Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 2 uker ago #76572

• HH
  • HH's profilbilde
Uenig. 16/17 var vi PLs beste lag defensivt. Egentlig var vi veldig gode til det meste, men møtte et Chelsea-lag som virkelig fløt avgårde.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 2 uker ago #76573

• RH
  • RH's profilbilde
cjmozart skrev:
16/17 var vi veldig mye bedre fremover, mens vi nok fant en bedre balanse bakover seinere. Akkurat nå er vi jo ikke gode noe steder.[/]

I 16/17 slapp vi inn færrest mål i PL (26) til og med færre enn Contes Chelsea (33) som vant. Så skjønner ikke helt hva du mener ble bedre i ettertid.
Siste endring: 1 måned 2 uker ago av RH.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 2 uker ago #76574

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Mulig jeg blingser med sesonger, men husker at vår beste sesong angrepsmessig var året før vi var supre defensivt

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 2 uker ago #76581

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
cjmozart skrev:
Mulig jeg blingser med sesonger, men husker at vår beste sesong angrepsmessig var året før vi var supre defensivt
I 16/17 har vi en målforskjell på 60+, nesten dobbelt så mye både sesongen før og etter. Det er uten sidestykke i nyere tid hva gjelder både poeng, mål og baklengs. Nesten utrolig at vi ikke vant den sesongen, men som HH sier, Chelsea hadde en latterlig flyt, samt at vi gikk på et par unødvendige poengtap. Den sesongen er en soleklar (foreløpig) peak av Pochettinos prosjekt.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"