Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019

PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019 1 år 8 måneder ago #71581

• HH
  • HH's profilbilde
Personlig skulle jeg ønske vi var bedre på kjedelig. 3-0 så handler det bare om å bruke minst mulig energi på resten av kampen. Holde ballen uten nødvendigvis å true så mye er perfekt. Hadde vi vært litt bedre hadde Cardiff mistet disiplinen defensivt og vi hadde skåret 2 til.

Men nå snakker vi den siste 0.5% fra å være veldig gode til å være et tilnærmet perfekt lag. I alle tilfeller har vi utviklet oss stort på den delen (ser man bort fra at vi alltid kollapser og mangler vinnermentalitet selvsagt). Fort gjort å glemme at vi så bunnsolide ut i en kamp det ville vært «typisk Spurs» å tape (City taper to på rad så er det vel uflaks?).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019 1 år 8 måneder ago #71582

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Deilig med fantastisk spill og 3-poeng....håper City tar Liverpool.....

Manu neste, gledelig å lese at Son rekker denne før han drar.....
Siste endring: 1 år 8 måneder ago av SuperBale.

PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019 1 år 8 måneder ago #71583

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Lurer på hvordan vi prioriterer de neste kampene. Håper mange blir hjemme mot Tranmere i hvertfall.

PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019 1 år 8 måneder ago #71585

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Lurer på hvordan vi prioriterer de neste kampene. Håper mange blir hjemme mot Tranmere i hvertfall.

At vi ikke gjorde bytter i går (annet enn Skipp) tar jeg som et tegn på at hele benken spiller mot Tranmere. Usikker på hvor mange andre som kommer inn. Aurier skal visstnok være i full trening igjen.

Aurier - Davis - Foyth - KWP i forsvar? Kan bli tap det :lol:

N'Koudou satt på benken her om dagen. Burde kunne spille? Skipp, Moura og Llorente burde være med. Så er jeg redd Winks og/eller Sissoko spiller. Heldigvis skal Dier og Dembele snart kunne spille igjen - slik at midtbanen over de påfølgende ukene vil kunne roteres mye mer.

Skipp - Sissoko/Winks

N'Koudou - ? - Moura

Llorente

PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019 1 år 8 måneder ago #71589

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Enig . Må bruke 10 reserver nå . Og Davies og Moura som di som er nærmest 11'n . Skip og som eneste fra Juleprogrammet får bli Kongen Sissoko . Leder vi og går mot seier så bytte han rundt 60min . Janssen bør nå få ei draktnummer og sitte på benk også.. skjønner ikke hvordan vi skal få solgt han om skal late som han er død ...

PL: Cardiff (16) - Tottenham (3) 01.01.2019 1 år 8 måneder ago #71600

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
HH skrev:
cjmozart skrev:

At vi ikke gjorde bytter i går (annet enn Skipp) tar jeg som et tegn på at hele benken spiller mot Tranmere

Llorente ble byttet inn også. For Alli. Vg glemte dette byttet :P
Glory Glory Tottenham Hotspur! fuck Arse*anal