Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76690

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Åmadbitt skrev:
Kane burde vel hatt et mål i 1 omgang. Demper ballen i stedet for å bare banke den i mål, Kane mangler litt killer-instinkt i de avgjørende situasjonene og kanskje litt stasjonær?.

Son gjorde mye bra. Eriksen har vel en del å gå på men gjorde det greit. Sanchez gjorde det svakt, men siden han spiller på en plass han ikke spiller på så kan man ikke forvente for mye, men største problemet med Sanchez er spilleforståelse.

Ja, at det sto så dårlig til i topplokket til Sanchez overrasket meg.....lever på fysikk ser det ut til??
Fare for at han ikke blir bedre er jeg redd....
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76691

• Sheik
  • Sheik's profilbilde
Er Moura skadet?
Merkelig å bytte ut Lamela i denne kampen også. Han jobber og skaper ubalanse foran motstanders mål.
Enig i at Kane må bli hurtigere til å skyte. Perfekt kamp for Moura. Håper Poch har en grunn til å ikke benytte han.
Bra med Vert tilbake.
Sanchez var svak!

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76692

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Sheik skrev:
Er Moura skadet?
Merkelig å bytte ut Lamela i denne kampen også. Han jobber og skaper ubalanse foran motstanders mål.
Enig i at Kane må bli hurtigere til å skyte. Perfekt kamp for Moura. Håper Poch har en grunn til å ikke benytte han.
Bra med Vert tilbake.
Sanchez var svak![/

Lamela lager mange frispark og fikk gult etter 31 min. Tenkte at det var litt risikosport å ha han på banen i 2.omg i en slik kamp der vi ble presset hardt utover. Det var nok grunnen.

Sanchez krise ja. Har ment lenge at han ikke er god nok for Tottenham. Få Aurier fit i en fart, gi Davies sjansen igjen og få i gang Alli og Lo Celso (likte det jeg så i dag) så blir dette bra.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76693

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Synes også det er rart at Moura ikke får minutter. Helt opplagt våpen å få innpå når Arsenal kjører i 2.omgang. Skjønner generelt ikke disponeringen av Moura denne sesongen. Starta begge mot lavtliggende kompakt motstand (der han er bortimot ubrukelig), men mot Arsenal og City (i kamper vi får mye mer rom) får han knapt spille?
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"

Re:PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76694

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
rihno2 skrev:
Nok et poeng i en kamp vi strengt tatt burde tapt. Samtidig så kunne marginene gitt oss tre mål med stolpen til Kane.
Kjipt med landslagspause nå.

For laget tror jeg det er bra med en pause nå. Føler det er mye på gang, men at vi ikke har fått satt laget og spillet skikkelig enda.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76695

• HH
  • HH's profilbilde
Enig. Selv om dette var bedre så ser vi fortsatt uorganiserte ut - og selv om vi ikke har mye skader så trenger vi en høyreback klar.

Nå skal jeg ikke lengre påstå at Pochettino er dårlig til å lede kamper alltid. I fjor hadde han noen gode kamper, men generelt er han dårlig. Ofte er han bare handlingslammet. Nå skal vi prise oss lykkelige for at Mhiki kom inn for Sanchez ble til slutt ei rundingsbøye der ute. Ikke bare på feil plass, men også helt tom for krefter. Som andre nevner Lucas kunne gitt oss kontringsstyrke igjen. Så jo hva Sissoko kunne få til med litt fart på slutten. Lucas er enda bedre enn Sissoko til å drive fremover. Rose kunne han også ha tatt ut. I det heletatt så mye Pochettino kunne ha gjort på slutten som ville ha bedret våre muligheter. Friske bein var gull verdt på slutten når kampen svingte slik den gjorde.

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76699

• Tottenthom
  • Tottenthom's profilbilde
  • MP the man who takes us to the top
Dæven mye dritt HH klarer lire ut av seg. Du er alene grunn til at meg og mange mange fler slutter kommentere, du er et virus langt fra det normale, og om ikke THV finner en blokkeringmulighet ja taper de mange mange solide kommentarer. Poch er knall, og gjør alt han kan for klubben, mye dere aldri vil vite om hans filosofi og motsatt psykologi effekt. Første omgangen i går var i det minste den beste på en god stund, og vi har PL mest uforvirrete stall pga levy eriksen og lønninger. Dette vil roe seg, og se bort ifra en forferdelig newcastle kamp og at vi har få seiere i fjor før CL finalen , sier seg selv. Vi hadda nada å spille for, vi var slitne og hadde kun CL i fokus. Ikke la dere lure av dritt statistikk, gå i fella der folk tror arsenal er bedre enn oss, vent til januar, så skal dere si en minst 10p luke NED til arsenal utd og chelsea. og vi ligger som nr 3, der vi hører hjemme. Vi har vært strippa for defensiv midtbane samt backer, dette vil bli bedre.

Vi var i CL finale, Poch dårlig til å lede kamper. Uff,ja det er derfor vi er laget som snur flest kamper. Poch er naiv før kamper og stoler på gutta, der kan det jobbes litt. Men under kampene er han enormt mye bedre enn han får kred for
New stadium,new manager,lots of talentet lads. We have a great future in front of us

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76700

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Tottenhom: Vær snill å hold personkritikken på et litt høyere nivå er du snill.

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76701

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Rolig nå... vi trenger ikke å forringe siden med personangrep. Helt greit å være uenige, men ikke gå på person. HH er en av de som bidrar til at det faktisk er innspill her på siden. Bruk heller energi på å forklare hvorfor han tar feil.
Some day...
Følgende bruker har takket deg: mka07, Dougie

PL: Arsenal(3) - Tottenham(7) 1/9 kl. 17:30 1 måned 2 uker ago #76702

• wantanick
  • wantanick's profilbilde
Poengmessig er starten av årets sesong godkjent. 1p borte mot både city og arseanal er ikke dårlig, og bedre enn i fjor. Allikevel er det ting som ikke fungerer i det hele tatt, og vi ser dårligere ut enn på lenge. Vi slipper til flere skudd i mot enn tidligere, og i dag så vi sluttkjørt ut etter 65 min! Det ble litt bedre de siste 7-9 min igjen, men det var urovekkende for meg. Guendozi slår upresset til Auba på målet, han er 25-30 m fra mål? Mange ganger går ikke spillerne våre i press, men jogger opp og er 2-3 m unna motstanderen. Dette er så tydelig at det nesten virker som en del av planen til Poch? Er det noen som har sett/lest noe om hva slags endringer han har forsøkt seg på? Eller som har egne tanker?
COYS!
Siste endring: 1 måned 2 uker ago av wantanick.