Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2771

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Nifelheim skrev:
Dempsey har putta 2 ultraviktige mål for oss. Målene som avgjorde mot Southampton og mot Manchester United. Han er en anvendelig spiller som kan spille spissplass og offensiv midtbane. Bra å ha i troppen når vi kun har 2 spisser.
Det som irriterer meg litt er at Bale ikke tok ansvar på straffen. Dempsey var tydelig ukomfortabel da han ikke en gang så på keeper. Skyter hardt rett i høyrebeintes hjørne. Bedre å sette den midt i mål.

Begge målene hans er putting på en halvmeter som selv bestemora mi hadde scora på... så ikke store bragdene. At han ville bomme på straffen skjønte man tidlig. Spiller ute av form, får til lite, mangler selvtillitt og brenner til istedenfor å plassere...

Mulig han har mer å gå på (får håpe det for hans skyld) men han har vært en gedigden nedtur synes jeg..
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2772

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Pumaking. skrev:
Ja Dempsey har scoret to viktige mål på åpent mål, men han har vært utrolig svak utenom det. Hjelper ikke å være anvendelig når han er elendig uansett hvor han spiller.

Spot on.

Når du har en spiller utpå der som har 2 gode ballberøringer på en kvart sesong så er det nesten fantastisk godt gjort at vi ligger der hvor vi ligger på tabellen.

Hvor er det hylekoret som hele tiden krevde Pav, Defoe osv ut av klubben. Sistnevnte vår viktigste spiller iår. Dempsey/sigg våre 2 klart dårligste, skikkelig valuta for 16M£. Ja det var noe med gresset og grønnere på andre siden osv.

Klarte heller ikke være skuffet før Demp blåser den dårligste straffa. Nå er dagen mer ødelagt enn den var fra før...

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2773

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Sir Bill skrev:
Jeg klarte ikke å være skikkelig skuffet før Dempsey brant straffen. Da ble jeg ordentlig sur og gretten. Sigurdsson var mer anonym enn Jenas på det jevne, i dag, og jeg håper Falque tar 10'er-rollen mot Wigan.

Helt enig!
Helt elendig straffe også :-(

Ikke noe glød i dag. Må heve oss på lørdag.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2774

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Nifelheim skrev:
Åpent mål kan så være. Hvor mange tap ins på returer har vi hatt de siste årene? Ikke så mange. Og han har ikke vært så fryktelig som folk vil ha det til.

Jo han har faktisk vært akkurat så svak som folk skal ha det til.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Følgende bruker har takket deg: Sir Bill

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2775

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Andy: Semifinale og finale i ligacupen er ikke å forakte. Det er pokaler i skapet som teller, ikke 4. plasser i ligaen. Spør Arsenal-fansen.

Så jeg tar heller en seier i en eller flere av disse "håpløse" turneringen enn en 4. plass som ikke gir noen sikker CL-plass.

Spør også Manchester City om hvordan CL har vært. De røk rett ut i fjor, og ser ut til å gjøre det i år.

Liverpool-fansen hadde mye å feire i fjor i motsetning til oss, arsenal, manchester og de fleste andre. Ligacup er sølv i skapet. EL er det samme. Kom ikke å si at Tottenham ikke er stolte av UEFA-cupen de vant tiår tilbake.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2776

• Yiddos
  • Yiddos's profilbilde
Bittert å ryke på denne måten. På klassisk tottenham vis klarer man utrolig nok å rote det til på slutten. Vår beste mulighet til å vinne sølvtøy denne sesongen røyk. Sigurdsson og Dempsey må snart bevise noe så man kan få et snev av tru på at de kan tilføre oss noe. Falque har imponert mer i år.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2777

• gobofraggel
  • gobofraggel's profilbilde
  • Audere-Est-Facere
nå slipper vi i det minste å bruke Bale og Walker to ganger i uka HVER uke
"Det er bare jeg som synger!"

"En Tottenhamkamp er som å gå til tannlegen. Du vet det vil gjøre vondt, men ikke HVOR vondt"

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2778

• kasper
  • kasper's profilbilde
Er vel ingen tvil om at Tottenham har tatt flere steg tilbake fra fjoråret. Modric og VDV er langt ifra erstattet. Trenger også en ny superspiss
Tottenham till I die!!

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2779

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
kasper skrev:
Er vel ingen tvil om at Tottenham har tatt flere steg tilbake fra fjoråret. Modric og VDV er langt ifra erstattet. Trenger også en ny superspiss

Enig.

King > Jan V. (King var ferdig dog)
Modric > Dembele
VdV >>>>>x10^45 Sigg
Pav > Dempsey
Friedel = Friedel
Ade lån >>>> Ade kjøp

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2780

• kasper
  • kasper's profilbilde
Kun 1 omg mot United som har vært i nærheten av og imponere meg på samme måte som store deler av fjoråret. Liker heller ikke taktikken med og skal forsvare inn en ledelse. ANGREP=BESTE FORSVAR
Tottenham till I die!!