Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (3) - Bournemouth (8)

PL: Tottenham (3) - Bournemouth (8) 1 år 8 måneder ago #71429

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Må si meg brukbart fornøyd med de siste par kampene....og et par av de før dette også :cheer:
COYS
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (3) - Bournemouth (8) 1 år 8 måneder ago #71430

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
God stim nå ja.
Gjelder å holde tritt med LFC.
Blir meget spennende vår
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Tottenham (3) - Bournemouth (8) 1 år 8 måneder ago #71431

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Grei treningsøkt i dag! Nok en gang rundens vinner...

Blir litt merkelig å heie på Le Arse i deres neste kamp, borte mot lfc. Vinn vinn for oss, enten "sikrer" vi CL plass med 10 poengs luke, ellers så tar vi et stort steg mot 1. plassen. Lørdagen kan ikke komme fort nok...

PL: Tottenham (3) - Bournemouth (8) 1 år 8 måneder ago #71432

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Shezz skrev:
Grei treningsøkt i dag! Nok en gang rundens vinner...

Blir litt merkelig å heie på Le Arse i deres neste kamp, borte mot lfc. Vinn vinn for oss, enten "sikrer" vi CL plass med 10 poengs luke, ellers så tar vi et stort steg mot 1. plassen. Lørdagen kan ikke komme fort nok...

Sesongen er bare halvspilt så litt tidlig å ta den plassen for gitt. Er veldig jevnt i år men vi er i god posisjon. Håper Toby og Eriksen signerer nå, hva er gøy med å være en parantes i en annen klubb når man kan bli en legende hos oss?

PL: Tottenham (3) - Bournemouth (8) 1 år 8 måneder ago #71433

• HH
  • HH's profilbilde
Alltid en ny kamp osv. Jeg så naturlignok ikke Pool i dag, men Arsenal var igjen svake. Helt annen klasse (i negativ forstand) enn Liverpool. Jeg har større forhåpninger om at Brighton tar poeng hjemme mot Liverpool om noen uker enn at Arsenal tar poeng mot Pool. Jeg trodde Leicester skulle stoppe også så skal ikke påstå at jeg «vet» Arsenal vil, men ingen tvil om at de har tatt flere poeng enn hva deres spill tilsier.

Skader vil påvirke, men tror nå vi blir nr. 3. Vi er bedre enn Arsenal, Utd og Chelsea. Og det City-laget så svake ut siste 20-30 mot Leicester (jeg så på tlf ettersom vi allerede hadde vunnet). For første gang tror jeg Pool vinner ligaen. Selv om mye fortsatt kan skje selvsagt.