Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3423

• Tord
  • Tord's profilbilde
Men du mener altså at 4-4-2 er ok borte mot City? Som eneste lag i verden i så fall?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3424

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Tord skrev:
Men du mener altså at 4-4-2 er ok borte mot City? Som eneste lag i verden i så fall?

Med de vi har tilgjengelige nå ja , altfor mange lag er for feige på bortebane. Mulig alle lag har feil taktikk for ingen har jo vunnet der de to siste sesongene. Bedre å satse for å vinne enn å forsvare seg til hederlige tap.
www.oddstips.nu - Bli en vinner

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3425

• Tord
  • Tord's profilbilde
Ok. Nå er det samme mentalitet i CL da. Utfordrer deg faktisk til å finne ett topplag som spiller en ren 4-4-2 på bortebane. Er nok en grunn til det. Og den er nok ikke fordi "alle tar feil." Hvor mange ganger sa ikke Redknapp at "we struggled with their extra man in midfield, but we only know one way to play". Etter hvert endret han seg han også og gikk bort fra sin rene 4-4-2.

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3436

• Spøkelseskladden
  • Spøkelseskladden's profilbilde
Synes ikke et ettmålstap borte mot City er noen krise sånn isolert sett.
Men fytte katta for en taktikk vi kjørte med!! Det bakrommet borte mot City, og en bakre linje som liknet på en W. Det var VELDIG nære på at vi ble straffet flere ganger, og jeg vil påstå at det hadde vært et lite ran med poeng...

Skuffet over Walker, Dempsey og Lennon denne kampen - de to førstnevnte har vært svak hele sesongen.
Sandro er allerede en legende, og gjør en to manns jobb defensivt.
Vi har dessverre ingen som skaper noe kreativt på midten, og da faller dessverre Bale også mer ut av kampene.

Friedel har jeg også lite tro på, selv om han ikke gjør noen tabber.

Gruer meg til helga som kommer.............

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3439

• Spurven
  • Spurven's profilbilde
Tottenthom skrev:
lenge siden jeg har snakket på forumet nå,mye pga ny trener og litt innsikt før jeg drar en konklusjon fra HR i forhold til nye AVB. Når det gjelder det taktiske,syntes jeg AVB virker ha lite peil på engelsk fotball og engelske tradisjoner på å spille til fløyta er blåst. det var nok enklere å forsvare inn en ledelse med porto,enn det er i PL hvor ingen lag gir opp what so ever.

og byttene i går var kanskje noe av det mest elendige jeg har vært med på. selv HR hadde gjort det taktisk bedre,og dette gjelder ikke bare denne kampen,men også mange av våre siste matcher.
dempsey ville aldri spilt så mange minutter med den innstillinga,HR hadde baller og solgte spillere med denne håpløse innstillinga.han luket ut de dårlige leddene til hver kamp nesten,og han fikk samtlige spillere til å gi alt,noe jeg enda ikke har sett spurs gjøre under AVB.

skuffelsene så langt har uten tvil være dempsey og gallas.mens dembele,sandro,defoe og bale har vært lyspunktene denne sesongen. men jeg må si at selv HR rokerte mer i et slikt tøft program.bale har vel spilt det som er nå,mens defoe fikk en kamps pause fra start nå. merklige kjøp og salg i sommer

at adebayor og defoe er våre spisser er hårreisende hvis målet vårt er topp 4.at vi ikke fikk inn noe denne sommeren heller. nei,motivasjon min te å skrive her inne forsvant med HR. savner match intervjuene,spillergleden,possesion spillet vårt.og rett og slett fotballen vi spile under HR.

Nå skal sant sies at jeg håper vi får tilbake viktige spillere som dembele,parker,bae og kaboul før AVB får masse stress med resultatene

Du har mye rett i det du hevder. Derfor fikset jeg også litt på karmaen din. ;)

Mange vil nok se at du, jeg og andre HR-sympatisører har rett. Å sparke han var rett og slett en idiotisk ide`. :angry:

Når det er sagt, så håper jeg at AVB lykkes. Så absolutt. Det positive med AVB, er at han fremstår som en positiv kar med glimt i øyet, og jeg synes han er en fin representant for klubben.

