Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL: City - Spurs

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74299

• HH
  • HH's profilbilde
Han var ute i 11 dager i januar. Siden har han stort sett spilt. Gikk tydeligvis fint den gang.

Selvsagt ikke gunstig at han må spille så mye. Øker risikoen for skader, men er ikke slik at man må bli skadet bare man spiller mye.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74300

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Han var ute i 11 dager i januar. Siden har han stort sett spilt. Gikk tydeligvis fint den gang.

Selvsagt ikke gunstig at han må spille så mye. Øker risikoen for skader, men er ikke slik at man må bli skadet bare man spiller mye.

Nei, men såret må få gro slik at det ikke rives opp igjen. 11 dager er normalt for lite for lyskestrekk.
Ingen Son mot Ajax i første kamp.

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74301

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Da har eg roa meg ned nok til å skrive litt.

FOR EIN KAMP!

Eg trur aldri eg har vore så høgt oppe some eg var på 1-2 nokon gang i min historie som tottenham-supprter. For so å være SO langt nede da Sterling satte "målet" i 92 minutt. Eg såg ikkje offsiden. Og da var det RETT TIL HIMMELS! når eg fikk med meg VAR avgjærsla Vekkte opp både kjæring og ungar, samt daude oldeforeldre. Eg har vore med på ein del i vår felles historie. Eg har vore med på FA-cup seier i 91. Eg har vore med på nokre liga-cup`ar her og der. Men å nå semi i CL, samt ha ein realistisk sjanse for å gå vidare til finale? Aldri vore med på liknande før. STORT!

På den negative sida: Son suspandert. Sissoko skada. Med skadar/suspansjon kan vi ende opp å slite mot Ajax (muleg vi sliter med ingen skadar og toppa lag mot den gjengen.)
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av Andreas.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Tstone

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74302

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Vanvittig kamp! Første 11 var helt surrealistiske, ble jo mål på alt! Så jo så lovende ut på 1-2, men ble virkelig en kamp helt til slutten.

Fikk heller ikke med meg VAR på siste til Sterling, og tenkte mine tanker om spursy osv når Sterling satte den. Men snudde fort fra helvete til himmel, for en kveld dette ble! Akkurat nå driter jeg i hvilke feil enkeltspillere gjorde osv, det ble jo semifinale i CL!!!

Bare å håpe at man får lappa sammen et lag til semiene og kampen om fjerde i PL, så kan dette bli tidenes sesongavlsutning!

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74303

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
dette er bare et herlig stikk til pengebruk av klubber. her kommer klubben som var først til å ikke kjøpe spillere, sesongen startet med skuffelse på skuffelse av utsatt stadio, son var borte til asia , skadeproblemer ut av det normale. seriegullet gått for lengst. Med Kane ute, og Alli med gips, sissoko vår energi bombe måtte ut. og vi vinner
Man kan si mye om Llorente, men de få måla han har har faktisk betydd enormt. Så er jo Son noe for seg selv, er hans sesong dette. Rising of the corean star. Og nå sier jeg overhodet ikke ajax blir lett, de er gode.
Men det kunne jo ikke vært en bedre sjans for en finale, og skulle liverpool finne på å slå ut barca, ja da er det fort en åpen finale.
La oss bare klare topp 4 nå, og en CL finale, så er dette fort vår beste sesong noensinne, mtp utgangspunktet er prestasjon helt vanvittig. At Poch klarer stable et slagkraftig lag uansett skadeproblemer, er ikke tilfeldigheter det der.
Poch fortjener dette mer enn noen annen, og jeg gir all kreditt til Poch, for en mann, for en trener. Og jeg er så stolt av å være tottenham fan nå
Gratulerer alle sammen :) finnes ikke rom for hverken sure miner eller dumheter idag. vi var levende vitne til en kamp for historiebøkene, og de kampene er alltid gøy å stå igjen som vinnere av
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, Leif Hauge, Jan Ketil

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74304

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Her leverer du, Reppekjeks! :woohoo:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90, Knut

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74306

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Intervjuet av Fernando Llorente på Tottenhams twitterkonto anbefales for alle som ikke har sett, for en legende.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Dougie, HH

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74307

• HH
  • HH's profilbilde
For all frustrasjon rundt enkeltspillere (Trippier, Davies, Sissoko - tidligere, Lamela, Llorente etc.) kan ingen argumentere mot at vi er et lag med store bokstaver.

Og jeg håper det blir tatt med i betrakningen når vi kjøper til sommeren. Jeg vil påstå at 3 av 4 lag i semifinalene først og fremst er bedre lag enn enkeltspillere. Betyr ikke at man ikke kan kjøpe stjerner, men da folk som Modric og ikke Berbatov (jeg elsket Berbatov, men ikke den type spiller jeg ønsker meg nå - samme med Ginola).
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av HH.
Følgende bruker har takket deg: Knut

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74308

• Knut
  • Knut's profilbilde
Fantastisk!!! Jeg mangler ord! Jeg anså sjansene for å gå videre på bekostning av City som maks 15% før første kamp, og kanskje maks 25% etter første kamp. Og for å gjenta Eriksen: For en berg- og dalbane av en kamp!

(får unne meg å leve noen dager i eufori før jeg begynner å bekymre meg for mye for sjansen for å ryke for Ajax - for de har vist at de tar hvem som helst)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av Knut.

CL: City - Spurs 1 år 2 måneder ago #74309

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Helt vilt moro..hadde påskefest og fikk bare fulgt kampen via Flashscore. Snakk om berg og dalbane!!

Når Sterling putta 5-3 tre min på overtid kollapsa hjernen min og jeg sa at dette var så jævlig typisk Spurs.

Men plutselig kom VAR og redda kvelden. Fy faen for en bragd av oss med alle skadene. Så fuckings digg!

Dette laget kan nå langt og med ett par gode signeringer i sommer kan virkelig dette bli magisk i romskipet vårt.

Ajax blir en hard nøtt, men nå har vi jammen sjansen til å spille finalen i Ch. League. Helt vilt
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...