Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72758

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
madbitt skrev:
Ginola #14 skrev:
madbitt skrev:
Llorente klager på sola. Hvorfor bruker du ikke linser med solfilter Llorente?

?
Llorente klager gjentatte ganger på sola, som gjør at han ikke treffer ballen med hodet. Jeg bruker solbriller i bilen når jeg sliter med sola. Men på en fotballbane, kan man ikke bruke briller, men linser er ikke ulovlig.

Aller først, jeg bruker også solbriller ved behov.
Jeg lurer fortsatt på om du tuller eller ikke? Hørte aldri om det i min karriere. Og som du skjønner, ikke foran tv'n etter den heller. Grunnen til at jeg reagerer noe er at det får være måte på å disse Llorente. Blir usaklig for meg.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72759

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Noen som kan si litt om prestasjonen til Eriksen i dag?
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Siste endring: 1 år 7 måneder ago av Hørry-Kane.

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72761

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Hørry-Kane skrev:
Noen som kan si litt om prestasjonen til Eriksen i dag?

ûbersvak. Vår dårlegaste.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72762

• HH
  • HH's profilbilde
Kan starte med å gi Eriksen litt skryt. Selv om han er tydelig ute av form rent teknisk så kan jeg ikke si jeg synes han jobber dårlig eller ikke prøver. Problemet er at man i hans posisjon må levere de vanskelige pasningene, de fine bevegelsene i tette situasjoner osv. Per nå er han mer som Sissoko enn den Eriksen vi egentlig kjenner.

Han hadde en glimrende ball til Trippier og skåret nesten et genialt mål. Så det var stunder i andre han glimtet til. Problemet er at han har et par mottak med leggen (aldri sett før). Slo han et eneste godt innlegg? Usikker. Prøvde vel ikke på så mange som i forrige kamp heldigvis. Synes også han sjelden befinner seg i farlige områder. Og de gangene han er der blir han som Lamela og Lucas stort sett ikke truende. Son er på en helt annet planet slik sett. Son skapte heller ikke mye, men han prøver alltid å true fremover. Eriksen er mer som en håndballspiller som ikke tar pådraget helhjertet. Da blir det for tamt.

Skal ikke unnskylde Eriksen alt ansvar, men han er ikke typen som kan skinne av seg selv. Lucas og Lamela er ikke gode nok til å finne rom. Kane og Alli er en helt annen klasse slik sett. Den type spillere Eriksen må ha rundt seg.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72764

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
@SebSB
Pochettino confirms that the squad will now have two days off.
Dét er etterlengtet og fortjent!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72765

• Presley
  • Presley's profilbilde
Det er imponerende det vi gjør.Newcastle ligger veldig lavt og gjør det utrolig vanskelig for oss.Igjen vinner vi på slutten, dette viser at vi ikke stopper før dommeren blåser av.United avgjorde mange kamper på samme måte under Ferguson.Vi har/hatt mange spillere har ute av forksjellige grunner, men vi vinner uannsett, det viser stor styrke.Det skal vi ta til oss.
Son for en enorm spiller.Jeg var positiv til fra første stund.Var aldri i tvil på at hans kvaliteter.Han jobber enormt og kan avslutte med begge bein.Han er uten tvil blitt en av våre viktigste spillere.COYS
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham (3) - Newcastle (14) 2. feb kl 13:30 1 år 7 måneder ago #72767

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Dougie skrev:
@SebSB
Pochettino confirms that the squad will now have two days off.
Dét er etterlengtet og fortjent!
Enig! For de som ønsker en pubkveld med alkohol, innenfor visse grenser og rammer, unner jeg de det også.