Noen stor taktiker tror ikke jeg at han er, nei. Store taktikere skjønner at LLoris skal stå i mål, og ikke Friedel. Hvis det er stor sjanse for frontkollisjon, så velger man en Mercedes SUV-modell og ikke en Nissan Micra...! Vanligvis kan man forstå andres valg, og forstå sånn halvveis hvorfor de tenker som de tenker, men når det gjelder benkingen av Lloris skjønner jeg ingenting..(?)

Til hans forsvar så må de sies at han ellers hadde et begredelig utvalg av spillere igår. Hvem skulle han stille med i en 4-5-1-formasjon? Han hadde ikke mange andre kapable spillere å velge mellom. Harry hadde jo generelt gode spillere å ta av, bortsett fra spissplassen. AVB har et mye hardere utgangspunkt nå, sånn sett. Men jeg er ganske sikker på at AVB ga beskjed om at VdV ikke ingikk i hans planer, og at han var drivkraften bak å få Dempsey til Spurs. Såhan har nok vært med på å sette seg selv i denne situasjonen.

Men når det angår kampen igår isolert sett, så kunne han neppe ha gjort så mye mer når det gjelder startellever eller bytter, slik jeg ser det. Kanskje burde ikke Lennon vært byttet ut, og kanskje skulle Defoe vært byttet ut med Dempsey tidligere osv., men det blir etterpåkloskap.

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3442

• Tomikk
  • Tomikk's profilbilde
Spurven skrev:
Men når det angår kampen igår isolert sett, så kunne han neppe ha gjort så mye mer når det gjelder startellever eller bytter, slik jeg ser det. Kanskje burde ikke Lennon vært byttet ut, og kanskje skulle Defoe vært byttet ut med Dempsey tidligere osv., men det blir etterpåkloskap.

2-1 borte mot City er ikke det verste, men byttene og startellever mener jeg kunne vært annerledes.
Lloris burde stått, Gallas og Dempsey burde ikke spilt. Og Dempsey burde vært byttet ut til pause, eller iallefall vært det første byttet.
Når vi i tillegg blir presset såpass kraftig hele omgangen, så tar vi ut en av våre mest kontringssterke spillere i Lennon + at vi tar ut den eneste som evner å holde på ballen, Adebayor.
Etter min mening måtte det vært bedre å ha en Adebayor som kan holde på ballen å prøve å sette igang kontringer ved å spille opp Defoe, Lennon og Bale.
******SPURS****** The pride of London

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3443

• greytass
  • greytass's profilbilde
Ofot-yid skrev:
greytass skrev:
Hehe. Det varer vel ikke så lenge til Solskjær forsvinner. Da blir det maks sølv. Kanskje han går til Tottenham? ;)

Greit at vi kanskje trenger en spiss, men du verden :-D

AVB, Friedel, Defoe, osv. gjør alle en god jobb for Tottenham. Personlig skulle jeg gjerne sett at trenerteamet i Molde tok over Tottenham. Men det betyr ikke, at jeg mener vi trenger en ny manager, spiss, keeper, osv. Jeg tror vi kan leve med de vi har og de vi eventuelt får, men alt kan jo bli bedre. :-D
Følgende bruker har takket deg: Ofot-yid

PL: Man City - Tottenham Hotspur 11.11.12 kl 14:30 7 år 10 måneder ago #3444

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
syntes det er merklig at gallas friedel og dempsey startet denne,syntes også det å bytte defoe inn for adebayor og ikke dempsey var håpløst,for å ikke nevne lennon med naughton.city kampen ga meg mange spørsmålstegn
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us
Siste endring: 7 år 10 måneder ago av Tottenthom.
Følgende bruker har takket deg: Tomikk