Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #74999

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
HH skrev:
Loyd skrev:
HH Pochettino, får han noe av æren?

Les igjennom tråden, mye interessant lesing.

Denne seieren kan ikke beskrives. Jeg trodde Liverpool brukte opp mirakelet i går, men jaggu var det ikke et igjen på lager. Jeg satt bare å ventet på enVAR avgjørelse.
Pulsen min er så høy at jeg neppe får sove i natt.
COYS!

Klart. Jeg er 95% positiv til Pochettino, men når vi snakker om hvordan vi tydeligvis var forberedt til kampene så synes du det var helt akseptabelt?

Tror neppe Pochettino sier at gutta må gå på banen og være ukonsentrerte.
Tenker han ber om maks innsats og ha fullt fokus. Så er det ikke alle som klarer det...

Men fy pokker! Vi er i CL finalen som du vel har sagt at vi skal være i? Og i en finale har vi absolutt mulighet. (Hvis vi er påskrudd da;))
Some day...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75001

• HH
  • HH's profilbilde
Lurer på om det finnes en post jeg skrev før sesongen at jeg håpte vi kunne akkurat klare topp 4 og kanskje gjøre noe i CL.

La oss håpe Pochettino "motbeviser" meg i finalen. Jeg er ikke imponert over den biten av han som trener. Men ingen trenere er perfekte.

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75002

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
twitter.com/FootballMuseum

Veit ikkje korleis man linkar tweets hit, men den øverste tweeten her fra Nat. Football Museum er gull.

Vi må visst omdefinere ordet "spursy"
Følgende bruker har takket deg: HH

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75003

• Presley
  • Presley's profilbilde
Det er rørende å se MP felle tårer.Se hvor mye det betyr for han, en av våre beste manager.Jeg støtter han 100%, med så mye skader vi har hatt denne sesongen så dette utrolig imponerende.Han er en mester, får utrolig mye ut hver spiller.Han virkelig snudd det mentale hos spillerene, de gir aldri opp.COYS
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75004

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Synst Langli er litt voldsom når han påstår at Mours ikkje er i nærheten av laget når vi stiller vår besste 11er.

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75005

• HH
  • HH's profilbilde
Har han noen gang startet hvis Son, Alli, Eriksen og Kane er friske og klare til kamp?

Per nå er han den beste, men vil jo si at de fire andre stort sett er bedre.

Til og med Trippier var glimrende i noen kamper tidligere i år. Slikt går opp og ned, men i snitt enig med Langli.

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75006

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
HH skrev:
Har han noen gang startet hvis Son, Alli, Eriksen og Kane er friske og klare til kamp?

Til og med Trippier var glimrende i noen kamper tidligere i år. Slikt går opp og ned, men i snitt enig med Langli.

Enig i at han ikkje er i vår beste 11er. Men han er ikkje langt unna. Eg vil tørre å påstå at han i delar av årets sesong har vore milevis bedre enn både Alli, Eriksen og Kane (delar av sesongen. Ikkje heile sesongen totalt sett).
Siste endring: 1 år 2 måneder ago av Andreas.
Følgende bruker har takket deg: Reppekjeks

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75007

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Ja dette var noe som holder meg våken noen timer te. Poch er bare så utrolig, er ikke det at han kaster innpå llorente som gjør han til treneren han er. Er evnen til å skape tro, snu kamper ved pause. Og han sprer denne troa i hele spillerguppa. Selv klopp hadde ikke klart dette med stallen og skadene vi har. CL finale da man ikke handler.
sier bare at økonomi ikke er alt, takk og lov.
Poch er det eneste vi trenger, hvem som er utpå der, at vi er et Kane team, ja det er vel avskrivd for lengst. vi er et Poch team, og så lenge vi har han er vi konkuransedyktig, og skal aldri avskrives, uansett pauseresultat.
Hadde klokketro på 1 mål seier idag, sikrer enn det blir man ikke :P

Er vi i en CL finale? trodde faktisk ikke jeg skulle oppleve det
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75008

• HH
  • HH's profilbilde
Andreas skrev:
HH skrev:

Enig i at han ikkje er i vår beste 11er. Men han er ikkje langt unna. Eg vil tørre å påstå at han i delar av årets sesong har vore milevis bedre enn både Alli, Eriksen og Kane (delar av sesongen. Ikkje heile sesongen totalt sett).

Er ikke uenig, men setter den på kontoen for litt upresist "TV-språk". Når det er sagt kjenner jeg litt til Langli utenfor TV-studioet og språket hans er forsåvidt slik når det kommer til alt.

Egentlig var det en positiv kommentar om oss.

CL semi: Ajax - Tottenham 08/05 kl. 21:00 1 år 2 måneder ago #75010

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
HH skrev:
Andreas skrev:
HH skrev:

Er ikke uenig, men setter den på kontoen for litt upresist "TV-språk". Når det er sagt kjenner jeg litt til Langli utenfor TV-studioet og språket hans er forsåvidt slik når det kommer til alt.

Egentlig var det en positiv kommentar om oss.

Da er vi enig. Ellers artig å sjå Bratset`en måtte sitte å prate positivt om oss. Såg ut som det satt laaaaaangt inne.