Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Spurs - Wolves

Spurs - Wolves 1 år 8 måneder ago #71516

• madbitt
  • madbitt's profilbilde
Vi så noe slitent ut i dag ja. For lite balltempo og bevegelse. Også er det svakt å lede ca 70min for så å slippe inn 3 mål på slutten hjemme. Vi er litt for softe bakover, og Lloris har ikke sin beste dag. Og vi sliter dessverre litt på dødballer. Ingen av baklengsmålene er keepertabber, men føler samtidig at alle målene er mulig å redde.
Tottenham - fotball og kunst i skjønn forening.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Spurs - Wolves 1 år 8 måneder ago #71517

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Fult mulig å gi Gazza sjansen i litt mer seriøse kamper utover, føler det på sikt er en bedre keeper enn Lloris.

Spurs - Wolves 1 år 8 måneder ago #71518

• Slettet bruker
  • Slettet bruker's profilbilde
Det at Gazza er så utrolig mye bedre til å snu en situasjon hvor han har reddet et angrepsforsøk fra motstanderen om til en fantastisk mål mulighet for oss er en ting jeg føler veier for å gi ham mere tillitt. Jeg synes vi har hatt blitt bedre offensivt i de kampene han har spillt. Lloris har rett og slett ikke den kvaliteten på samme måte og det hjelper spillet vårt veldig for det åpner opp motstanderen umiddelbart. Vi kunne ha trengt det i dag faktisk.

Spurs - Wolves 1 år 8 måneder ago #71519

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
madbitt skrev:
Vi så noe slitent ut i dag ja. For lite balltempo og bevegelse. Også er det svakt å lede ca 70min for så å slippe inn 3 mål på slutten hjemme. Vi er litt for softe bakover, og Lloris har ikke sin beste dag. Og vi sliter dessverre litt på dødballer. Ingen av baklengsmålene er keepertabber, men føler samtidig at alle målene er mulig å redde.

For meg så virket det som at spillerne trodde vi kunne møte opp til kampen og få 3 poeng. Og ihvertfall på 1-0. 2. målet til Wolves er vanskelig pga den går mellom beina ,og snitter litt, på Alderweireld
Glory Glory Tottenham Hotspur! fuck Arse*anal