Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Burnley - Spurs, 23/2 kl. 13.30

PL: Burnley - Spurs, 23/2 kl. 13.30 1 år 6 måneder ago #73181

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
JohnWhite skrev:
Ginola #14 skrev:
JohnWhite skrev:
Pochetino frustrert over seg selv. Skjønner det godt.

Tror ikke det var det han klagde på dommerne for. Det blir for tynt å gi Poch skylda for denne, spør du meg.
Men er man frustrert må man jo selvfølgelig skylde på noen...

Ja, er vel det jeg sier. Han er frustrert over seg selv og skjønner nok egentlig at man ikke kan skylde på dommer.

Det jeg sa var at du er frustrert og skylder på Poch. Som ikke en gang var på banen. Veldig enkelt å gi skylden på han, da du tydelig har behov for å skylde på noen.
Skal du skylde på poch bør du komme med en meget god begrunnelse for at nettopp han tapte kampen. Lykke til.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Burnley - Spurs, 23/2 kl. 13.30 1 år 6 måneder ago #73182

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Ginola #14 skrev:
JohnWhite skrev:
Ginola #14 skrev:
JohnWhite skrev:

Tror ikke det var det han klagde på dommerne for. Det blir for tynt å gi Poch skylda for denne, spør du meg.

Ja, er vel det jeg sier. Han er frustrert over seg selv og skjønner nok egentlig at man ikke kan skylde på dommer.

Det jeg sa var at du er frustrert og skylder på Poch. Som ikke en gang var på banen. Veldig enkelt å gi skylden på han, da du tydelig har behov for å skylde på noen.
Skal du skylde på poch bør du komme med en meget god begrunnelse for at nettopp han tapte kampen. Lykke til.

Eg elskar Poch. Men at man ikkje skal kunne kritisere han fordi "han ikkje var på bana" blir for meg litt rart.

PL: Burnley - Spurs, 23/2 kl. 13.30 1 år 6 måneder ago #73199

• Thomas Johansen
  • Thomas Johansen's profilbilde
Andreas skrev:
Ginola #14 skrev:
JohnWhite skrev:
Ginola #14 skrev:
JohnWhite skrev:

Eg elskar Poch. Men at man ikkje skal kunne kritisere han fordi "han ikkje var på bana" blir for meg litt rart.

Det er vel Poch sin oppgave å ha spillere klare til kamp. Det hadde han definitivt ikke på lørdag. Har ikke sett maken til tafatthet. Slapt. Så jeg kritiserte også Poch fra sofakroken. Men det er vel en grunn til at jeg sitter i sofakroken, og Poch gjør "gull" av gråstein.. Måtte han bli hos oss lenge.

Jeg sier igjen, når Eriksen er dårlig, da er han DÅRLIG. Per Pusling trekker seg fra alt som kan gjøre litt vondt.
Vi kan ikke ha brukt mye krefter dekne kampen, og chelsea kjørte 120 min. Det er da i det minste noe positivt fra denne helgen.
--- To Dare Is To Do ---

PL: Burnley - Spurs, 23/2 kl. 13.30 1 år 6 måneder ago #73202

• HH
  • HH's profilbilde
Vi har vært mye verre enn det der, men enig i at Pochettino igjen må ta mye av ansvaret for at vi som lag ikke er på plass.

Hva gjelder Eriksen så skal jeg være forsiktig med å lese for mye i at han har en dårlig periode. Slik har han holdt på i alle årene han har spilt for oss, men er allikevel vanskelig å komme fra at han nå spiller som en mann som virker til å være ferdig med Tottenham.

Og hva gjelder lørdagen så fatter jeg ikke hva Pochettino tenker på når Winks går ut og Eriksen går ned. Vi var aldri i duellene så hadde gitt 100 ganger mer mening å ta ut Eriksen for Wanyama isteden. Fungerer sjelden å lempe innpå alt man kan av offensive spillere - noe struktur må fortsatt være der - ref 2-1.

Også litt bekymringsfullt å se hvor åpne vi fort blir. Chelsea låser av et så godt lag som City fullstendig. Utd temmer Liverpool. Når vi spiller får motstanderen alltid en grei mengde sjanser. Jeg savner laget fra 16/17. Jeg synes vi spilte bedre fotball og ikke minst så veldige mye mer solide ut defensivt den gang enn hva vi gjør nå.