Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74500

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Var utrolig spent på hvordan poch sin inngang til denne kampen ville bli.

Litt sammenlignbar med Huddersfield kampen denne. Trodde han hadde mistet hodet igjen da han roterte så mye for den kampen. Men vi vant jo 4-0 og slo så ut City fra CL i midtuken.
Neste kamp mot City i serien går man også for toppet lag. Jeg hadde håpet man skulle hvile spillere der. Men ettersom man der kommer avgårde med et hederlig tap, og så slår Brighton i midtuken har man truffet.

Man valgte å gå for toppet lag i dag, men det var vel også tydelig at man hadde en holdning om at dersom man toppet laget ville man få en opplevelse som var god inn mot Ajax. Klassisk situasjon der man undervurderer / vil mindre enn motstander. Kanskje hadde det vært bedre å hvile litt spillere, for å satse alt på semifinalen
Når man først går for toppet lag finner finner jeg det utrolig rart at man nok en gang glemmer at kampene mot WH er derby. Hvorfor betyr denne kampen mer for WH enn for Tottenham i dag? Det er ikke logisk for meg. Man kan ikke skylde på enkeltspillere. Sanches skal selvsagt hindre målet, men dette er det som er hans nivå, og det er mange andre spillere som heller ikke leverer på PL nivå.

Vi avslutter kampen med Sanches, Davies, Wanyama, Dier, Jansen og Llorente på banen samtidig. Greit nok at vi har noen skader, men dette er veldig langt fra akseptabelt, og noe Poch må ta på sin kappe.
Siste endring: 5 måneder 3 uker ago av JohnWhite.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74501

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Dårlig av Poch .
Dier fryktelig ...
Janssen bra syns je . Kunne fort fått 1-1 på headinga
På overtid der .. foyth spennende spiller ass .
Må bare konsentrer nå , feie Ajax ut av champ l og
Klare og vinne 2 siste :) Det skal gå
COYS

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74502

• HH
  • HH's profilbilde
Dier fryktelig? Synes han sto bak omtrent alt vi hadde av gode oppspill.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74503

• Presley
  • Presley's profilbilde
Ingen god kamp, men vi hadde fortjent et poeng.Det går treigt til tider og spesielt i andre omgang.Lite bevegelse og altfor mange touch.
Vi savnet en spiss i dag, en som har litt muskler.Llorente kom inn, men han har jeg gitt opp.Ikke mye han bidrar med.Janssen er mye bedre alternativ.
Merkelige bytter av MP, men jeg regner at han tenkte på Tirsdag kampen.Utroig surt å tape denne kampen, med seier så hadde vi nesten vært sikret CL plass.Tror uannsett at vi greier topp 4.Selv om det blir tøft.

Arsenal (Leicester (b) - Brighton (h) - Burnley (b)
Chelsea (United (b) - Watford (h) - Leicester (b)
United (Chelsea (h) - Huddersfield (b) - Cardiff (h)
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74504

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Det er heldigvis fortsatt i våre hender. Vinner vi de to siste har vi tredjeplassen.
Pokker at vi ikke klarer å slå West Ham. Hadde troen på at vi skulle klare å holde fortet ryddig som på WHL.
To seiere er alt jeg ber om i PL. Og tre seiere til i CL
Some day...
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74505

• RH
  • RH's profilbilde
Vi har tatt 10 poeng på de siste 10 ligakampene. Når var vi sist så dårlige over lengre tid? Tror vi får servere Ajax litt lasagne her.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74506

• HH
  • HH's profilbilde
Er vi i dårligere form nå enn før City?

Tror ikke kampen i dag påvirker Ajax. Eller at formen vår nå er så dårlig. Men vi er selvsagt ikke på vårt beste med så mange av våre viktigste ute.

Ta bort Salah/Mane (Kane), Wijnaldum (Sissoko) og Keita (Winks) så vet jeg ikke om Liverpool er like gode heller. Legg til Son så blir det selvsagt vanskelig. Jeg håper på 1-0 hjemme. Men jeg tror vi ryker uten Sissoko og Winks.

Vi ligger vel forøvrig foran både Arsenal og Utd på formtabellen.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74507

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
Er vi i dårligere form nå enn før City?

Tror ikke kampen i dag påvirker Ajax. Eller at formen vår nå er så dårlig. Men vi er selvsagt ikke på vårt beste med så mange av våre viktigste ute.

Ta bort Salah/Mane (Kane), Wijnaldum (Sissoko) og Keita (Winks) så vet jeg ikke om Liverpool er like gode heller. Legg til Son så blir det selvsagt vanskelig. Jeg håper på 1-0 hjemme. Men jeg tror vi ryker uten Sissoko og Winks.

Vi ligger vel forøvrig foran både Arsenal og Utd på formtabellen.
Er ikke sikker på hva du mener med formtabell, men slik jeg kan telle det for de seks beste lagene, basert på de siste ti kamper ser det slik ut:
Man C (30), Liverp (26), Ars (19), Chelski (17), Man U (16) og sist Spurs (10)?

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74508

• HH
  • HH's profilbilde
Vet ikke om det er en standard definisjon på form, men vanligvis er det 5 eller 6 kamper som er med i såkalte formtabeller.

Så er det liten tvil om at vi har tatt betydelig færre poeng de siste mndene enn hva man både kan håpe på og forvente. Så mener jeg det motsatte skjedde en periode i vinter. Hvor vi ikke spilte særlig godt, men fikk med poeng allikevel. Hadde noen spurt meg før sesongen om jeg hadde tatt vår posisjon før de siste to rundene hadde jeg sagt ja 100%. Jeg trodde vi skulle få det veldig tøft med å bli topp 4. Kan fortsatt ryke, men vi har meget gode muligheter.

Og hadde noen sagt vi skulle være topp 3 nå med de skadeproblemene samt at Dembele dro uten å bli erstattet hadde jeg kalt vedkommende tåpelig naiv.

Mitt poeng der var at andre også går gjennom svake perioder. Er ikke slik at de tre andre i kampen om topp 4 bare cruiser inn seire om dagen heller. Det er ikke så enkelt.

Nå blir vel dette tolket som jeg er alt for «snill» med de som styrer klubben. Er vel der kjernen til mye av uenigheten på dette forumet ligger. Når jeg er fornøyd basert på omstendighetene vil andre si at det er vår skyld at omstendighetene er slik. Det synes jeg forsåvidt er en interessant diskusjon - som har vært diskutert godt her inne også. Når jeg påstår at i fotball vil tilfeldigheter spille enn stor rolle så får jeg sarkastiske kommentarer fra andre her inne om at tilfeldigheter ikke eksisterer. Forøvrig nå håper jeg bare at tilfeldighetene gjør at vi vinner CL.
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 3 uker ago #74509

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Det er klart at Levy og Poch er skyld i at omstendighetene er som de er. Både i positiv og negativ retning.

Må selvsagt først preisere at det Tottenham presterer under Levy og nå Poch er ekstremt bra i et historisk perspektiv.

Men om man ser på det laget man hadde da Poch tok over klubben. Hvor hadde vi vært nå dersom det hadde vært vilje og evne til å gjøre ting i overgangsmarkedet?
For selv om viljen helt klart mangler er det jo et minst like stort problem at evnen ikke er der heller.
Det har jo ikke blitt gjort en eneste godt kjøp siden Poch tok over.
Siste endring: 5 måneder 3 uker ago av JohnWhite.