Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76523

• CWaddle
  • CWaddle's profilbilde
Nei her blir vi avslørt. Vi har ikke i nærheten av de evnene som de beste lagene har når motstander parkerer bussen. Skape rommene mellom motstanders midtbanen og forsvarsrekke samt ha bitte, bitte litt kreativitet.

Får tro det løsner
COYS
Siste endring: 10 måneder 2 uker ago av CWaddle.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76524

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Gruer meg til neste helg....
Jeg også, men kan alltids håpe dette blir en vekker. Og det blir iallefall ikke noen parkert buss vi møter der.

Så får vi bare håpe Jan er «klar» igjen da. Så en ny King i Sanchez på et punkt, men akkurat nå minner han mer om Kaboul. Han og Rose (i nåværende form) på samme side skal nok Arsenal få kose seg med. Ellers er det vel tvilsomt om Eriksen spiller, da det er kvelden før vinduet i Spania stenger. Får håpe Dele blir klar, han er som oftest skarp i disse kampene.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76525

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Sånn går det iblant når man gjør enkle feil bakover og mangler det aller siste der fremme. Feilen til Sanchez har jeg faktisk problemer med å akseptere. Han var ille ute å kjøre på slutten der også og kunne fort vært utvist. Og når han presterer å lage det frisparket etter 94 minutter slik at tiden ebber ut, ja da.. off! Ellers var det mange rustne herrer der fremme. Kane er en skygge av seg selv. Lucas og Son får noen skuddmuligheter som ender med tilbakespill. Vi sliter voldsomt med å skape noe mot en parkert buss. Irriterende med buss men helt legitimt; der er opp til oss å spille dem ut. Her må vi bli bedre for dette var skuffende.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, CWaddle, Hørry-Kane, Knut

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76526

• Arvid
  • Arvid's profilbilde
Dette var fryktelig dårlig ja. Skremmende å se hvor lite kreativitet og samkjørte bevegelser det er i angrepene våre. Gang på gang er det ett og ett løp som kommer, mens resten står og ser på. Når vi klarte å motta ball i mellomrommet mellom deres forsvar og midtbane var det null bevegelse fra spillere rundt.

Skulle jo tro at samtidige bevegelser, finne/skape rom for hverandre etc. ble drillet på trening titt og ofte...spesielt etter som de fleste antatt dårligere lag nå parkerer bussen. Her har vi MYE å lære av City og Liverpoo...

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76527

• HH
  • HH's profilbilde
Sutretino. Forstår han ikke at det ikke gjør saken noe bedre? Han får det til å høres ut som om vinduet er et større problem for oss enn alle andre.

Hadde han spilt Vertonghen som 100 av 100 Spursfans mener han burde så hadde dette sannsynligvis gått fint. Evt byttet ut Rose ca 60 min tidligere. Redknapp begynte med sin «this is as good as it gets» og nå er Sutretino på vei ned samme gata. Selv om det evt er sant så gagner det ingen å fortelle det til pressen. Hva tenker spillerne? Trodde ikke det skulle skje, men begynner faktisk å bli litt lei av fyren. Får håpe det bare er en dårlig periode.

Jeg godtar tap. Ferguson gikk også på noen slike, men godtar ikke måten det skjer på. For meg er det 100% på Pochettino. Både laguttak og innstilling er feil. Kane ser ut som en latsabb. Når skjer det?

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76528

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Pochettino må virkelig ta seg sammen, for akkurat nå fremstår han i media som han holder på å miste grepet. Blir bare verre og verre, får litt Mourinho-vibes.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 10 måneder 2 uker ago av Dougie.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76529

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Nå er vi her igjen, vi dømmer oss selv nord og ned som vanlig.

Etter 3 runder i 17/18 sesongen hadde vi 4 poeng med en w, en u og et tap, som nå og vi endte som nr 3 til slutt.

Etter 3 runder i 18/19 sesongen hadde vi 9 poeng og endte med nød og neppe som nr 4.

Det er fremdeles mange poeng å hente, å det gjør vi, COYS!
Brewers make wort, the yeast makes beer!
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Loyd, Knut

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76530

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Eg lurer litt på kva som skjer. Har Poch mista gutta?
Under Poch var vi lenge eit lag som kjempa, sprang, blødde for drakta. Alle ofra allt. 100% innsats. Alltid.
Siste 9 mnd har Totenham vore ein gjeng sutrekoppar som ikkje ser ut som eit lag. Ingen bevegelsesmønster å spore. Ingen oppofring. Ingen kollektive pressledd. Ingen samhandling. For meg begynner vi å ligne tottenham-lag fra "gamledager" på 90/00 tida, da vi hadde svake lag, men enkeltspelarar som vannt oss kampar. Dette er ikkje det tottenham-laget vi skal vere.
Følgende bruker har takket deg: Reppekjeks

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76531

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg er ikke sint, jeg er skuffet.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 10 måneder 2 uker ago #76532

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
Fryktelig frustrerende kamp. Banespill og statistikk er jo mer enn nok til å vinne. Legg til en straffe eller to som vi ikke fikk så sier det vel noe om at vi ikke har marginene som trengs. Mulig vi "brukte opp" disse marginene sist helg?

Velger å se positivt på at vi skal på Emirates neste helg. Håper det er det som skal til for å få opp gløden igjen. Møter vi opp der uten å brette opp ermene, ja da skal selv jeg vurdere å slenge meg på katastrofe-tankene som preger forumet og sosiale medier.