Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 8 år 3 uker ago #2819

• Tomikk
  • Tomikk's profilbilde
tenor skrev:
Jeg synes det er for enkelt å skylde på Sigurdsson og Dempsey. Jeg synes dette generelt var en trist forestilling og det er særlig et par, tre spesielle ting som jeg ikke liker. Vi spiller ballen forferdelig mye på tvers og bakover. Det gir som kjent svært lite framdrift. Når vi en sjelden gang kommer fram på sidene finner innlegget stort sett bare motstandere. Dette skyldes ikke bare dårlig innlegg, men også en stor mangel på folk til å ta i mot. Så er det hodestøt, ut av egen sone....ja, de havner stort sett på hodet eller i bena på en motspiller.
Det var som sagt en trist forestilling, sågar nitrist!

Jeg er enig i at det er for enkelt å skylde på Gylfi og Dempsey, men det er også ganske riktig å gjøre det etter kampen.
Dempseys ferdigheter passer ikke akkurat perfekt inn i Spurs. Han har 0 tempo, og han er svært treg i det oppbyggende spillet. Dempsey gjør ofte feilvalg og er altfor flink til å spille bakover eller på tvers. Dempsey og Gylfi bør få spilletid når vi leder komfortabelt, så de ikke føler så mye press. For begge lider av mangel på selvtillit.
Savnet av en som kan holde på ballen eller drive framover er enormt, hadde ikke trodd at Dembele skulle bli så viktig for oss som han har blitt.
******SPURS****** The pride of London
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 8 år 3 uker ago #2821

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
tenor skrev:
Jeg synes det er for enkelt å skylde på Sigurdsson og Dempsey. Jeg synes dette generelt var en trist forestilling og det er særlig et par, tre spesielle ting som jeg ikke liker. Vi spiller ballen forferdelig mye på tvers og bakover. Det gir som kjent svært lite framdrift. Når vi en sjelden gang kommer fram på sidene finner innlegget stort sett bare motstandere. Dette skyldes ikke bare dårlig innlegg, men også en stor mangel på folk til å ta i mot. Så er det hodestøt, ut av egen sone....ja, de havner stort sett på hodet eller i bena på en motspiller.
Det var som sagt en trist forestilling, sågar nitrist!

Hvis det kun var basert på kampen i går hadde det vært lettvint og urettferdig. Men det begynner å bli noen kamper nå med svake prestasjoner. Ja det går for tregt til tider, Dempsey er en av de verste synderne her, han bruker lang tid med ballen og har stoppet mange potensielt gode overganger. Vi sliter som i fjor med å fylle opp med nok folk i boksen. Vi hadde trengt en boks til boks spiller som en av de sentrale på midten. Hverken Parker, Sandro, Hudd eller Livermore er spillere som er flinke til å fylle opp.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Følgende bruker har takket deg: Tomikk

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 8 år 3 uker ago #2823

• Nifelheim
  • Nifelheim's profilbilde
Minner om at dempsey ikke var langt unna å putta på 0-0. Han blir spilt gjennom av Bale og får avgårde et raskt skudd som dessverre gikk over.

Verden er ikke så svart-hvit som dere vil ha det til.

Hovedproblemet er ikke sigurdsson eller dempsey, men at vi mangler spillere bakover som er raske nok i bein og hodet til å komme seg forbi førsteforsvarer. Dembele er en slik spiller som glatt drar seg forbi motspillere og kommer seg offensivt (Bales scoring mot United kom sånn). Modric var en sånn spiller. Nå spiller vi med Livermore som har mer enn nok med å få opp hodet til å slå en støttepasning og Huddlestone som har hodet, men mangler smidigheten.
Følgende bruker har takket deg: Averell

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 8 år 3 uker ago #2830

• tenor
  • tenor's profilbilde
Slutter meg til det, Nifelheim

Capital One: Norwich v Spurs 31 Okt 2012 kl: 2045 8 år 3 uker ago #2831

• yoman83
  • yoman83's profilbilde
Hva med å få Falque inn i dempsey rollen? Jeg tror han hadde gjort en fin figur!
COYS