Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3013

• gobofraggel
  • gobofraggel's profilbilde
  • Audere-Est-Facere
Spurven:

Sandro ble skadet ganske fort. Adebayor er IKKE i slag (enda)

Da har vi følgende førstelagsspillere friske: Bale, Lennon, Vertonghen, Walker, Friedel (Lloris)

som andre også har nevnt var det vanskeligste for oss i kampen mot Wigan å spille ut bakfra. Hverken Gallas, Caulker (eller Dawson, for den saks skyld) er gode ballspillere. Vi regnet nok med et Wigan som la seg bakpå, men fikk et som presset oss der vi er svake. Med Kaboul og Assou-Ekotto ute blir midtforsvaret vår svakeste lagdel. Når så Sandro måtte ut, ble midtbanen like svak.

Sigurdsson og Huddlestone er så milevis unna spilletypen Modric som det går an, og det var en slik en vi skrek etter under 94 minutter igår. Ville Harry hentet noe bedre enn Sigurdsson ? Kanskje ? Vi får aldri vite. Men Harry har aldri ført noe lag til noe uten Modric han heller. Så la oss se hva AVB får til når han får hentet noen fler av sine spillere, og ikke har enorme skadeproblemer som vi har nå
"Det er bare jeg som synger!"

"En Tottenhamkamp er som å gå til tannlegen. Du vet det vil gjøre vondt, men ikke HVOR vondt"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3015

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Øivind skrev:
Det aller verste, og som jeg synes er ekstremt trist, er at WHL er iferd med å få PL dårligste hjemmefans.
Det er rett og slett flaut, og vi fremstår som noen sutrete medgangssupportere som ikke makter støtte laget etter de første 20min hvis vi ikke rundspiller motstanderne...

Blir trist, sint og oppgitt over buing, utskjelling, det negative pisset folk lirer av seg om spillere og manager og ledelsen...

Må si det. Dette er så historieløst og totalt skivebom at folk burde få inndratt sesongkortene sine hvis de ikke gidder støtte laget.

Det smitter over på spillerne, og vi får en meget destruktiv spiral...

"They are idiots" som en eller annen manager en gang sa om buende, misfornøyde supportere...
Some day...

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3016

• Tord
  • Tord's profilbilde
Iceback skrev:
Enkelte her er såpass historieløse at de presterer å skryte Harry opp i skyene, når de for noen måneder siden ønsket ham ut, nettopp pga dårlige taktiske egenskaper.

Hvem er disse personene? Synes det er så altfor lett å slenge ut sånne beskyldninger uten å backe de opp med bevis.

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3019

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Øivind skrev:
Det aller verste, og som jeg synes er ekstremt trist, er at WHL er iferd med å få PL dårligste hjemmefans.
Det er rett og slett flaut, og vi fremstår som noen sutrete medgangssupportere som ikke makter støtte laget etter de første 20min hvis vi ikke rundspiller motstanderne...

Blir trist, sint og oppgitt over buing, utskjelling, det negative pisset folk lirer av seg om spillere og manager og ledelsen...

Må si det. Dette er så historieløst og totalt skivebom at folk burde få inndratt sesongkortene sine hvis de ikke gidder støtte laget.

Det smitter over på spillerne, og vi får en meget destruktiv spiral...

Det er lov å tape fotballkamper men når gløden og innsatsen er borte sånn som i går så må supporterne få vise sin misnøye. De må være lov til å pipe når AVB bytter ut topscorereren når vi ligger under hjemme mot Wigan. Til syvende og sist er det supporterne som betaler lønna til spillerene, man kan ikke forvente at man alltid spiller blendende fotball man man skal alltid forvente at de legger ned 100% innsats.
www.oddstips.nu - Bli en vinner
Siste endring: 7 år 10 måneder ago av Pumaking..
Følgende bruker har takket deg: LofotYid

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3055

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Tord skrev:
Iceback skrev:
Enkelte her er såpass historieløse at de presterer å skryte Harry opp i skyene, når de for noen måneder siden ønsket ham ut, nettopp pga dårlige taktiske egenskaper.

Hvem er disse personene? Synes det er så altfor lett å slenge ut sånne beskyldninger uten å backe de
opp med bevis.
Selvsagt, og om du spoler noen sider tilbake og legger til litt hukommelse, så kjenenr du igjen noen nick som lirte av seg samme fraser om HR som nå med AVB.
Skulle gjerne dokumentert dette med sitater, men dessverre er disse sidene borte nå.
Den sutre-mentaliteten som nevnt ovenfor her, er jo også blitt svært aktiv også her på forumet, og minner snart om TV-forumet en god del år tilbake. (som minnet om type doskusjoner på Dagbladet-forum).
Harry var en ålreit fyr han, men tiden var inne for å se fremover.
Nå må folk støtte oppom om laget og gi AVB den støtten han faktisk fortjener, basert på tabellplassering.
Så får vi heller se når sesongen er over, om laget enten har klart målet om topp 4, eller om utviklingen har vært såpass bra, at man ser fremtidige muligheter.

