Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham Hotspur(3) - Brighton & Hove Albion(17) tirsdag 23. april kl. 20:45

PL: Tottenham Hotspur(3) - Brighton & Hove Albion(17) tirsdag 23. april kl. 20:45 5 måneder 3 uker ago #74416

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Noen må bare sørge for at Eriksen blir, superviktig spiller. Spiller alt, er aldri skadet og soper inn poeng. Gi den mannen det han skal ha for å bli.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Loyd, Knut

PL: Tottenham Hotspur(3) - Brighton & Hove Albion(17) tirsdag 23. april kl. 20:45 5 måneder 3 uker ago #74417

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
HH skrev:
Overdriver selvsagt litt, men begynner vel å bli en kjent sak at Pochettino er usedvanlig dårlig til å sette opp laget mot den type motstand.
Er det slik? Syntes vi generelt er gode til å holde et bra trykk mot defensive lag og at vi til slutt vinner. Tror ikke det er mange lag som ville skapt mange sjanser i dag. www.mirror.co.uk/sport/football/news/tot...moted-sides-13525832
Muligens ikke den beste linken siden vi tapte hjemmekampen, men sier litt om uttellingen mot lag som ofte ligger pakpå.
Siste endring: 5 måneder 3 uker ago av Inge ivar .

PL: Tottenham Hotspur(3) - Brighton & Hove Albion(17) tirsdag 23. april kl. 20:45 5 måneder 3 uker ago #74418

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Vant på en dårlig dag for son,Moura,Llorente .
Det var viktig ! Herlig moral i Poch sitt Spurs.
Må innrømme lurer fælt på hva Janssen har gjort galt.
Bare med di få minuttene igår så ser man jo han er
Sterk,smart,oppofrende og utvilsomt en vi kan bruke?
Han er jo langt bedre enn Llorente ? Nederland karrieren hans viser jo meget bra tall/statistikk . Får tommel opp for di 10 min han var på igår også . Rose og Janssen taklingene igår var blant høydepunktene foruten Eriksen avgjørelsen som var enormt viktig :)
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14, Knut

PL: Tottenham Hotspur(3) - Brighton & Hove Albion(17) tirsdag 23. april kl. 20:45 5 måneder 3 uker ago #74419

• HH
  • HH's profilbilde
Meget mulig min subjektive oppfatning av saken er feil.

At vi vinner de fleste av den type kamper synes jeg er naturlig, men sjelden jeg føler vi maler lag som Brighton i stykker. Igjen ikke spesielt vitenskapelig, men synes vi oftere spilte «festfotball» mot den slags lag under feks Redknapp. Selv om vi totalt sett nå er et betydelig bedre lag.