Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: EL: Tottenham v Maribor 8 Nov 2012 kl: 21:05

EL: Tottenham v Maribor 8 Nov 2012 kl: 21:05 7 år 10 måneder ago #3222

• BigRon
  • BigRon's profilbilde
Øivind skrev:
Synes Defoe sine tre scoringer vitner om en meget god box spiller. Adebayor i form er også meget god i og rundt boxen.

De har sine styrker, men er ikke hva jeg definerer som en skikkelig bra box player. Spesielt innlegg ved etablert forsvar synes jeg de håndterer dårlig. Er dessuten ikke mange spisser med høyere andel scoringer utenfor boksen enn Defoe. Nå trenger forsåvidt ikke det bety at han er dårlig innenfor.
"The biggest regret of my whole football career was leaving White Hart Lane in 1970.....my interest in football weakened after that. I was heartbroken" - Jimmy Greaves.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

EL: Tottenham v Maribor 8 Nov 2012 kl: 21:05 7 år 10 måneder ago #3225

• Øivind
  • Øivind's profilbilde
  • COYS!
Defoe har utallige scoringer innenfor 16. Hvor han gjør smarte løp/stopper opp 45grader ut for å motta pasninger fra bale eller lennon... At han ikke er suveren i lufta betyr ikke noe...

EL: Tottenham v Maribor 8 Nov 2012 kl: 21:05 7 år 10 måneder ago #3233

• BigRon
  • BigRon's profilbilde
Hadde vært interessant å se noe statistikk på scoringer som kommer fra innlegg i boksen.
"The biggest regret of my whole football career was leaving White Hart Lane in 1970.....my interest in football weakened after that. I was heartbroken" - Jimmy Greaves.