Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: Tottenham - Manchester City 9/4 kl. 21:00

CL: Tottenham - Manchester City 9/4 kl. 21:00 6 måneder 1 uke ago #74127

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Trodde aldri jeg skulle si dette men årets Tottenham spiller kan bli M Sissoko .

Tar av meg hatt og frakk og alt som er. Enormt imponerende arbeidsinnsats,løp,fysikk og nå også
Ro,spiller enkelt og også blitt en trussel for motstanderne når han dundrer gjennom ..
Helt helt enormt . Spiller han som igår siste måneden
Nå så går manges stemme til han ..
Er jo faktisk rett og slett utrulig gøy .

Kane nok ferdig , blir tøft for laget nå og mye slitasje.
Måtte Moura og Llorente klare og vise litt utover nå .
Så positive tegn til det igår .
Tenk og slått ut man c i champ l . Tørr ikke drømme men da kan faktisk mye skje. Juventus er ikke såå enorme .
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Arvid

CL: Tottenham - Manchester City 9/4 kl. 21:00 6 måneder 1 uke ago #74128

• HH
  • HH's profilbilde
Sissoko spilte en av de bedre kampene jeg noen gang har sett av en CM/ødelegger. Dekker rom både defensivt og offensivt. Løper med ball. Slår pasninger i trange situasjoner. Han og Winks utfyller hverandre helt fortreffelig. Faktisk helt satt ut over hvor god han er/var i går. Noen ganger er det deilig å ta feil - og så feil har jeg aldri noen gang tatt av en fotballspiller (skal godt gjøres å ta mer feil enn jeg gjorde - ettersom jeg mente han var omtrent ubrukelig til alt annet enn å løpe uten ball).

Må gi skryt til Winks også. Er nok ikke 100% i form, men sammen med Sissoko blir vi faktisk aldri dominert sentralt (City har mye ball, men de løper ikke over oss).

Eneste problemet nå er at Rabiot kommer ikke for å sitte på benken!
Følgende bruker har takket deg: Arvid

CL: Tottenham - Manchester City 9/4 kl. 21:00 6 måneder 1 uke ago #74129

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
HH skrev:
Sissoko spilte en av de bedre kampene jeg noen gang har sett av en CM/ødelegger. Dekker rom både defensivt og offensivt. Løper med ball. Slår pasninger i trange situasjoner. Han og Winks utfyller hverandre helt fortreffelig. Faktisk helt satt ut over hvor god han er/var i går. Noen ganger er det deilig å ta feil - og så feil har jeg aldri noen gang tatt av en fotballspiller (skal godt gjøres å ta mer feil enn jeg gjorde - ettersom jeg mente han var omtrent ubrukelig til alt annet enn å løpe uten ball).

Må gi skryt til Winks også. Er nok ikke 100% i form, men sammen med Sissoko blir vi faktisk aldri dominert sentralt (City har mye ball, men de løper ikke over oss).

Eneste problemet nå er at Rabiot kommer ikke for å sitte på benken!

Synst Winks såg ganske så 100% ut igår. Fantastisk kamp, Alltid spelbar, jobbar beinhardt, og treff stort sett greit med passningane sine.
Trur også eg er enig med posten over. Sissoko nermar seg sesongen spelar.

CL: Tottenham - Manchester City 9/4 kl. 21:00 6 måneder 6 dager ago #74130

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Runner-up til Son for min del.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut