Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76473

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Kan få denne i bakhodet kanskje, men denne vinner vi vel uavhengig av hvem av de nevnte som starter?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76474

• HH
  • HH's profilbilde
Skulle ønske det var så enkelt. Nok en kamp mot et lag som har brukt hele uka på å drille forsvar. Ikke vår styrke. Synes vi generelt er dårlige til å sette lag under kontinuerlig press. Vi er best når kampen er litt åpen.

Tror selvsagt fortsatt vi vinner, men liker sjansene våre bedre mot lag som Norwich etc som prøver å spille litt fotball.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76475

• Presley
  • Presley's profilbilde
Jeg tror ikke dette blir noe lett kamp, Newcastle med null poeng så langt vil ikke gå på et tredje tap.De kommer full skjerpet til denne kampen og vil gi alt duellene.Se på United som gikk på smell i går, mange som forventet seier der, men Palace var veldig effektive.
Når VAR har mer eller mindra tatt over som dommer så vet ikke hva som kommer til skje.Martial ble vel snytt for soleklar straffe i går.
Son er tilbake og jeg tror nok han starter.Håper Vertonghen også starter.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Siste endring: 1 år 1 måned ago av Presley.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76476

• mka07
  • mka07's profilbilde
#THFC: Lloris (C), Walker-Peters, Alderweireld, Sanchez, Rose, Winks, Sissoko, Lamela, Lucas, Son, Kane.

Son inn og Eriksen på benken.
Siste endring: 1 år 1 måned ago av mka07.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76477

• SuperBale
mka07 skrev:
#THFC: Lloris (C), Walker-Peters, Alderweireld, Sanchez, Rose, Winks, Sissoko, Lamela, Lucas, Son, Kane.

Son inn og Eriksen på benken.

Uff, lover ikke godt det der med tanke på håpet om at Eriksen blir....sørgelig.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76478

• SuperBale
Presley skrev:
Jeg tror ikke dette blir noe lett kamp, Newcastle med null poeng så langt vil ikke gå på et tredje tap.De kommer full skjerpet til denne kampen og vil gi alt duellene.Se på United som gikk på smell i går, mange som forventet seier der, men Palace var veldig effektive.
Når VAR har mer eller mindra tatt over som dommer så vet ikke hva som kommer til skje.Martial ble vel snytt for soleklar straffe i går.

VAR ser jeg på som fordel for det angripende lag og i dag forventer jeg at det i størst grad blir oss.
Eriksen på benken er første skudd for baugen, men jeg tror vi vinner, i verste fall med et sent mål etter at Eriksen har kommet på banen...

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76479

• HH
  • HH's profilbilde
Med tanke på Eriksen mot City fortjener han ikke å starte. Bra at ingen får spesialbehandling.

Tviler på at det vil påvirke om han signerer heller ikke. Han man knapt tvile på at Pochettino liker han.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76480

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Laget er for min del som forventet, er ikke overrasket over at Eriksen starter på benken.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76481

• Knut
  • Knut's profilbilde
Eriksen kan evt komme inn og bidra som mot Villa på slutten, om det trengs. Håper ikke vi kommer i en slik situasjon at det blir nødvendig i dag...
-- The crest on the front of the shirt will always be bigger than any name on the back --

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 år 1 måned ago #76482

• Presley
  • Presley's profilbilde
SuperBale skrev:
Presley skrev:

VAR ser jeg på som fordel for det angripende lag og i dag forventer jeg at det i størst grad blir oss.
Eriksen på benken er første skudd for baugen, men jeg tror vi vinner, i verste fall med et sent mål etter at Eriksen har kommet på banen...

Jeg føler heller at VAR er en fordel for det forsvarende laget.La oss håper dette blir en fin Tottenham dag :)
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot