Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76453

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
Tottenham Hotspur - Newcastle United

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium, London
Når: Søndag 25 august 2019 kl. 17:30
Dommer: Mike Dean (!!!)
TV: TV2 Sport Premium

Forventet lagoppstilling:
Lloris
KWP, Davinson, Jan, Rose
Sissoko, Winks
Lucas, Eriksen, Lamela
Kane

Subs: Gazza II, Toby, Davies, Dier, Skipp, Lo Celso, Son
Injured: Ndombele, Dele, Foyth, Sessegnon
Suspended:

Motspiller å se opp for: Joelinton
Forventet resultat: 3-0 Kane 2, Son 1

Kommentar:
Ndombele er ute med en mindre skade, mens Son er tilbake fra karantene. Tviler på at Poch putter han rett tilbake i elleveren. Både Lucas og Lamela har bevist at de fortjener å starte, og Son kan være en bra mann å sende inn fra benken.

Bør bli en grei trepoenger så lenge kampen får handle om fotball og ikke Mike Dean.
- One team in London -
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Øystein Svensen

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76454

• HH
  • HH's profilbilde
Helt uenig med Son. Synes både Lamela og Lucas har vist at de ikke bør starte. Eriksen også hvis han fortsetter som mot City.

Så er det helt likegyldig for meg hvem av de som går ut for Son. Det avhenger av hvordan de ser ut på trening.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76455

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
HH skrev:
Helt uenig med Son. Synes både Lamela og Lucas har vist at de ikke bør starte. Eriksen også hvis han fortsetter som mot City.

Så er det helt likegyldig for meg hvem av de som går ut for Son. Det avhenger av hvordan de ser ut på trening.

Enig i at Son bør starte.
Har ikkje sett noko av Newcastle denne sesongen, men høyrte etter kampen mot Arsenal at dei er bra bakover, og tilbyr ingenting framover. Da treng vi spelarar som kan åpne opp i etablert forsvar. Da er det nesten så eg ønsker ei midtbane med Winks bakerst, Lo Celso og Eriksen som fordelarar, Son og Moura på kvar sin innovervendte vingplass/spiss og Kane fremst. Lite truleg det blir slik. Og muleg det blir allt for "framtungt".
Ein ting eg er sikker på er at Sissoko har lite å komme med i ein kamp mot etablert forsvar, og Lamela kjem best til rette i åpne kampar, der innsats kan vre ein større faktor.
Så håper vi stiller uten begge dei 2 i denne kampen. Men tipper dei startar begge 2.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76457

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg har vært mer fornøyd med Lucas og Lamela en HH, men er enig i at dette er kamp for Son. Newcastle er et typisk 6-3-1-lag som drøyer tid i første minutt i håp om å redde 1. poeng og slike kamper er Son vanligvis fantastisk i.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Øystein Svensen

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76458

• HH
  • HH's profilbilde
Newcastle var helt tragiske mot Arsenal. Joelinton jobber hardt og er sterk, men dårlig ellers. Almiron er ganske god, men hvor mye kan han få til alene? De skaper en målsjanse annenhver kamp omtrent.

Det viktige her er at tempoet ikke må dø slik som første 60 mot Villa. Slik sett er Lucas og Son de som burde spille. De er mer direkte og sinker ikke spillet slik Lamela gjør i blant. Eriksen aner jeg ikke. Kommer helt an på formen.
Siste endring: 1 år 1 måned ago av HH.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76460

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
HH skrev:
Synes både Lamela og Lucas har vist at de ikke bør starte.

Hvis mål og innsats ikke teller har de vist at de ikke bør starte...
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Følgende bruker har takket deg: Ginola #14

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76461

• HH
  • HH's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
HH skrev:
Synes både Lamela og Lucas har vist at de ikke bør starte.

Hvis mål og innsats ikke teller har de vist at de ikke bør starte...

Akkurat som Son ikke bidrar med mål og innsats.....
Følgende bruker har takket deg: Dougie

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76464

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Men? HÆ??

Enig i at Son bør starte, men argumentasjonen mot Lamela og Lucas synes jeg blir rar.

Tror jeg stemmer for å starte Lamela, og få innpå Lucas om vi trenger.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76466

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Son er jo rett og slett en ganske mye bedre fotballspiller enn Lucas og Lamela, og bør selvsagt starte hvis han er 100%. Newc hjemme er dessuten en perfekt anledning til få han helt sharp til Arsenal borte. Så den er ganske grei.

Ellers har både Lucas og Lamela vært ganske svake imo, så enig med HH. Men selvsagt vanskelig å ta ut spillere som scorer mål. Bortsett fra det har de (spesielt Lamela) bidratt med nada. Personlig hadde valget vært ganske enkelt, ut med Lamela og inn med Son.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 1 år 1 måned ago av Dougie.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76468

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Jeg håper vi starter med Lamela og Moura, og gir Son siste halvtimen + til å spille seg varm til neste kamp.

De to førstnevnte har et mål hver og en assist hver på henholdsvis 173 og 124 spilte minutter...meget bra! Selvsagt vil ikke dette fortsette, men mål og assist er jo som kjent meget viktig i fotball og virker som de er i flytsonen på det feltet. 1 poeng borte mot City gjorde nok også underverker for troen og motivasjonen til spillergruppen, og var jo to gode enkeltprestasjoner fra Lamela og Moura som langt på vei sikret poenget.

Syns det blir feil å sette ut en av disse da jeg syns Son klarer seg med et innhopp.