Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74470

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Tror vi skal slappe litt av med å forvente noe av Janssen. I tillegg til å ikke være spesielt god i fotball, har han ikke spilt på et snaut år. At han plutselig skal inn og bidra fra start i en så viktig kamp kan jeg aldri se for meg.

Poch forøvrig sagt at vi fort kan se mer til Foyth som høyreback:
Yes. I think yes. I think he was very good [against City]. He played so well. The signal that he's giving us in the training sessions, you can see and feel and you can trust him in that position.
Foyth var strålende mot City og kan åpenbart bekle den rollen bra i visse kampbilder (han hadde Sterling i lomma i motsetning til Trippier som var all over the place). Så i utgangspunktet ikke negativ. Men altså, hvor mange hindringer skal KWP måtte tåle?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74471

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Lamela er vel meldt dtd er han ikke?

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74472

• tenor
  • tenor's profilbilde
Nå gjelder det vel egentlig bare å ikke snuble? COYS

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74473

• Halvor Dalene
  • Halvor Dalene's profilbilde
Jeg er så nervøs for kampen i dag. Vi har hatt en tendens til å snuble i slike type kamper. Det står så sinnsykt mye på spill!

Kombinert med at Wet Spam finner en indre motivasjon uten sidestykke, gjør at jeg redd dette kan bli enda en stressende fotballdag.

Vi er riktignok et mye bedre lag, men det gjelder å ha fokus på det som skjer i dag og ikke tirsdagen!

COYS!
"It is better to fail aiming high than to succeed aiming low."

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74474

• HH
  • HH's profilbilde
Har vi hatt en tendens til å snuble i slike kamper?

Jeg husker godt den dårlige lasagnen, men det begynner å bli noen år siden.

Bare nå de siste ukene har vi vunnet 3 av 3 "slike kamper" (hvis det er kamper man "forventer" at vi skal vinne) etter en svak periode.

Vi har en fanskare som har en tendens til å forvente at vi skal snuble. Bra våre spillere ikke er like skjøre.

Ikke at jeg tror på noen enkel seier i dag. Vi er bedre enn Utd, men WH hadde definitivt fortjent å vinne den bortekampen de nylig spilte i Manchester. WH er et lag som fint kan ende opp som nr. 7 neste år. De tilhører den gruppen bak topp 6 som til tider spiller veldig bra.
Følgende bruker har takket deg: Halvor Dalene

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74475

• Halvor Dalene
I de siste rundene i både serie og cuper har vi de siste sesongene slitt. Jeg sier ikke at vi taper i dag, men jeg forventer en nervøs kamp der spillerne kjenner på presset. En tidlig scoring eller to kan jo selvfølgelig endre på det.

Vi kan jo fortsatt diskutere dette, men poenget mitt er at det er lenge siden vi har vunnet en cupfinale foreksempel. Og det er heller ikke lenge siden vi «finished 3rd in a two horse race».

Ikke misforstå; jeg håper vi vinner, og har som sagt trua om fokuset er riktig.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74476

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke så mange lag som vinner cuper.

Bare Tottenhamfans som kan klage over å bli nr 2 eller 3 fordi det ikke var «riktig» lag som endte på plassene over - så glemmer man lett hvilke lag man slo.

Tilbake til kampen. Jeg tror faktisk ikke det blir så nervøst i dag. Nå har vi noen poeng å gå på. Og WH er ikke Brighton hvor man nesten føler skam hvis man ikke vinner.

Utfordringen kan bli hvis WH er ekstremt motiverte. Og de forsvarer seg like disiplinerte som Brighton. Da har WH veldig mye mer å komme med på kontringer enn Brighton.

Klarer vi å matche energien så vil vi ha veldig gode muligheter til å vinne. Jeg liker spillet om dagen selv om kampen mot Brighton var ekstremt frustrerende.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74477

• Halvor Dalene
Nettopp! Og det er kun et lag som får tredje plassen. Derfor er ingenting gitt. Når vi tillegg har en viktig kamp på tirsdag er jeg veldig spent!

Men det er bra at du har trua! Jeg derimot senker forventningene på bakgrunn av tidligere erfaringer. Helt fair det! :side:

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74478

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Lloris (C), Foyth, Sanchez, Alderweireld, Davies, Rose, Dier, Eriksen, Dele, Lucas, Son

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 1 år 2 måneder ago #74479

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Slik jeg ser det spiller vi en 3-4-1-2-variant. Poch velger altså å risikere Rose, spille Foyth ute av posisjon, og Davies ute av posisjon fremfor å bruke KWP. Det har vel kommet til et punkt hvor man ikke kan klandre KWP for å gi opp.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av Dougie.