Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 2 uker ago #74013

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tipper det var satt av noen områder til alt ekstra-staset som skulle skje med åpning, og at det gikk utover noen rader med seter.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74014

• HH
  • HH's profilbilde
Skjønner ikke helt at noen igjen kan klage over prestasjonen. Vi sliter med at vi ikke er spesielt giftige, men vi er aggressive (vi slår CP i mange 50/50 dueller og vi presser etter med forsvaret) og tillater CP ingenting før de siste minuttene. CP som har skåret mål i alle sine PL-kamper i 2019.

Med tanke på presset grunnet ny stadion, dårlige resultater i lang tid og viktigheten av topp 4 så synes jeg vi gjorde en meget solid kamp. Jeg var redd omstendighetene skulle paralysere oss, men synes ikke det skjedde i det heletatt.

For ikke å glemme hvor rotete den midtbanen er nå Winks eller en Dier i form ikke spiller ved siden av Sissoko. Når Winks spiller godt setter vi lag som CP under et helt annet press enn hva vi klarer uten han. Litt tragisk at vi er så avhengig av en uerfaren spiller som man fortsatt ikke vet om klarer å etablere seg på øverste hylle (jeg er storfan, men selv jeg kan ikke påstå at han er stabilt god enda), men det er en annen diskusjon.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Pride_Of_London, Ginola #14, Øystein Svensen

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74015

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
HH: angående misnøye om spillet vårt for tiden vil jeg bare presisere at jeg savner at vi greier å la det flyte offensivt med gode kombinasjoner og en del mål. Mulig jeg tar feil, men synes vi generelt sliter på den siste delen av spillet vårt. Kan være på grunn av at Eriksen har hatt en lang formdupp.

Uansett er jeg veldig fornøyd med kampen i går. Bortsett fra skuddet til Schlupp etter to minutter og noen minutter på tampen av kampen så har ikke Palace en eneste sjanse. Vi var solide.

Var helt sikkert litt nerver for spillerne også; alle forventa jo seier! :-)

Er enig angående Winks; føler han er den flinkeste av våre når han mottar ballen til å orientere seg og sette fart på framover. De andre har en tendens til å slå bakover eller ikke være så godt orientert før de mottar ballen. Winks kan bli steika god! Han er viktig på midten for oss.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Følgende bruker har takket deg: tenor, Øystein Svensen

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74016

• HH
  • HH's profilbilde
HK: Tenkte egentlig ikke på deg. "Utbrudd" under kampen har vel jeg flere av enn de fleste andre her inne - da gjerne i frustrasjon over enkelthendelser. Så der skal jeg ikke si så mye om hva andre gjør.

Ingen tvil om at vi ikke har den flyten som gode lag har når de er i form. Selv om vi har mye ball og presser CP tilbake så føles det sjelden veldig farlig ut. Det er jeg enig i. Men det betyr ikke at prestasjonen totaltsett er svak (igjen - det var ikke myntet på deg). Den frie skapende angrepsfotballen er egentlig ganske sjelden vare for alle lag. Hvis det er det som skal til for at man skal kalle en kamp god så bør man etter mitt vurdere sterkt hvor man legger lista.

Vil også fremheve at vi så bedre ut defensivt enn på veldig lenge. Ofte hatt følelsen i år (og ofte i fjor) at vi alltid kan slippe til en stor sjanse. Hadde ikke den følelsen i går før helt på slutten (vi slapp nesten igjennom en dum tidlig i kampen - husker det). Litt merkelig da jeg synes vi alltid var solide bakover de første årene under Pochettino - dvs. strukturen i det minste - ikke alltid vi hadde personell på samme måte som vi har nå.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14, Hørry-Kane

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74017

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Vi kjører jo over Palace på god gammelt vis (fra 2017-sesongen var vi flinke på det), men fordi Eriksen ikke er 100%, selv om han var bedre i går en på en stund og fordi Palace strengt tatt spilte veldig bra i forsvar, så blir det lenge en frustrerende aften.

Er det forresten mulig å kjøpe Wan-Bissaka, herregud for et talent.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74019

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
cjmozart skrev:
Er det forresten mulig å kjøpe Wan-Bissaka, herregud for et talent.

www.thesun.co.uk/sport/football/8700713/...s-aaron-wan-bissaka/
- One team in London -

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74026

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Angående det at det ikke var 62062 tilskuere :

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: Osvaldo, Knut

PL: Tottenham(4) - Crystal Palace(13) 3/4 kl. 20:4 6 måneder 1 uke ago #74028

• Knut
  • Knut's profilbilde
Med såpass mange utenlandske sesongkortholdere så blir det nok betydelig med no-shows på mange kamper ville jeg tro, ja. Og en del premium-billettplasser antar jeg også ofte vil forbli usolgte... På Wembley var premiumfeltet på langsiden rett over benken veldig ofte glissent, også på storkampene.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 6 måneder 1 uke ago av Knut.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles