Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65275

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Mye bra fra oss ja. Vi er veldig bevegelige og vanskelige å få has på. Eriksen er veldig viktig for oss med ekstrem innsats, pasninger og avslutninger. Kane virket litt rusten i dag og avslutningene var litt strømpeaktige. Tenkte han litt for mye på mål nr 100?. Manu hadde sluppet inn minst av alle lag, det skulle man ikke tro utifra hvor mye vi skapte mot dem. 2-0 kunne egentlig vært 5-3 til oss. Så mye sjanser var det i kampen.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65279

• Presley
  • Presley's profilbilde
Sterk kamp i går, jeg ble imponert av backene våre.De gjorde en kjempejobb både offensivt og ikke minst defensivt.De stoppet United sine raske spillere, ikke ofte de var feil plassert eller ble løpt ifra.
Herlig å se midtbanen vår fungere så bra som de gjorde, den var tilbake i slik vi kjenner den.Dier som DM er nydelig, Han takler og får brukt musklene sine mye mer i den posisjonen.

Kampen går i opptakk på tv2 sport premium kl.21.00
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 2 år 7 måneder ago av Presley.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65280

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Sjeldent at vi har så god kontroll på motstander! Og jeg mener det er vår fortjeneste at Manchester United er så svake.

www.fotballsonen.com/2018/02/01/fantasy-...mmering-gameweek-25/
Manchester United hadde tredje lavest sannsynlighet for å score denne runden (0,40 xG). Kun West Brom (0,12) og Huddersfield (0,29) skapte mindre sjanser for å score.

Det er ganske rått!
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: mka07, Øystein Svensen, Brakar

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65281

• Gaute
  • Gaute's profilbilde
HH skrev:
Brakar skrev:
HH skrev:
At Kane vinner hodeduellen skjer i blant, men han er knapt noen favoritt på en slik ball. At ballen ramler ned til Eriksen skjer 1 av 50 ganger? At Eriksen sitt løp ikke blir fulgt skjer 1 av 20 ganger?

Skal vi legge like kriterier til grunn, hvor mange mål scores det da som ikke er flaks?

Fy faen HH er det dummeste som eksisterer.
Jeg har mer lyst til å hoppe i elva og aldri se fotball igjen enn å måtte lese hva denne idioten skriver. HH HH HH faen skjerp deg. Du er jo en komplett idiot på alle mulige måter :D Håper jeg aldri ser noe av hva du har skrevet mer. Da er det jo 1/20 *1/50 del sjans for at jeg dør mer lykkelig enn før. Og jeg har det jævla lykkelig før

Menmen HH

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65282

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Skjerpings

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65284

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Ikke for å være slem mot HH, men tillater meg å sitere denne en gang til. Men i stedet for å svare selv denne gangen, overlater jeg stafettpinnen til Jonathan Liew i The Independent. Og ja, hele artikkelen (linket nederst er verdt å lese).

HH skrev:
At Kane vinner hodeduellen skjer i blant, men han er knapt noen favoritt på en slik ball. At ballen ramler ned til Eriksen skjer 1 av 50 ganger? At Eriksen sitt løp ikke blir fulgt skjer 1 av 20 ganger?

"Dele Alli doesn’t know for certain what will happen next. But because he’s played with Harry Kane for years, seen him standing under a thousand long balls, seen the way he likes to cushion the header down into space rather than flick it upwards, he has a pretty good idea of what might happen. The ball is headed on, and Alli is already there, waiting.

Christian Eriksen doesn’t know for certain what will happen next. But because he’s played with Alli for years, seen him chase a thousand balls down a thousand dead ends, seen the way he likes to back-heel it blind when there’s nothing else on, he has a pretty good idea of where it might go next. Alli’s heel chops down on the ball like a knife, and Eriksen is already there, waiting.

David de Gea knows exactly what will happen next. Eriksen finishes with his left foot. Tottenham are 1-0 up. The clock shows 11 seconds."

www.independent.co.uk/sport/football/pre...n-liew-a8188376.html
- One team in London -
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, Øystein Svensen

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65285

• HH
  • HH's profilbilde
Slem?

Ingenting jeg sier som motsier det der på noen som helst måte. Du spiller på prosentene for at noe skal skje - betyr jo ikke at det skjer ofte. Jeg sier ikke, eller har sagt, at det er dårlig spilt.

Når var sist vi skåret på et tilsvarende type angrep? Tror det blir vanskelig å påstå at vi typisk skårer den type mål.

Som hockeyfan er jeg godt kjent med at man spiller på prosenter. Ikke uten grunn at man i hockey slavisk teller antall skudd på mål - rett og slett fordi man vet med et høyt nok volum så vil noe til slutt gå inn. Ikke dermed sagt at det skuddet som går inn var den beste skåringsmuligheten. Må være mulig å ha to tanker i hodet samtidig.

PL: Tottenham (5) - Man Utd (2) 31. jan kl. 21:00 2 år 7 måneder ago #65295

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Shezz, mka07, CWaddle, Dougie, Arvid, Leifen