot topplagene........poenget var: Tabbe å selge.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(5) - Everton(9) 13/1kl. 18:30 2 år 8 måneder ago #64758

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
OsvaldoArdiles skrev:
Tottenthom skrev:
Veldig fornøyd med den lag oppstillinga der.
Tror son kommer til å score 2 mål, og at vi vinner 4-0

Nice!
Satte du noe penger på resultatet?

desverre ikke,men hadde mer enn 3.5 mål til hjemmelaget til en grei odds på 4.85
synd son ikke ble tomålsvinner, men skulle vel heller ha skrevet at han ble MoM :woohoo:
I samme innlegg hadde jeg faktisk skrivd at det kommer til å bli sesongbeste, men slettet det i fare for å jinxe meg selv. Feelinga før kampen var unormalt god

Tror vi skal klare topp 4 i år, samt imponere hele europa i CL
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

PL: Tottenham(5) - Everton(9) 13/1kl. 18:30 2 år 8 måneder ago #64759

• Presley
  • Presley's profilbilde
Everton hang bra med i første omgang.Vi har litt flaks at Rooney er i offside når han scorer.Davis har ikke kontroll der.Dårlige innlegg av Aurier i første omgang.
Mål nummer 2, herlig vending av Son.Alli er til tider litt nølende, men viser også god passningfot.Han blir bedre å bedre for hver kamp.
Det fjerde målet er fantastisk, Everton henger ikke med.Alt i alt så gjør vi en sterk hjemmekamp.Vi er i form og det passer godt mtp hvem vi møter de neste kampene.
Kjekt at Lennon for applaus.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(5) - Everton(9) 13/1kl. 18:30 2 år 8 måneder ago #64760

• HH
  • HH's profilbilde
Synes det er ting som tyder på at formen er på vei for laget. Med enda 5% og ikke for mange skader kan CL bli interessant.

Lenge ment at det ikke har vært så mye feil med laget, men for mange som individuelt har vært for langt unna toppformen samtidig.