Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74737

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Det er håpet som holder oss gående er det ikke?
Blir selvsagt knust hvis vi tryner til en 5.plass, men neste sesong... da!
Some day...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74743

• Knut
  • Knut's profilbilde
Oh the irony, om det er Janssen vi må stole på for å kunne sikre CL-plassen neste helg.
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74745

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Son får et slag i ryggen og blir forbanna av den grunn.
Skulle vært rødt på Lerma først.

Skjønner reaksjonen til Son selv om den er hodeløs.. Naturlig reaksjon ut i fra hva som skjer.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74746

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
RH skrev:
Den nye stadion har virkelig gitt oss et løft gitt. Rett inn i Europaligaen.

Ja, men er det ikke det du ønsker? Du holder med ManU i de to siste også du? Gått å ha noe å suttre over er det ikke!

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74749

• JohnWhite
  • JohnWhite's profilbilde
Det er en ekstrem kollaps vi er vitne til nå. Det er lett å glemme hvor voldsomt det er siden vi fikk den fantastiske opplevelsen mot city.

Leste at vi hadde 10 poeng på de siste 10 før denne kampen. Det betyr at vi nå har 10 på de siste 11, og kommer til å avslutte sesongen med 10 på de siste 12. Hva tenker poch om dette? Fortsatt blir han vel utelukkende skrytt opp i skyene av mediene.

Sett fra et supporterperspektiv tror jeg det er viktig å fokusere på at det ikke er noe vi kan få gjort, vi kan bare sitte passivt å håpe. Samt at det tross alt er viktigere ting i livet. Hvis ikke er / blir det fort tøft.
Kan nok ikke håpe på så mye mer ila en sesong enn den opplevelsen vi fikk mot city.

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74750

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Det er nå vi kan tjene på oddsen.
Tottenham 6. i PL og vinner av CL.
Det hadde gitt noen kroner det?
Some day...

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74755

• RH
  • RH's profilbilde
SuperBale skrev:
RH skrev:

Ja, men er det ikke det du ønsker? Du holder med ManU i de to siste også du? Gått å ha noe å suttre over er det ikke!

Ah! Den gode gamle «jeg er mye bedre supporter enn deg». Sutring blir det nok av ja, når man holder med denne klubben. Selv du skjønner kanskje at vi har større problemer enn om vi klarer topp 4. Laget er i oppløsning. Vi har ikke spilt bra siden i februar. Vi må bygge opp noe på nytt.

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74756

• SuperBale
RH skrev:
SuperBale skrev:
RH skrev:

Ah! Den gode gamle «jeg er mye bedre supporter enn deg». Sutring blir det nok av ja, når man holder med denne klubben. Selv du skjønner kanskje at vi har større problemer enn om vi klarer topp 4. Laget er i oppløsning. Vi har ikke spilt bra siden i februar. Vi må bygge opp noe på nytt.

Har aldri påstått å være bedre supporter enn noen, men kjenner at det eneste positive jeg kan se ved ikke å bli topp fire er at du slipper å se Spurs i CL neste år. For er det noen som ikke fortjener å se Spurs spille CL neste år så er det deg.
Nei, jeg ser ikke at vi har større problemer enn å klare CL, med unntak av å kunne miste Eriksen og sjansene for det økte i dag og med United poeng mot Chelsea...

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74757

• Tstone
  • Tstone's profilbilde
Alt er fortsatt i egne hender. Vinn den siste matchen, så er topp fire garantert. Er ikke værre en det. Ja, Everton er i god form for tida, men fortsatt en helt overkommelig oppgave.

Til tider føltes kampen surrealistisk i dag. Selv med to røde burde det fort vært ett eller to til, og sånn sett synes jeg ikke vi kan være alt for sure på dommeren. Uproft av Son, selvom Lerma oppførte seg som en skikkelgi drittsekk denne matchen. Urutinert av Foyth, men syns det er mer tilgivelig da han tross alt er ganske ny på dette nivået, Son burde definitivt visst bedre.

Selvom Dier spilte ganske hodeløst i dag gikk han ialfall inn i situasjoner hvor det var nødvendig å foreta seg noe for å hindre kontring eller scoring. Ja, han var klønete og spilte på for høy risiko, men situasjonene som førte til de to røde kortene var ikke kritiske, og det er rett og slett uproft av spillerne å klare å pådra seg disse kortene.

