Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 2 dager ago #76778

• mka07
  • mka07's profilbilde
Kane så veldig frisk ut. Jeg har opplevd at han ofte prøver for hardt og blir ego når det går imot han. Men mot Palace så satte han opp medspillere i gode posisjoner gang på gang. Så satser på at formen er oppegående, slik det ser ut. Noe som forøvrig gjelder hele laget.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 1 dag ago #76780

• tenor
  • tenor's profilbilde
Andreas skrev:
Eg er vel rekna som ein av dommedagsprofetane.

Fikk ikkje sett første omgang, da familien synst at guttongens bursdagsmiddag var viktigare enn fotballkamp.
Forstår det slik at første omgang var gode greier.

Andre omgang såg eg store delar av, og etter det eg såg, so er vi ikkje der vi ønsker å være enda, spelemessig. Men gidd ikkje klage over det eg såg, når vi vinn 4-0.

Håpar iallefall at dette gir ein sjølvtillit som kan gi oss nokre fleire gode kampar framover. Det treng vi.
Jeg var på kampen. Nesten trist å klage på så fint vær, men når en må holde hendene over øynene for å få med seg det som skjer blir det litt slik. Det blir jo utrolig når man leder 3-0 så pass tidlig og etter 4-0 og en del gule kort så ble nok tempoet satt vesentlig ned. Det var imidlertid en kjempeopplevelse å være der, på den nye stadion. Jeg har jo minner fra de to tidligere "versjoner"! Son for øvrig, enorm, ellers var også forsvaret bra! Selv om CP neppe var en stor motstander på lørdag, ja....så var det allikevel kjempe morro!
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham(9) - Crystal Palace(4) 14/9 kl. 16:0 1 måned 1 dag ago #76781

• Ginola #14
  • Ginola #14's profilbilde
tenor skrev:
Andreas skrev:
Eg er vel rekna som ein av dommedagsprofetane.

Fikk ikkje sett første omgang, da familien synst at guttongens bursdagsmiddag var viktigare enn fotballkamp.
Forstår det slik at første omgang var gode greier.

Andre omgang såg eg store delar av, og etter det eg såg, so er vi ikkje der vi ønsker å være enda, spelemessig. Men gidd ikkje klage over det eg såg, når vi vinn 4-0.

Håpar iallefall at dette gir ein sjølvtillit som kan gi oss nokre fleire gode kampar framover. Det treng vi.
Jeg var på kampen. Nesten trist å klage på så fint vær, men når en må holde hendene over øynene for å få med seg det som skjer blir det litt slik. Det blir jo utrolig når man leder 3-0 så pass tidlig og etter 4-0 og en del gule kort så ble nok tempoet satt vesentlig ned. Det var imidlertid en kjempeopplevelse å være der, på den nye stadion. Jeg har jo minner fra de to tidligere "versjoner"! Son for øvrig, enorm, ellers var også forsvaret bra! Selv om CP neppe var en stor motstander på lørdag, ja....så var det allikevel kjempe morro!

"WHL" i solskinn slår sjelden feil.
Som en forkjemper for "de positive" sier jeg bare tommel opp!
Det sagt, siste tid har bæret preg av litt "grums", så deilig å fortsette den (tross alt) positive trenden fra sist kamp. Vi henger i høyeste grad med, og pilen peker oppover.