Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76757

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Vi kan i hvertfall konkludere med at det er bedre å ha en høyre back på høyre back-plass
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76758

• HH
  • HH's profilbilde
Tror selv Sanchez på høyrebacken hadde fungert i dag. Alle spiller med selvtillit og overbevisning.

Men gledelig å se Aurier spille bra. Være involvert i to mål på den måten er glimrende for en back.

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76759

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Ble Sanchez skadet eller hvordan var det? Ikke at jeg savner han altså. Ikke noe mer en høyre back-up i min bok.

Sjelden behagelig affære i dag. Vi er overlegen slik vi skal være på hjemmebane.

Et mål eller to fra Leicester nå så blir det en fin kveld.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,20?

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76760

• Iceback
  • Iceback's profilbilde
Satte en trippel hos NT i dag:
1. Blir straffe på Old Trafford
2. Både Wolves og Chelsea scorer
3. Flest mål i andre omgang av Spurs-CP
Så feil kan man altså ta :S

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76762

• oj
  • oj's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
Hvor er alle dommedagsprofetene når det går bra?
Snedig dette at så fort Spurs spiller en meget bra kamp så er diskusjoner her omtrent fraværende. Kan si mye om Spurs-supportere, men medgangssupporter er ikke riktig definisjon. Flere som diskuterer på dette forumet som trives aller best når Spurs sliter, og hvor man kan øse ut av seg alt som er feil. Jaggu snedig dette....
Skulle tro det skulle være lettere å gi sitt synspunkt når ting fungerer og Spurs spiller bra.....
Følgende bruker har takket deg: mka07, CWaddle, Knut, Øystein Svensen, Carl Fredrik, HH

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76763

• Andreas
  • Andreas's profilbilde
Eg er vel rekna som ein av dommedagsprofetane.

Fikk ikkje sett første omgang, da familien synst at guttongens bursdagsmiddag var viktigare enn fotballkamp.
Forstår det slik at første omgang var gode greier.

Andre omgang såg eg store delar av, og etter det eg såg, so er vi ikkje der vi ønsker å være enda, spelemessig. Men gidd ikkje klage over det eg såg, når vi vinn 4-0.

Håpar iallefall at dette gir ein sjølvtillit som kan gi oss nokre fleire gode kampar framover. Det treng vi.

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76764

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Øystein Svensen skrev:
Hvor er alle dommedagsprofetene når det går bra?
Laber kamptråd generelt dette. Har vel noe med at den ikke ble vist på norsk TV. Jeg kommenterer sjeldent under kamp siden jeg har bedre ting å gjøre. To tidlige, noe heldige, mål punkterer kampen. Deilig med Son i form og backer. Vert og Toby gjør jobben de. Friskmelder ikke laget enda selv om de har vært bedre de siste to. Håper selvsagt på utvikling videre!

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76765

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Kanskje ikke så rart at vi kjører andre omgang i 3dje gir med en 4-0 ledelse og en dommer som deler ut gule kort som godteri.
Følgende bruker har takket deg: Øystein Svensen

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76766

• HH
  • HH's profilbilde
Alderweireld gjør ikke bare jobben. Han var genial med ball spesielt i første.

Vi har ikke så mange rene «sutrere» igjen, men liten tvil om at en håndfull her inne kun bruker forumet til å lufte frustrasjon. Eksepsjonelt barnslig selvsagt.

En kamp friskmelder oss ikke i seg selv, men uendelig mye enklere å gjenta når man nå har en opplevelse av at man vet man kan. Og det i en kamp Eriksen var blant våre mest usynlige. Skulle han plutselig få sving på sakene igjen er det sannelig ikke mange som er bedre enn oss i Europa.

Og selv om ikke alt vil gå på skinner som mot CP fremover så håper jeg vi i det minste tar mer innstillingen fra denne kampen. At vi taper, at vi ikke klarer å få ballen i mål mot lag som ligger lavt osv er en del av fotballen - ref City i går, men slikt er mye enklere å svelge når man har et lag som prøver med intensitet.

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 5 dager ago #76767

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:
Kanskje ikke så rart at vi kjører andre omgang i 3dje gir med en 4-0 ledelse og en dommer som deler ut gule kort som godteri.

Jepp. Ingen vil pådra seg skader. Ingen vil presse ut det siste av energi. CP er fornøyd med at det ikke blir mer og vi vil gjerne holde nullen.

Perfekt det. Selv om underholdningen blir litt redusert så er det slik alle gode lag gjør det.