Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76175

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur- Aston Villa

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium, London
Når: Lørdag 10 august 2019 kl. 18:30
Dommer: Chris Kavanagh
TV: TV2 Sport Premium 1

Forventet lagoppstilling:
Lloris
KWP, Davinson, Toby, Jan
Sissoko, Winks, Ndombele
Lamela, Kane, Lucas

Subs: Gazza II, Rose, Georgiou, Skipp, Lo Celso, Eriksen, Parrot
Injured: Foyth, Alli, Davies, Dier, Wanyama, Sessegnon, Aurier (usikker)
Suspended: Son, Foyth

Motspiller å se opp for: Jack Grealish
Forventet resultat: 2-1 Kane, Lamela

Kommentar:
Endelig er overgangsvinduet stengt og vi kan se frem til en ny sesong i Premier League. Aston Villa har tatt "en Fulham" og har som nyopprykket lag hentet inn mange nye ansikter i dette vinduet. Vanskelig å vite hva de står for, men kan være et bananskall. Det er i hvertfall en herre ved navn Grealish som sikkert vil vise seg frem.

Jeg tror vi starter med tilnærmet samme ellever som mot Inter. Rose skal etter ryktene ha vært på Watfords treningsfelt på torsdag, litt spent på hva det betyr for hans startplass og i hvilken grad han har hode og fokus på plass. Her kan det være duket for Jan på venstreback og Toby inn i midten. Ellers tror jeg spillerne på utgående kontrakt må belage seg på mye benkesliting frem til situasjonen deres er avklart.

Håper på en komfortabel seier, men Spurs ville ikke vært Spurs om ikke Grealish putter en goal bak Lloris.
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, ToreG, mka07, CWaddle, Osvaldo, cjmozart, Presley, Hørry-Kane, Knut, Arvid

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76181

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg tipper Rose starter, men tror du er veldig nære på laget. Glimrende lag uansett hvem det blir av Rose, Eriksen osv. Og om ikke benken blir strålende så vil den ha litt kvalitet.

Så en del Villa i fjor. Er vel ikke mye igjen der. Offensivt forventer jeg vel egentlig bare Grealish fra fjorårests lag. Liker McGinn. Så de har en brukbar sentral midtbane. Grealish var helt strålende til tider i fjor. Jeg var ikke helt solgt på han i fjor sommer, men ble frelst utover året i fjor. Hvis Villa rykker ned og han fortsetter den trenden håper jeg virkelig vi går tilbake på han.

Villa bør passe oss bra. Veldig brukbart lag i fjor, men tipper de prøver å spille litt ball med oss - da skal de ikke ha sjanse. Vi har tross alt sett OK ut i pre-season mot mye bedre lag.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76182

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Jeg og tror Rose starter. Han har to år igjen av kontrakten og er vel ikke spesielt aktuell for utlandet (da han har uttalt at det er nordover i England han ønsker seg), så han blir nok værende denne sesongen.
Rose inn for Sanches, ellers tipper jeg du får rett. Men hva som foregår i kulissene nå er nærmest umulig å vite. Blir en fryktelig spennende kamp!

Edit: Og så håper jeg på Sess på benken i stedet for Georgiou (hvis han er skadefri vell og merke?)
Siste endring: 2 måneder 1 uke ago av Ginola #14.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76184

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke tenkt så mye på benken, men Tanganga bør være langt foran Georgiou.

Så vidt jeg vet har ikke Rose gjort noe "galt". At Levy prøver å selge han burde ikke påvirke Pochettino.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76185

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
HH skrev:
Ikke tenkt så mye på benken, men Tanganga bør være langt foran Georgiou.

Så vidt jeg vet har ikke Rose gjort noe "galt". At Levy prøver å selge han burde ikke påvirke Pochettino.

Jeg hadde også Rose i det opprinnelige laget, med Davinson som stopper, slik vi startet mot Inter. Årsaken til at jeg tviler på Rose er ryktene om oppmøtet på Watfords treningsfelt. Dersom det stemmer at han sto der og klødde seg i skjegget gjennom ettermiddagstimene i går, i påvente av en overgang, kan det være utfordrende å prestere på topp allerede i morgen. Enig i at Tanganga står foran Georgiou i køen, satte opp Georgiou før jeg begynte å kverne på Rose og muligheten for å flytte ut Jan.
- One team in London -

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76186

• HH
  • HH's profilbilde
Ja. Kjøper den med tanke på "mental tilstand". Vanskelig å vurdere. Jeg tipper det går fint for Rose - han er ikke 19 lengre, men umulig for meg å vurdere. Meget mulig du har rett.
Siste endring: 2 måneder 1 uke ago av HH.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76191

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Jeg tipper Rose starter. Umulig å vite alt som foregår i kulissene, men det er opplagt at det har vært perioder med turbulens uten at det har gått utover tenningsnivået hans på banen. Nå virker han jo også i god fysisk form, så da tror jeg han starter.

Litt usikker på om Lo Celso vil være på benken. Han har vel akkurat returnert fra ferie, og har knapt rukket å hilse på alle lagkameratene, så tvilsomt om han blir kasta inn i det så fort. Men kan jo hende Pochettino ønsker å gi han noen minutter på slutten for å suge på atmosfæren selvfølgelig. Sess er vel akkurat tilbake i trening, så den er nok utelukket.

Og ja, enig i Tanganga > Georgiou. Den unggutten som kanskje imponerte mest i pre season vs den som skuffet mest.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76192

• HH
  • HH's profilbilde
Benken blir uansett litt akademisk. Rose/Sanchez vil kunne komme inn. Samme med Eriksen og Skipp (hvis de starter på benken). Og evt Parrott hvis man trenger en spiss. Resten vil aldri komme på banen.
Siste endring: 2 måneder 1 uke ago av HH.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76193

• Presley
  • Presley's profilbilde
Alltid spent på første kampen.Møter nyopprkket Villa og det er også spennende.Hvordan er de forberedt, kan de overaske i PL?
Forventer vel seier her, vi skal være to hakk bedre enn de.Lang god ferie ha spillerene endelig fått og bør være kampklare nå.Vi har faktisk en del skader/(suspensjon) ser jeg, både offensivt og defensivt.Vi kan uannsett stille med et sterkt lag.

Lloris
KWP-Toby-Vertonghen-Rose
Sissoko-Ndombele
Lamela-Eriksen-Moura
Kane
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76195

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Klubben melder forøvrig at Dier og Wanyama er tilbake i full trening!
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"