SuperBale skrev:
Vi møter City uten Ali og Son, noe som gjør oss veldig mye mindre farlige fremover på banen. Det er vel ingen tvil om at vi er best offensivt med Eriksen, Kane, Ali og Son. Det gir oss de alternativene vi trenger offensivt også mot City.
Alt for lett å ta ut Kane (angrepet vårt slik det var i denne).
Hvilke alternativ har vi igjen der oppe når Kane er tatt ut?
Dette gjør det mye mindre risikabelt for City å kaste alle fremover på banen. De har full kontroll på våre mindre farlige offensive.
Denne kampen overrasket meg ikke i det hele tatt. Så lenge Eriksen ikke går er potensialet i laget minst på høyde med fjordårets. Å tro vi skal ha noe å stille opp mot City med B-preget lag er litt optimistisk i mine øyne, vrient nok med våre elleve beste. Ser ikke for meg at vi kunne gjort så mye annerledes i denne, var vel bare å håpe på 1 av 100......og den kom....
Jeg har trua fremover, dette blir bra så lenge Eriksen blir......men er redd han drar dessverre.....
30-3 i skudd. Selv Huddersfield som tapte 6-1 i fjor klarte flere skudd enn vi gjorde. Og City hadde kun 2 flere enn mot oss. De slo Burnley 5-0, men også Burnley hadde flere skudd enn vi hadde og City hadde "kun" 24.
Greit at vi ikke hadde alle våre beste, men jeg forventer at vi henger bedre med enn Huddersfield og Burnley - i kamper de ble knust i.
Også et stort spørsmål hvor mange vi virkelig manglet. Alli er på ingen måte selvskreven på laget slik han spilte i fjor. Håper selvsagt han skal reise seg igjen, men det er ikke sikkert.
Uansett - får håpe vi ser fremskritt mot Newcastle. Son burde hjelpe. Orker ikke at vi skal spille like dårlig mot Arsenal som vi nå spilte mot City. Da smeller vi plutselig på et 4-0 tap (omtrent rettferdig resultat mot City).