Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76259

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Bra debut av Ndombele. Må få tid til å tilpasse seg nivået.

Walkers-peters står ikke tilbake for trippier i mine øyne. Ihvertfall ikke om han får ro til å spille fast fremover.

Kane er igang. Det er viktig.

Spennende om Eriksen forsvinner. Får håpe Lo Celso imponerer.

Jan kan jo ha vært på byen og fått seg en blåveis (jamført solbriller i regnvær) men hva vet vi. :)
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76260

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Jan sa til journalister at han ikke var skadet, og ikke noe mer enn det... Må ha skjedd ett eller annet ja
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76261

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Pokker i helvete.
Det var jo dette som har vært styrken vår under Poch. Samhold og harmoni. Jobbe ræven av oss for hverandre.
COYS

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76262

• oj
  • oj's profilbilde
Jan har gjort noe enten i forhold til kontraktsdiskusjon eller utenomsportslig aktivitet som gjør at klubben setter han utilgjengelig for kampen. Liker at Spurs som klubb er tydelig på hva som forventes av spillere og hvilke "sanksjoner" som nyttes om ikke spillerne følger de interne regler. Såpass mange dyktige spillere nå i klubben som skal få muligheten når andre ikke gjør som forventet. Nå aner ikke jeg hva som er foranledningen til at Jan måtte se kampen fra tribunen, men tydelig at han er straffet for et eller annet.

Selve kampen bærer preg av sesongstart. Mye som er bra og mye som skal rettes opp i. Det som er viktig er å dra i land 3 poeng, få i gang Kane, sette standard for spill, involvere nye spillere og skape hjemmearena som vårt fort hvor Spurs er dominerende. Eriksen er dominerende når han kommer inn, og han viser hvilken klasse han er. Men det skal sies Villa ble kraftig slitne på slutten sånn at han med friske ben fikk enklere betingelser for å skinne.

Viktig med 3 poeng. Viktig å vise fram vinnermentaliteten!

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76264

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Det er Eriksen eller Lo Celso, Eriksen blir med andre ord solgt.....eller Lo Celso blir på lån én sesong, eventuellt andre selges for å dekke Lo Celso kosten.

Uten Eriksen tar vi steg i feil retning.

Laget må toppes mot City, det innebærer både Eriksen og Jan om det skal bli poeng der...
Siste endring: 2 måneder 1 uke ago av SuperBale.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76265

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Hadde et håp om at vi har tatt steg. Alt for tidlig selvfølgelig og avsi dom, men.... igjen kommer vi under mot antatt dårligere motstander. Og så er det å jage og klare det så hvidt mot slutten. Jeg har ikke helse til slikt ;)
COYS

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76266

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Spillerbørs:
Lloris 6 (Forsvinnende lite å gjøre)

KWP 8 Veldig god; mye involvert
Sanchez 6 Opp og ned; fremdeles litt for uryddig
Toby 7 God og Solid; ser bra ut på dødball
Rose 7 Bra fremover; fremdeles litt malplassert enkelte ganger bakover

Winks 7 God, men kan skru opp tempo bittelitt.
NDombele 7 Veldig god i første; slappere i andre, men god i kort periode før og etter målet.

Lamela 6 Ekstremt Lamelaete; Mye rart, men også enkelte fantastiske inngripner.
Lucas 7 Gjør veldig mye bra, men sliter litt med samhandlinga. Mye nesten. Kan bli veldig bra fremover.
Sissoko 6 Tilbake til gamle synder i første; bedre ettersom motspillerne blei slitne. Siste 20 var hans beste

Kane 7 Usynlig til tider, men god når han får muligheten. Siste målet er klasse.

Eriksen 9 Gjør 1 pasningsfeil og er ellers helt fantastisk; snur kampen
N'K x Gøy at han får prøve seg litt
Skipp x

Synes det var generøst. Blir selvsagt bedre på slutten, men selv da ruller vi knapt opp sjanser. Lloris er omtrent ikke med. KWP er god. Har ikke så mye å utsette på stopperene. N´Dombele synes jeg var grei. Resten er ikke gode nok.

Hva gjorde Lamela bortsett fra å vinne ballen fra Grealish? Sissoko synes jeg var særs svak. Lucas omtrent usynlig. Winks utrolig treg med ball alt for ofte. Kane skårer to fine så vanskelig å være veldig kritisk, men han brenner også en stor - og gjør omtrent ingenting bortsett fra de to avslutningene.

Så skjønner jeg at vi vil ha dårlige kamper i blant. Jeg skjønner også at man reagerer sterkere når "sitt" lag spiller dårlig. Man tenker rett og slett ikke på samme måte hvis man ser f.eks City slite mot et lag. Man klarer knapt å engasjere seg emosjonelt i kampen på samme måte.

Jeg mener vi har et veldig godt lag. Og jeg mener veldig få, om noen, i PL kunne stilt et like godt lag uten Son, Lo Celso, Vertonghen og Alli. Men i dag synes jeg vi var veldig svake. Så kan man håpe at kampen var et tegn på at vi kan vinne når vi er dårlige. I ligaen er det viktigere enn å ha et voldsomt høyt nivå.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76267

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Vi har 70% posession i en hel kamp, vi har 31 skudd. 14 kårnere mot 0, og har knapt nok en mulighet i mot bortsett fra målet. Vi spilte strengt tatt ganske bra til å være første kamp i sessongen imo
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, spurs_90, Øystein Svensen

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76268

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
cjmozart skrev:
Vi har 70% posession i en hel kamp, vi har 31 skudd. 14 kårnere mot 0, og har knapt nok en mulighet i mot bortsett fra målet. Vi spilte strengt tatt ganske bra til å være første kamp i sessongen imo

Vi hadde like mange avslutninger i første omgang som Villa hadde i løpet av hele kampen.

PL: Tottenham (-) - Aston Villa (-) lør 10/8 18:30 2 måneder 1 uke ago #76269

• Presley
  • Presley's profilbilde
Det ble en veldig tøff kamp.Villa lå bakpå, men jeg føler vi gjorde det lett for dem.Vi hadde lite bevegelse i angrep og vårt forsvar var til tider ute å kjøre.
Rose var grusom, han gjorde mye feil i forsvar og han har tendens til lage unødvendige frispark.Han kommerfor fort inn og lager frispark, dette skjer for ofte.

Målet til Villa blir Rose utspilt og jeg vil ta med Sanchez også.Han rykker bakover og ser på ballen, men utrolig nok ser han ikke at ballen går godt over han.Han ser det altfor seint og havner bakpå.Lamela er en spiller jeg ikke blir smart på, går fra god til veldig frustrende.
Winks prøver på midten, men med lite bevegelse på kant og på topp blir det vanskelig.Spillerene må hjelpe hverandre, når vi hat ballen på kant/vingen på må det komme spiller på overlapp.Må gå på løp for skape rom.

KWP gjorde en god kamp, han kom på løp og virkelig prøvde å skape ting på sin side.Eriksen sitt innhopp en klasse, han er verdensklasse uten tvil om det.Han kommer inn og gir alt, han står ikke på midten å ser på.Han setter fart fremover og låser opp Villa forsvaret.Han gir alt for oss, håper han signere en ny kontrakt, vi trenger han.
Ikke lett dag på jobben for Kane, men når han får sjansen så setter han dem , han er iskald foran mål.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot