Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78914

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Ble litt bedre, men holder ikke fra Alli, Lucas og Sessegnon.

Bare å dra i gang den «sparke treneren» greia di igjen vel. Kan funke det kanskje?
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78915

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Vært mye mas om Sess. Nå ser vi hvorfor han ikke spiller.

Få inn Lamela/Lo Celso skal vi ha en 20% sjanse til noe poeng i denne bunnkampen.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78916

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Har trua på JM jeg, trenger bare litt tid.

Men det må være mulig å forvente litt av spillerne også, det har ikke vært allverden det siste året.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78917

• tenor
  • tenor's profilbilde
Er nesten til å grine blod av? Sitter å lurer på hva som var vitsen med å skifte ut MP? Kan ikke se store forskjellen, mye på tvers og bakover, i de bakre rekker. Deretter en lang ball som vi mister? Alternativt å prøve å tråkle seg fram i midten? Blir mere nervøs når motstander er på løp? Dette står, etter min mening til stryk?

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78918

• HH
  • HH's profilbilde
SuperBale skrev:
HH skrev:
Ble litt bedre, men holder ikke fra Alli, Lucas og Sessegnon.

Bare å dra i gang den «sparke treneren» greia di igjen vel. Kan funke det kanskje?

:lol:

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78919

• mka07
  • mka07's profilbilde
Men uansett hvordan lag Mourinho stiller, så forventer jeg veldig mye mer enn dette.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78920

• HH
  • HH's profilbilde
tenor skrev:
Er nesten til å grine blod av? Sitter å lurer på hva som var vitsen med å skifte ut MP? Kan ikke se store forskjellen, mye på tvers og bakover, i de bakre rekker. Deretter en lang ball som vi mister? Alternativt å prøve å tråkle seg fram i midten? Blir mere nervøs når motstander er på løp? Dette står, etter min mening til stryk?

Hvordan tror du ting fungerer? At en ny trener bare skal fortelle folk at nå skal dere spille god fotball og så skjer det?

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78921

• HH
  • HH's profilbilde
spurs_90 skrev:
Som min nøytrale bror så fint påpekte; «Dele Alli har vært bedre for Brighton enn for Tottenham.»

Bedre enn mot Chelsea dog :sick:
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

Re:PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78922

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
tenor skrev:

Enig. Begynner å tvile på om det er rett mann som leder laget.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re:PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 4 uker ago #78923

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Alle managere trenger tid, selv Mourinho.

YES!!!!