Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74460

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham - West Ham

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: 27/4 @ 13:30
Dommer: Anthony Taylor
TV: TV2

Forventet lagoppstilling:
Lloris
KWP-Foyth-Sanchez-Davies
Wanyama-Skipp
Lucas-Janssen-Lamela
Llorente

Subs: Gazza2, Jan, Rose, Dier, Eriksen, Alli, Son
Injured: Kane, Aurier, Winks, Sissoko
Suspended:

Motspiller å se opp for: Anderson, Antonio
Forventet resultat: 1-0 (Lucas)

Vi vet vel at dette ikke kommer til å bli startoppstillingen, men jeg håper enkelte spillere blir hvilt så mye som mulig før tirsdagen.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Knut, Brakar

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74461

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Ah, Son er jo suspendert, så han kommer garantert til å starte i morgen. Son inn og Janssen ut da kanskje.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74462

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg tror vi er nødt til å stille så godt som toppa her. West Ham er et decent fotballag når de gidder, og de gidder stort sett alltid mot oss, spesielt når vi har noe på spill som de kan ødelegge. Beste hadde selvfølgelig vært å drepe kampen med et par tidlige mål slik at vi kan spare litt krefter. Dessuten tvilsomt om West Ham kommer til å klare å holde motivasjonen oppe isåfall, er grenser for hva fansen og Mark Noble kan utrette med resten av laget.

Så får vi satse på at de andre resultatene går vår vei slik at vi kan spare alt og alle til returoppgjøret.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74463

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
cjmozart skrev:
Injured: Kane, Aurier, Winks, Sissoko

Og Lamela, men det er vel nærmest underforstått...
- One team in London -

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74464

• HH
  • HH's profilbilde
Og Winks er blitt den nye Lamela. Frykter karrieren hans aldri vil bli særlig god slik helsa hans er.

Personlig er jeg ikke så bekymret for at lørdag skal påvirke tirsdag. Når man spiller tidlig rekker man å "lande" før man legger seg på lørdag.

Men håper fortsatt vi rullerer noe. KWP, Davies og Foyth må gjerne spille. Sanchez også hvis man går for 3 stoppere.

Lloris
Foyth Sanchez XXX
KWP Dier XXX Davies
Son Llorente XXX

Fungerer for meg det. Da sparer man veldig mye til tirsdag uten at laget ser helt tåpelig ut. Ikke at vi kunne "spart" så mye mer. Innser det som jeg skriver.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74465

• Pride_Of_London
  • Pride_Of_London's profilbilde
Pochettino på dagens pressekonferanse:
The priority is tomorrow. I promise you. I promise that my focus and interest is in tomorrow. I don’t think about Tuesday. Of course we can talk about Tuesday but my focus is on tomorrow. We need to get the three points. To be focused on the three points and not thinking of anything else is going to be tough. We know very well and how important it is to get in the top four, it’s going to be a massive achievement. Also if you win it’s better to arrive to go to play in a Champions League semi-final with good feelings. Maybe a bit tired, but in a good mood and good energy is better than being fresh and arrive in a bad mood, not in a good dynamic. That is why tomorrow, if someone is listening to me now, players or fans, think about tomorrow, not another day. Tomorrow must be the most important thing. Don’t worry because we need to take the best decision, we need to put fresh legs, fresh minds and those who are not in their best mind tomorrow are going to be on the bench or outside the squad. We’re going to take the best decision to be sure that we compete in our best tomorrow.

Han stiller nok langt sterkere enn laget som er "tippet" hos trådstarter

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74466

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Jeg mener Janssen og Son bør starte denne (da ingen kan bidra på tirsdag). Skeptisk til om store gamle Llorente kan prestere maks på tirsdag om han skal spille 3 hele kamper på 7 dager. Ellers bør vel backene rulleres fra sist.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74467

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg tror ikke Llorente vil spille 90 min i noen av kampene uansett.

Pochettino må selvsagt si det der. Men han kan fint sette folk på benken for så etterpå å si at "de manglet energi" så de kunne ikke starte.

Pochettino kjører stort sett folk hardt - så forventer ikke noe rent b-lag. Og tror nok vi stiller sterkere enn hva jeg håper.
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av HH.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74468

• Knut
  • Knut's profilbilde
Ginola #14 skrev:
Jeg mener Janssen og Son bør starte denne (da ingen kan bidra på tirsdag).

At Janssen og Son starter - Moura inn på 60 min - og så Llorente helt på slutten høres perfekt ut for min del.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74469

• Knut
  • Knut's profilbilde
(jøjemeg for et "interessant" lag som må mønstres til å møte Ajax på tirsdag...)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av Knut.