Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 2 dager ago #77411

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
Tottenham Hotspur - Watford

Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Når: Lørdag 19. oktober klokka 16:00
Dommer: Chris Kavanagh
TV: TV2 Sport Premium / TV2 Sport 1

Forventet lagoppstilling:

Bildet er skjult for gjester. Vennligst logg inn eller registrer deg for å se det.

Subs: Vorm, Aurier, Sanchez, Eriksen, Davies, Lucas, Lo Celso, Sessegnon, Skipp, Alli (alt for mange på benken, men jeg klarte ikke bestemme meg)
Injured: Lloris
Suspended:

Motspiller å se opp for: Gray/Pereyra/Deulofeu
Forventet resultat: 1-0 (Kane str.)

Alt jeg ønsker meg er en seier!
Lo Celso og Sessegnon er i full trening. Foyth spilte høyreback for Argentina, tror derfor han starter.

Hvis dere ønsker å gjøre mer ut av det, er det naturligvis lov, men få i det minste med disse detaljene.
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Siste endring: 4 uker 2 dager ago av OsvaldoArdiles.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: CWaddle, Presley, Oddmar Nyrnes, Brakar

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 2 dager ago #77413

• Brakar
  • Brakar's profilbilde
OsvaldoArdiles skrev:
Subs: Vorm, Aurier, Sanchez, Eriksen, Davies, Lucas, Lo Celso, Sessegnon, Skipp, Alli (alt for mange på benken, men jeg klarte ikke bestemme meg)

Det trenger du (nesten) ikke. Lo Celso og Sess er ikke i kamptroppen. Vil gjette på at Skipp er den siste som ryker ut med mindre noen har plukket opp noe rusk på landslagsopphold. Son var i hvertfall glad for å ha returnert skadefri fra Nord Korea.
- One team in London -
Siste endring: 4 uker 2 dager ago av Brakar.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, erlands, Simon Frafjord von Krogh

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 2 dager ago #77417

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
3 poeng her og 3 om tisdan så har vi om ikke annet heng på noe som kan bli ok sesong .
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Oddmar Nyrnes, Øystein Svensen

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 2 dager ago #77418

• HH
  • HH's profilbilde
Håper virkelig du har rett.

Vanligvis siver optimismen inn igjen etter en pause. Jeg "glemmer" hvor dårlig ting egentlig har vært osv. Litt på samme måte som jeg trodde hele 90-tallet at endelig skulle vi bli gode etter sommerpausen - så var vi til tider nærmere nedrykk enn noe som helst form for suksess. Og noen ganger er verden slik. Kampen mot CP er ikke så langt tilbake i tid og plutselig slår vi Watford 7-0 og "plutselig" er vi på glid. Litt som det norske herrelaget som uten å være spesielt gode spiller med overbevisning. Dessverre har jeg veldig veldig liten tro på at noe slikt skjer. Så nå tar jeg fint 1-0 etter en dødball uansett spill.

Skulle vi spille som mot Brighton og tape.... da er det bare å signere Allegri før Utd gjør det.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 2 dager ago #77419

• Dougie
  • Dougie's profilbilde
Klubben meldte vel at Eriksen skada seg på landslagsopphold, så han er usikker. Og Son ankom i går kveld, etter å ha spilt match i bl.a. Nord-Korea, så godt mulig han også blir hvilt. Derfor spår jeg følgende lag:
Gazz
Foyth Toby Jan Rose
Winks
Sissoko Ndombele
Dele
Kane Lucas

Håper vi får noe annet. Helst 4-2-3-1 og med Dier som CDM. Dier var fryktelig mot Brighton, men bør få tid til å spille seg i form, da behovet for en ordentlig CDM er stort.

Også håper jeg vel egentlig Sanchez går inn i midtforsvaret. Ingen fan av utviklingen hans, og startet sesongen svakt, men nå har jo Toby og Jan etterhvert vært like dårlige. Da er det like greit å satse på den spilleren som skal være der i uoverskuelig framtid. Sanchez/Toby fungerte ikke i det hele tatt, mye fordi Sanchez og Rose ikke kan spille ved siden av hverandre. Sanchez/Jan har fungert tidligere, og hvis Foyth (forhåpentligvis) starter på høyreback, vil han nok gi bedre dekning enn det Rose klarer. Toby har dessuten vært fascinerende ræva i de to siste.

Får håpe på to positive opplevelser nå, at gutta viser at de vil. Ikke at jeg tror det betyr for mye, etter Palace-kampen ble alt mye verre. Og Watford er vel det eneste laget som har hengt mindre sammen enn oss de siste kampene, iallefall borte. Den store testen er de tre kampene fra neste helg. Klarer vi å få et resultat/unngå ydmykelse på Anfield, og slå Everton på Goodison samt Røde Stjerne under vanskelige forhold i Serbia, da kan vi begynne å snakke snuoperasjon. Hvis motsatt, er jeg redd denne kampen har lite å si.
"Soldado, oh oh oh, Soldado, oh oh oh, he came from sunny Spain, to train with Harry Kane"
Siste endring: 4 uker 2 dager ago av Dougie.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Knut, Øystein Svensen

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 22 timer ago #77420

• Presley
  • Presley's profilbilde
Jeg håper og tror denne landslag pausen har gjort godt.Mange spillere som har hatt gode opplevelser på landslaget.Jeg var kritisk etter sist PL kamp, krtisk til mange spillere.Håper forsatt MP bytter ut spillere til denne kampen.

Forventer er 100% innsats i dag.Helst bør vi vinne, men kjenner at det mer viktig at de viser vilje og innsats.Vinner vi er det supert, men det mye som ryddes opp i klubben vår.Jeg tror vi må ta et skritt om gangen.Tør MP å ta de tøffe valgene, benke Eriksen, Toby osv.

Gazzaniga
KWP-Vertonghen-Sanchez/Foyth-Rose
Sissoko-Winks
Moura-Alli-Son
Kane

Usikker på Sanchez og Foyth.Er Foyth kampklar? Sanchez har vært dårlig til nå denne sesongen, men det kan selvsagt snu.Spennende med Alli sentralt, skulle det ikke fungere så bytter han og Son plass.Moura fortjerner å få starte, han legger ned mye innsats når han får sjansen.Winks har vært positiv denne sesongen.Han vil mye og gjør feil av og til.Han legger ned enormt mye innsats.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 21 timer ago #77421

• Christian
  • Christian's profilbilde
Forventer at Foyth starter. Han spilte jo to kamper for Argentina, så bør være klar.
For Sanchez sin del så er det nok en fordel for han å få en del kamper fra start, tror dette vil gjøre mye med tryggheten.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 20 timer ago #77422

• Inge ivar
  • Inge ivar 's profilbilde
Deilig med kamp igjen. Blir fint å se gutta igjen. Kan ikke annet en å ha trua. Foyth, Sanchez og Ndombele burde være sultne. Cap på Kane i fantasy i dag.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 19 timer ago #77423

• HH
  • HH's profilbilde
Godt å se at Auriers lojalitet belønnes.

La oss håpe Kane skårer tre.

PL: Tottenham (9) - Watford (20) Lørdag 19. oktober klokka 16:00 4 uker 18 timer ago #77424

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Here we go again.
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...