Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76543

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Det var ikke optimalt at Sissoko ble satt på høyrebacken etter at kWP måtte ut - dette fordi Sissoko er altfor skral når det kommer til innleggskvalitet. Han hadde mye rom og tid, men veldig ofte ble innleggene piss poor.

Gleder meg til Alli, NDombele er på plass igjen på midtbanen
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76544

• HH
  • HH's profilbilde
Han slo innlegget til vår største sjanse. Jeg liker ikke Sissoko som høyreback, men det gikk helt fint mot Newcastle.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76545

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Dette var tragisk og først nå hadde jeg mot på å lese litt om Spurs. Han skulle spilt, han er skadet, kontraksituasjon osv. Folk finner bare masse unnskyldninger. Driter i hvem som spiller, vi skal vinne disse kampene. Vi har 15 poeng på de siste 15 siste pl kampene. Det nærmer seg halvspilt sesong og nedrykk! Men vi hadde jo CL finale i fjor. Ja, men det var flaks! Skulle ikke vært videre fra gruppa en gang. Forsvaret vakler og angrepet står i stampe. Tre berøringer og et løp hele veien. Gjennom sentralt uansett. Endelig en hel sommer uten mesterskap og ingen er klare. Begynner å bli oppgitt nå. Sitter med en følelse at vi hadde fortjent 0 poeng til nå denne sesongen. Eriksen ikke sikker på fremtiden, setter alle ut av spill, come on, dere er et lag, oppfør dere som et og. Men forstår han godt jeg, jeg ville ikke forlenget med det laget nå.

Edit: Og hva skjer med 1. omgangene? Herregud, må bære lov å score først en gang i blant. Ha en eller annen plan som fungerer fra start. Gå fryktløst i strupen på de!
Siste endring: 1 måned 3 uker ago av Inge ivar .
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76552

• Øystein Svensen
  • Øystein Svensen's profilbilde
Inge ivar skrev:
Det nærmer seg halvspilt sesong og nedrykk!

Etter 3 runder av 38 er vi snart halvspilt sesong?
Brewers make wort, the yeast makes beer!

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76553

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
Inge ivar skrev:

Nei, 15 kamper tilsvarer nærmere en halv sesong i antall kamper. Altså en lang periode med dårlige resultater. Et halvt år om du vil.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76555

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Inge ivar skrev:
Øystein Svensen skrev:
Inge ivar skrev:

Nei, 15 kamper tilsvarer nærmere en halv sesong i antall kamper. Altså en lang periode med dårlige resultater. Et halvt år om du vil.

:silly:

19 kamper er en halv sesong, og dessuten er 3 kamper langt unna 15 :lol:
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76557

• Thomas Skifjord Johansen
  • Thomas Skifjord Johansen's profilbilde
Det florerer en tabell på de siste 15 kampene i PL i SoMe. Der ligger Tottenham på 18 plass. Det er dette han sikter til. Han er nok klar over at vi bare har spilt 3 kamper, men den formen siste 15 kamper i PL er faretruende ræva.
--- To Dare Is To Do ---

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76558

• HH
  • HH's profilbilde
Jeg vil ikke kalle det form lengre.

Jeg så Rosenborg angripe med mer intelligens i går enn hva vi har gjort helt tilbake til 16/17-sesongen hvor vi spilte nydelig fotball andre halvdel.

Vi er et middels lag. Jeg trodde virkelig vi skulle få en oppsving over sommeren, men vi er akkurat like dårlige som vi var på våren 19 i PL. Akkurat nå føles det om mulig ut som vi er enda dårligere, men tror det skyldes at man fortrenger litt det man så den gang.

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76559

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Jeg tenker vel at det er mer hastighet og direktehet det mangler, fremfor intelligens. Ofte gjør vi det riktig, men fordi 2 spillere skal ha ett touch ekstra på ball og en passning kommer 1. sekund for seint; ser det slapt og dårlig ut. Går pasningene raskere og oftere på 1 touch, har vi spill til å skåre mot alle lag.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham (6) - Newcastle (18) søn 25/8 17:30 1 måned 3 uker ago #76560

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke uenig. Kommer an på hva man legger i "intelligens". Jeg mener gode fotballspillere forstå hvordan tempo påvirkes av hva andre gjør. Hvis du får ei pasning fra noen som har brukt lang tid med ballen så er det opp til deg å spille ballen ekstra kjapt for å få tempoet opp osv.