Etter Foyth sitt røde syns jeg resten av laget spilte som helter, helt til det glapp på slutten hos en utrolig slapp Wanyama.

Men fortsatt, hvis man før sesongen hadde visst at ståa var fjerdeplass før siste runde og semifinale i CL tror jeg de aller aller fleste hadde tatt dette. De som konstant sutrer over alt her inne dømte laget nord og ned allerede før sesongen. Med en tynn stall har Poch klart å oppnå utrolig mye denne sesongen, nå gjelder det bare å stable laget på beina i ialfall to kamper til, forhåpentligvis tre. Så får vi se hvordan ståa er her inne neste søndag i sekstida...
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: Bournemouth (14) - Tottenham (3) Star Wars-dagen kl. 13:30 5 måneder 1 uke ago #74761

• SuperBale
Tstone skrev:
Alt er fortsatt i egne hender. Vinn den siste matchen, så er topp fire garantert. Er ikke værre en det. Ja, Everton er i god form for tida, men fortsatt en helt overkommelig oppgave.

Til tider føltes kampen surrealistisk i dag. Selv med to røde burde det fort vært ett eller to til, og sånn sett synes jeg ikke vi kan være alt for sure på dommeren. Uproft av Son, selvom Lerma oppførte seg som en skikkelgi drittsekk denne matchen. Urutinert av Foyth, men syns det er mer tilgivelig da han tross alt er ganske ny på dette nivået, Son burde definitivt visst bedre.

Selvom Dier spilte ganske hodeløst i dag gikk han ialfall inn i situasjoner hvor det var nødvendig å foreta seg noe for å hindre kontring eller scoring. Ja, han var klønete og spilte på for høy risiko, men situasjonene som førte til de to røde kortene var ikke kritiske, og det er rett og slett uproft av spillerne å klare å pådra seg disse kortene.

Etter Foyth sitt røde syns jeg resten av laget spilte som helter, helt til det glapp på slutten hos en utrolig slapp Wanyama.

Men fortsatt, hvis man før sesongen hadde visst at ståa var fjerdeplass før siste runde og semifinale i CL tror jeg de aller aller fleste hadde tatt dette. De som konstant sutrer over alt her inne dømte laget nord og ned allerede før sesongen. Med en tynn stall har Poch klart å oppnå utrolig mye denne sesongen, nå gjelder det bare å stable laget på beina i ialfall to kamper til, forhåpentligvis tre. Så får vi se hvordan ståa er her inne neste søndag i sekstida...

Under normale omstendigheter er Everton overkommelig motstand. For øyeblikket er ikke ting veldig normalt. Jeg er usikker på om vi er favoritt mot Everton selv på hjemmebane slik det er nå.
Everton har syvendeplassen som mål, Spurs har slitne bein, sjansene for å putte er veldig redusert uten Kane og Son. Man kan håpe på mye: Mora kan svime ballen i mål, Eriksen og Alli kan selvfølgelig putte, men lettere å passe på disse uten Kane og Son på banen. Jeg vet ingenting om tilstanden til Jansen, men kan bare håpe at han er et bedre alternativ enn Llorente og at han da spiller kampen. Vi stiller veldig tannløst uten Kane og Son mot kvalifisert motstand.
Man kan også håpe på hjelp fra andre, men den begynner nå å bli syltynn.....
Fryktet skade på Son i dag, men var forholdsvis rolig da han nesten aldri er skadet.....så drar han på seg rødt kort.....en gang til: Son fikk RØDT kort.....hadde ikke trodd det om det hadde blitt meg fortalt, men har jo nå sett det....var ikke i mine tanker før kampen engang....

Merkelig kamp hvor vi er heldige med dommer lenge, hvor vi burde fått rødt kort på Dier og straffe mot, snipp snapp snute for den kampen......så ender det med rødt kort for Son og sjansene øker kraftig for snipp snapp snute for CL spill neste år isteden for.....Hva F... er det som skjer?
Hvordan kunne fyren forsøke å provosere Son og ikke Alli, noe så talentløst, men han får det til mot alle odds og dommer biter selvfølgelig på.......mulig vi hadde flaksen med oss mot City, men det som skjer i dag blir bare rart for meg....noe går med oss bare for å bygge seg opp å slå hele gjengen i bakhode med tredobbel kraft......
Siste endring: 5 måneder 1 uke ago av SuperBale.