Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: Spurs - Huddersfield

Spurs - Huddersfield 6 måneder 4 dager ago #74188

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Meget bra at vi punterer med et par ekstra mot slutten. Lenge siden forrige 4-0? Kan ikke huske sist. Og som det sies, ikke feil å pynte på målforskjellen. Nå som det er tight blant 4 lag som kjemper om to plasser kan det fort bli avgjørende.

3 0 0 7-0 som fasit på ny stadion er jo forøvrig helt sykt deilig å tenke på!!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Knut

Spurs - Huddersfield 6 måneder 4 dager ago #74189

• Reppekjeks
  • Reppekjeks's profilbilde
Sammenlgnet med forventningene mine før start synes jeg dette var bra. Llorente fikk utnyttet styrkene sine bra i dag, fungerte greit som oppspillspunkt, men burde hatt et mål eller to. Lucas ganske god, spesielt avslutningene. Defensivt hadde vi relativt god kontroll.

Enig i at tempoet stort sett var labert, men det er ikke noe nytt. Slik har det vært hele sesongen, og hadde ikke ventet noe annet med lagoppsillingen i dag. Vi spiller likevel tidvis ball i hatt med dem, så da er det greit.

Og må henge meg på flere her når det gjelder KWP, utrollig at han ikke får flere muligheter. Så elendig som backspillet vårt har vært i år, og så dårlig Trippier og Aurier tidvis har framstått, burde han fått flere sjanser. Trenger fortsatt å legge på seg muskler, men står ikke tilbake for Trippier på noen områder, annet en muligens innleggsfoten. Nå synes ikke jeg Trippier legger stabilt gode innlegg heller, mer et godt i ny og ne, så er ikke sikker på at han er så mye bedre på det området heller. Nei, vil heller gi KWP sjansen framover og la ham utvikle seg videre.
Siste endring: 6 måneder 4 dager ago av Reppekjeks.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

Spurs - Huddersfield 6 måneder 4 dager ago #74190

• HH
  • HH's profilbilde
Nå skal jeg ikke bli for positiv her, men synes det er helt greit at vi ikke løper livet av oss på 2-0.

Jeg er ikke spesielt imponert over det vi gjør frem til 2-0, men når Huddersfield delvis gir oss to mål blir kampen som den blir. Gode avslutninger selvsagt - så selv om de ga oss de to sjansene er det ikke gitt at vi skårer - det krever litt kvalitet. Skal ikke påstå at vi klinisk låser av kampen, men så har vi KWP, Sanchez og Foyth på banen samt en Wanyama uten mye kamptrening. Da kan man ikke forvente at vi skal fremstå som et klassisk italiensk lag siste 60.

Er de kampene mot lag som Huddersfield (eller gjerne litt bedre - få er så dårlige som Huddersfield) hvor vi ikke klarer å skifte gir siste 30 når vi må ha mål som skuffer meg. Eller de gangene vi leder 1-0 og tror at da er saken klar (det skjer riktignok ikke ofte - vi vinner stort sett når vi tar ledelsen). Kunne selvsagt blitt litt uggen i dag også hvis Huddersfield hadde fått 2-1 (noe de burde), men tviler på at vi hadde gitt fra oss poeng uansett.