Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2796

• Kiran-san
  • Kiran-san's profilbilde
Shezz skrev:
King > Jan V. (King var ferdig dog)
King < Jan V.

Jeg mener min favorittspiller King, dessverre, var svært svak i fjor, og direkte skyld i flere av våre mål imot. Jan V har vært blant våre (3?) beste hittil i år.

Shezz skrev:
Ade lån >>>> Ade kjøp
Ade lån = Ade kjøp
Basert på de knappe 90 minuttene han har spilt i ligaen i år, alle som innbytter og i etterkant og forkant av flere skader? Jeg synes ennå det er for tidlig å avskrive Adebayor på bakgrunn i løse antakelser om at han er en pengegrisk faen som slutter å prestere med en gang han har fått en fast kontrakt i en klubb.

Shezz skrev:
Pav > Dempsey
Pav = Dempsey
Pav i fjor var ikke mye å skryte av, ei heller spilte han særlig mye. I utgangspunktet er synet på Dempsey som erstatter for Pav en klar forsterkning, men jeg forstår allikevel at det denne sesongen har vist hittil ikke gir inntrykk av dette.

Alt i alt synes jeg fremdeles det kun er i Modric og VdVs sted at vi er blitt svekket siden i fjor. Dembele kan til en viss grad veie opp for dette.

Foruten dette er vi, etter mitt syn, styrket på stopper/vb med Jan V og i utgangspunktet styrket på keeperplass med Lloris. Dette vil antakeligvis vise seg når sistnevnte en gang får spilletid i PL .. i 2015 kanskje?
Siste endring: 7 år 11 måneder ago av Kiran-san.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: wantanick

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2797

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
At vi i flere kamper sliter siste 15min kan skyldes flere.ting men jeg tror det for tiden skyldes litt tynn stall pga skader slik at de byttene vi gjør svekker oss betraktelig, samt liten rullering på Nøkkelspillere gir små skader og de er slitne og ikke holder 90min.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2798

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Øivind skrev:
At vi i flere kamper sliter siste 15min kan skyldes flere.ting men jeg tror det for tiden skyldes litt tynn stall pga skader slik at de byttene vi gjør svekker oss betraktelig, samt liten rullering på Nøkkelspillere gir små skader og de er slitne og ikke holder 90min.

Enig med deg her Øivind. I tillegg er vi fryktelig avhengig av de nøkkelspillerne vi har. Vi har ikke råd til å gi de pause for at vi skal vinne kamper har jeg litt inntrykk av. Vi har en veldig bra første 11'er. Men etter det er det så som så.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2799

• Nephilia
  • Nephilia's profilbilde
Brannfakkel kanskje, men interessant at Lloris' innsats på det andre målet til Norwich ikke er nevnt med et ord i denne tråden. Sier ikke at det var noen tabbe, men tror ganske sikkert at det hadde kommet kommentarer på denne om det var Friedel som hadde stått. Ser at media er den rake motsetningen til dette forumet når det gjelder keeperdebatten, raskt ute med slakterkniven når Lloris skal omtales og helt tyst når det er ting å utsette på Friedel:

www1.skysports.com/football/news/11675/8...Capital-One-Cup-exit

For øvrig så Lloris meget trygg ut i resten av kampen, og jeg føler i likhet med de fleste andre at det er på tide han blir nr.1 snart.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2800

• Deniro
  • Deniro's profilbilde
Nephilia skrev:
Brannfakkel kanskje, men interessant at Lloris' innsats på det andre målet til Norwich ikke er nevnt med et ord i denne tråden. Sier ikke at det var noen tabbe, men tror ganske sikkert at det hadde kommet kommentarer på denne om det var Friedel som hadde stått. Ser at media er den rake motsetningen til dette forumet når det gjelder keeperdebatten, raskt ute med slakterkniven når Lloris skal omtales og helt tyst når det er ting å utsette på Friedel:

www1.skysports.com/football/news/11675/8...Capital-One-Cup-exit

For øvrig så Lloris meget trygg ut i resten av kampen, og jeg føler i likhet med de fleste andre at det er på tide han blir nr.1 snart.