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3056

• Tord
  • Tord's profilbilde
Helt enig i alt du sier, men mente at det er dristig å påstå at det er mange av de samme personene som ønsket Redknapp ut som nå ønsker AVB ut. Hvis det stemmer så er disse menneskene i overkant triggerhappy i forhold til sparking, hvertfall.

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3063

• tenor
  • tenor's profilbilde
Det er mulig jeg ser dårlig, men har faktisk ikke registrert at det er mange som vil sparke AVB. Jeg har sett og har vel selv også stilt spørsmål om AVB's disposisjoner, men kan vel vanskelig se at det er noe galt i det. Like lite som det er noe galt i å stille spørsmål omkring hvorfor 'Arry ble "skysset ut døra".
Det er faktisk mange disposisjoner i denne klubben i den senere tid det burde være vel verd å stille spørsmål om. Ikke det at vi får noen svar, men...

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3086

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
tenor skrev:
Det er mulig jeg ser dårlig, men har faktisk ikke registrert at det er mange som vil sparke AVB. Jeg har sett og har vel selv også stilt spørsmål om AVB's disposisjoner, men kan vel vanskelig se at det er noe galt i det. Like lite som det er noe galt i å stille spørsmål omkring hvorfor 'Arry ble "skysset ut døra".
Det er faktisk mange disposisjoner i denne klubben i den senere tid det burde være vel verd å stille spørsmål om. Ikke det at vi får noen svar, men...
Jeg har ikke brukt ordet "mange", men ordet "enkelte" brukere her på forumet.
Når det er sagt, har du vel sagt tydelig hva du mener med følgende sitater:
"Beklager folkens, men jeg ønsker meg allerede en ny manager. Alle de siste kampenene har vært utrolig dårlige, så.... hvorfor sparket de 'Arry'? AVB er jo bare ræva'"
"Det er mulig det må store endringer til for at vi "skal holde mål", og da må vi sannsynligvis starte med formann og manager."

Du må for all del mene det, men for meg blir det helt meningsløst å sparke en manager etter 10 kamper(eller 12 for den saks skyld), spesielt med tanke på tabellpossisjonen.
Vi har hatt slike "Wigan-kamper" tidligere også, som f.eks Norwich i fjor og Blackpool året før.
Slike møkkakamper vil alltid dukke opp, og det er der vi som stolte Spurs-supportere med mye motgang burde være flinke nok til å støtte fullt opp om laget og ledelsen, både her og på WHL. COYS!

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3101

• tenor
  • tenor's profilbilde
For ordens skyld, det er klubben Tottenham som betyr og har betydd noe for meg. I løpet av den tiden (tidlig 60-tall) og til nå har spillere, ledere, managere m.m. kommet og gått, Det har også de såkalte "møkkakampene". Problemet, slik jeg ser det nå, er at de kommer på rekke og rad. Noe av det samme som skjedde med 'Arry da "problemet/spørsmålet" med England dukket opp!
Akkurat nå synes jeg spillerne mangler innsats og hvem's jobb er det å få dette på plass? Er det et problem mellom spillere og manager eller støtteapparat?

Iceback må gjerne få støtte fullt opp omkring laget og ledelsen, jeg respekterer det. Men jeg forbeholder meg retten til å peke på det jeg synes er dårlig eller feil! Akkurat nå synes det som om innstillingen er feil (for alle kan vel ikke ha blitt så forbanna mye dårligere) og jeg stiller spørsmål ved AVB's disposisjoner.

Likeledes stiller jeg spørsmål omkring Levy &Co. Må det ta så himla lang tid å få i gang skikkelig arbeid med nye stadion (uten at det egentlig har noe i denne kamptråden å gjøre)?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL:Tottenham v Wigan 3 Nov 2012 Kick Off kl: 16:00 7 år 10 måneder ago #3112

• Tord
  • Tord's profilbilde
AVB sitt synspunkt på buing lenger ned. Litt likt det som ble sagt lenger opp her; ønsker man at noen skal forbedre seg, så er nok ikke å tråkke de enda lenger ned løsningen. Føler meg fortsatt flau over buingen. Liverpool har nå sin dårligste PL-start noensinne. Lite buing å høre fra the Kop på tross av det. Heller høylytt sang.
Andre: "Positive emotion from the stands is welcomed and negative emotion can have a negative effect. We have had great support"
Følgende bruker har takket deg: wantanick