Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Southampton- Tottenham Kl 17

Southampton- Tottenham Kl 17 2 år 8 måneder ago #64910

• HH
  • HH's profilbilde
Hvis du mener 2s på en dødball en keeper skal plukke 100 av 100 ganger er nok - så ja - da er vi enige om å være uenige. Selvsagt positivt at Kane skårer der - og jeg påstår ikke at det er enkelt eller bare flaks, men skjønner ikke helt hva du mener med "enorm prestasjon" - da er det ikke mange adjektivene igjen å bruke når Kane skårer mål av betydelig høyere vanskelighetsgrad.

Igjen - for meg handler ikke det om å ta ansvar bare å skåre målene. Vi skaper særs få farlige sjanser mot Southampton, spesielt tatt i betrakning at Southampton faktisk gikk i angrep - det må Kane ta en stor del av ansvaret for.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Southampton- Tottenham Kl 17 2 år 8 måneder ago #64911

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tror vi bare må innse hvor avhengige laget er av Christian Eriksen i form. Når han er god spiller laget alltid bra. Sånn Soton forsvarte seg i første omgang, tror jeg vi hadde ledet med 2-3 mål til pause med Eriksen på banen.

I motsetning til mange synes jeg bredden i troppen er god. Men bak Eriksen er det rimelig dødt. Fyren spiller nesten alt hver eneste sesong, så bare naturlig at det kommer formdupper. Når det da er Sissoko som kommer inn blir savnet av Eriksen ekstra åpenbart, og da er det egentlig ikke så rart at han blir litt syndebukk. Selv om jeg er enig i at han var langt fra den verste utpå der.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Southampton- Tottenham Kl 17 2 år 8 måneder ago #64913

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
HH skrev:
Hvis du mener 2s på en dødball en keeper skal plukke 100 av 100 ganger er nok - så ja - da er vi enige om å være uenige. Selvsagt positivt at Kane skårer der - og jeg påstår ikke at det er enkelt eller bare flaks, men skjønner ikke helt hva du mener med "enorm prestasjon" - da er det ikke mange adjektivene igjen å bruke når Kane skårer mål av betydelig høyere vanskelighetsgrad.

Igjen - for meg handler ikke det om å ta ansvar bare å skåre målene. Vi skaper særs få farlige sjanser mot Southampton, spesielt tatt i betrakning at Southampton faktisk gikk i angrep - det må Kane ta en stor del av ansvaret for.

Uansett hvor stor prestasjon det er å score på den corneren, så er det Kane, og ingen andre, som tar ansvar og scorer på den corneren på et ekstremt viktig tidspunkt.

Jeg er uenig i at Kane skal ta en veldig stor del av ansvaret for det. Mesteparten av det ansvaret ligger hos sidebackene og midtbanen som var langt, langt under det man kan forvente. Vi hadde knapt et vellykket angrep gjennom hele kampen, og EKSTREMT mange feilpasninger bak i banen. Hvordan kan Kane forhindre at Aurier og Davies slår feilpasninger på feilpasninger, at Son overhodet ikke er involvert og at Alli mistet ballen hver bidige gang han fikk den? At Dembele er en rundingsbøye hele kampen igjennom og lager frispark hvert 5. minutt klarer jeg heller ikke å se at han kunne gjort noe særlig med.

Igjen, Kane får godkjent av meg.
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av spurs_90.

Southampton- Tottenham Kl 17 2 år 8 måneder ago #64925

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
RH skrev:
I morgen er det fem. Og innen februar er over, er det nærmere 10. Klarer vi CL i år, skal jeg svømme over den engelske kanal.

Da er vi i overimorgen og avstanden er 2 poeng. Merkelig hvordan noen her inne glemmer at også de andre topplaga snubler av og til.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, Halvor Dalene, bakerboy, Øystein Svensen

Southampton- Tottenham Kl 17 2 år 8 måneder ago #64927

• Knut
  • Knut's profilbilde
cjmozart skrev:
RH skrev:
I morgen er det fem. Og innen februar er over, er det nærmere 10. Klarer vi CL i år, skal jeg svømme over den engelske kanal.

Da er vi i overimorgen og avstanden er 2 poeng. Merkelig hvordan noen her inne glemmer at også de andre topplaga snubler av og til.

Føler hele sesongen står og faller på utfallet av de nærmeste kampene... når det er sagt så stiller jeg gjerne som sekundant når RH skal svømme :P
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 2 år 8 måneder ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: mka07, Loyd

Southampton- Tottenham Kl 17 2 år 7 måneder ago #65080

• RH
  • RH's profilbilde
Knut skrev:
cjmozart skrev:
RH skrev:

Føler hele sesongen står og faller på utfallet av de nærmeste kampene... når det er sagt så stiller jeg gjerne som sekundant når RH skal svømme :P

Sa jeg den engelske kanal? Mente Stillehavet.