Det har du nok kanskje rett i. Men det skal sies at det skal ikke mye til før de såkalte "ekspertpanelet" eller media omtaler noe som en keepertabbe. Det er utrolig mye fokus på det. Problemet med Friedel i den situasjoenen er nok at han hadde nok ikke reagert så kjapt kanskje.
Det finnes kun en konge.
Ledley King 26

AUDERE-EST-FACERE
TO DARE IS TO DO

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2801

• gobofraggel
  • gobofraggel's profilbilde
  • Audere-Est-Facere
Ligacupen er for all del et viktig trofè, men det er ikke verdens undergang at vi ryker ut. Når ulykken først er ute, trenger vi ikke svartmale situasjoen, men heller glede oss over at vi har muligheter for å henge med i ligaen og Europa Ligaen en stund til.
"Det er bare jeg som synger!"

"En Tottenhamkamp er som å gå til tannlegen. Du vet det vil gjøre vondt, men ikke HVOR vondt"

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2802

• Tord
  • Tord's profilbilde
gobofraggel skrev:
Ligacupen er for all del et viktig trofè, men det er ikke verdens undergang at vi ryker ut. Når ulykken først er ute, trenger vi ikke svartmale situasjoen, men heller glede oss over at vi har muligheter for å henge med i ligaen og Europa Ligaen en stund til.

Enig. Nå må vi ikke framstå som typiske Gooners som kaller det Mickey Mouse Cup så fort de er slått ut, men jubler som besatt når de går videre. Likevel er jeg enig i at dette ikke er krise. Hvis man først ikke skal vinne cupen så er det like greit å bli slått ut med en gang. I motsetning til i andre cuper (F.A., CL, Europa) hvor det er en opplevelse i seg selv å nå lang, selv om man ikke skulle ende opp med å vinne.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2804

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
gobofraggel skrev:

Verdens undergang er det jo så definitivt ikke. Hadde City, United, Liverpool, Everton alle vært med i kvartfinalen i tillegg til chelsea og Arsenal så hadde vi jo knapt brydd oss. kvartfinale, semi over 2 kamper og deretter finale mot disse lagene ville vært steintøft.

Nå har det seg slik at city, liverpool, united, everton er erstattet med leeds, middlesborough, bradford og swansea.

Med to heldige trekninger og vi kunne nesten hatt walk over til finalen.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2805

• Presley
  • Presley's profilbilde
Skuffet over at vi taper denne kampen, vi stiller med et bra lag mer eller mindre.Jeg så ikke kampen, men slik jeg har forstått det så var vi det beste laget til vi scoret.Nok en gang så slipper altså motstanderen inn i kampen.Det er langt i fra godt nok.Det er det som skuffer med mest.

Okey det er ikke noe krise selv om tapte denne kampen og er ute av cupen, men denne turneringen er bra for de som ikke spiller fast.De får en sjans til å vise seg og få litt kamptrening.Hadde håpet at vi skulle være med lengre.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 7 år 11 måneder ago #2816

• tenor
  • tenor's profilbilde
Jeg synes det er for enkelt å skylde på Sigurdsson og Dempsey. Jeg synes dette generelt var en trist forestilling og det er særlig et par, tre spesielle ting som jeg ikke liker. Vi spiller ballen forferdelig mye på tvers og bakover. Det gir som kjent svært lite framdrift. Når vi en sjelden gang kommer fram på sidene finner innlegget stort sett bare motstandere. Dette skyldes ikke bare dårlig innlegg, men også en stor mangel på folk til å ta i mot. Så er det hodestøt, ut av egen sone....ja, de havner stort sett på hodet eller i bena på en motspiller.
Det var som sagt en trist forestilling, sågar nitrist!