Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 6 dager ago #75133

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenham Hotspur - Liverpool F.C.

Stadion: Estadio Metropolitano (Madrid)
Når: 1/6 @ 21:00
Dommer: Skomina
TV: TV2 & Viasat

Forventet lagoppstilling:
Lloris
Trip-Toby-Jan-Rose
Dier-Sissoko
Eriksen-Alli-Lucas
Son

Subs: Gazza2, Davies, Foyth, Wanyama, Lamela, Llorente, Kane
Injured: Sanchez, Winks?
Suspended:

Motspiller å se opp for: Mane, Salah
Forventet resultat: 2-2 (Eriksen, Kane | Mane, Salah) Tottenham vinner på straffespark!
Siste endring: 5 måneder 5 dager ago av cjmozart.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Ginola #14, CWaddle, Presley, Knut, Brakar, Dougie

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 6 dager ago #75134

• HH
  • HH's profilbilde
For meg høres det ut som Winks blir klar.

Jeg tror vi må sjanse litt for å vinne. Jeg hadde brukt Foyth på høyrebacken. Trippier mot Mane høres forferdelig ut slik Trippier opptrer om dagen. Så får man håpe sommerformen kommer i år også. Så skjønner jeg at Foyth kan bli alt mulig, men da er jeg tilbake til at vi trenger å gamble litt.

Så håper jeg du får rett med Dier og ikke Wanyama. Så kan Winks komme inn for Dier utover i kampen.

Jeg tipper Kane starter, men hadde som deg hatt han på benken. Perfekt for han å komme inn etter 60. I alle fall hvis det blir ekstraomganger.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 6 dager ago #75135

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Tror også det blir laget (dessverre mtp Tripp).
Håper da at Foyth spiller i stedet for Tripp.
Også enig i at Winks og Kane kommer inn. Dette er avhengig av hvor klare de er nå og hva de rekker på feltet. Er jo et par uker til kamp. Er Winks helt klar er Siss og Winks vår beste oppstilling sentralt.
COYS

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 6 dager ago #75136

• HH
  • HH's profilbilde
Problemet er hvor "kampklar" man kan bli av bare trening. Riktignok får alle 3 uker uten kamp - så slik sett kan man si at alle vil være noe rustne når kampen starter.

Det lille Winks og Sissoko har spilt sammen har sett veldig bra ut. Så helt enig i at det er vår beste midtbane - og den eneste som på en god dag kan matche Liverpool sin.

Jeg kan argumentere litt mot meg selv å si at siden man må sjanse litt for å vinne en finale så er det bare å starte Kane og Winks (så fremt helsa er god). Også et poeng at spillere som Son og Lucas er kjekke å ha på benken da de kan skape kaos med hurtigheten deres på slutten av en kamp. Forøvrig overraskende nok Son som burde starte på benken basert på de siste ukers kamper.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 6 dager ago #75139

• Knut
  • Knut's profilbilde
Det later til at Rose plukket opp en hamstring-skade på onsdagen. På toppen av det var han syk på lørdag.

(Visstnok forklaringen på at han ikke var på stadion/deltok på takkerunden til fansen)
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 5 dager ago #75143

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
Skomina er satt opp som dommer
Glory Glory Tottenham Hotspur! fuck Arse*anal

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 5 dager ago #75144

• HH
  • HH's profilbilde
Flott. La oss håpe han har lært seg handsregelen nå da.

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 4 dager ago #75156

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
Hva med Davinson på HB? Han er rask og bevegelig. Muligens litt uprøvd i den posisjonen, men jeg mener han har det som skal til.

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 5 måneder 3 dager ago #75160

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ja vi har en case på høyrebacken. Antar Tripp starter. Hvis ikke håper jeg på Aurier eller KWP, og ikke Foyt eller Sanchez. De to sistnevnte er, ja som det ble sagt, en sjanse å ta og i mine øyne for stor risiko. Alle fem kommer garantert til å slite med Mane og må ha hjelp av f eks Sissoko på den kanten.

Wanyama vil jeg ikke engang se på benk, håper han er ferdig i klubben, noe jeg også mente etter fjorårets sesong.

Tror uansett nøkkelen er å ha en sulten Kane på benken, sammen med Lamela og Lorente (og Gazza2, KWP, Davies og Winks). Vi har klart oss bra uten Kane og at han skal være klar for 90 min ++ har jeg vanskelig for å tro. Lucas bør få sjansen til å fortsette sitt arbeid. Dog kan det nok skje at Kane får starte siden han er den han er og at han «fortjener» det.

Generelt tror jeg det blir en prøvelse for alle å være «klar» til denne kampen mtp hvor lang pause det er frem til kampen. Og i tillegg den mentale belastningen det er å spille selve finalen som en hel verden følger. Liverpool som klubb har nok en fordel på en slik scene med sin vinnerkultur (riktignok ikke så godt dokumentert de siste årene) mens dette er helt nytt for oss. I tillegg har de jevnt over vært et bedre Lag i år. På den annen side tror jeg deres klare favorittstempel er bra for oss. Det blir garantert en duell og manndomsprøve mellom Pochettino og Klopp og at det må gjøres vanskelige valg ila kampen ettersom den skrider frem med mål, skader, gule kort osv. Da tror jeg vi vil ha et stort fortrinn med å ha spesielt selveste Harry Kane til å komme inn for å snu eller avgjøre kampen.

Tenk at vi sitter å venter på Champions League finale dere!!!
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, bakerboy

CL-finale: Tottenham - Liverpool 1/6 kl. 21:00 4 måneder 3 uker ago #75211

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Synes nesten Moura fortjener å starte etter semifinalen. Kane kan heller komme inn etterhvert.

Vi vet jo ikke om Kane er i form så kan være dumt å starte ham.
Følgende bruker har takket deg: Knut, Arvid