Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #74510

• HH
  • HH's profilbilde
Vilje har blitt diskutert i det uendelig. Jeg aner ikke hva det betyr. Enhver som gløtter på årsrapporten kan se at klubben bruker de pengene den har. Hvis vilje er at vi mangler oljepenger så greit nok. Personlig er jeg glad at vi kun bruker penger klubben tjener og ikke på bekostning av befolkningen i land fra Midtøsten.

Hva gjelder evne kan nok alle være enige i at vi ikke har truffet på en Salah, Son eller Alli siden Pochettino tok over (Son kom vel noen mnder etter at Pochettino tok over hvis jeg ikke husker feil - så kan regnes på to måter). Men har alle vært dårlige? Det synes jeg er å legge lista vel høyt. Wanyama har vært veldig nyttig med tanke på prisen. Før skadene var han til tider veldig god. Foyth begynner å ligne et gullkjøp. Sissoko så lenge ut som tidenes bomkjøp, men har den senere tiden vært av de bedre midtbanespillerne i England. Lucas som jeg synes var et dumt kjøp har vist seg å være veldig nyttig i Lamelas fravær.

Litt tilfeldig når man treffer på slike spillere som Salah. Jeg synes vi har gjort det ganske bra på overgangsmarkedet siden Pochettino tok over, men ikke veldig bra.

At vi ikke har gjort et eneste godt kjøp sliter jeg med å ta helt seriøst. Det som skuffer meg mest er at vi nesten har sluttet med å hente folk som kan bli den neste Alli, Dier etc. Sjelden man treffer så godt på slike, men hvis man ikke henter noen treffer man i alle fall ikke. Og uten at jeg kan vise til tall virker det som Pochettino er blitt feigere. Jeg mener Skipp burde ha startet mot WH. Uten nok energi kan man ikke vinne i denne ligaen. Arsenal blir nå fullstendig overkjørt i banespillet mot Leicester. Samme problem vi fikk i andre i går (Arsenal kan selvsagt fortsatt vinne denne selv om de blir dominert i banespillet).
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #74511

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Son ble hentet til Pochettinos andre sesong. Alli kom samtidig, men ble signert i januarvinduet før. Så begge er definitivt kjøp fra Pochettinos tid.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 5 måneder 2 uker ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: HH

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #74512

• HH
  • HH's profilbilde
Plutselig ble lista rimelig bra. Dier som kom samme sommeren? Spm hvor mye man i så fall skal kalle det et Pochettino-kjøp.

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #74513

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jepp, Dier kom samme sommeren som Poch ble ansatt. Den sommeren var det riktignok en del rart som kom inn (Fazio og Stambouli bl.a.), men det var jo også før man hadde fått staket ut en slags kurs/plan.

Sommeren etter gjorde vi et vindu som knapt mangler sidestykke i PL (Toby, Son, Trippier samt at Alli kom) og med (åpenbart) unntak av denne sesongen synes jeg det jevnt over har vært bra. Kan ikke treffe på alt (N’x2 og Janssen), men vi har jo fått utrolig mye kvalitet til en ganske billig penge.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Tottenham(3) - West Ham(11) 27/4 kl. 13:30 5 måneder 2 uker ago #74516

• HH
  • HH's profilbilde
Ingen treffer på alt. Treffer vi på en av fem Stambouli så er det verdt pengene.

Ikke at jeg mener vi skal fylle opp stallen med middelmådighet, men vi har plass til et par litt yngre med potensial. Så får heller folk som Lamela selges (nytter ikke når helsa ikke tåler toppidrett).