Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78924

• HH
  • HH's profilbilde
Er det beste angrepsvåpenet vi har det. Lucas med blikket i bakken og snublende forbi folk.

Lo Celso for Alli pliiz.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78925

• HH
  • HH's profilbilde
Er faktisk helt utrolig. Jeg elsker Alli, men hvorfor han alltid skal spille uansett hvor ubrukelig han er fatter jeg ikke. Samme med Pochettino. Jeg skjønner at han er en type som plutselig skårer, men det får være måte på.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78926

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Alli :-p
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78927

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
HH skrev:
Er faktisk helt utrolig. Jeg elsker Alli, men hvorfor han alltid skal spille uansett hvor ubrukelig han er fatter jeg ikke. Samme med Pochettino. Jeg skjønner at han er en type som plutselig skårer, men det får være måte på.
Nettopp derfor.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?
Følgende bruker har takket deg: HH

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78928

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
DEILIG!

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78929

• HH
  • HH's profilbilde
For en utrolig manager vi har!

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78930

• Osvaldo
  • Osvaldo's profilbilde
Winks ble veldig lett overspilt i dag. Ingen defensiv kjempe. Så når bidragene offensivt også er begrenset er Eriksenbyttet veldig naturlig. Funket bra sist også.

Å sette inn Dier nå synes jeg derimot er litt feigt. Burde hatt baller og selvtillitt til å male på og spille ut dette Brighton-laget og gå for nr 3 og 4.
COME ON YOU SPURS!!
51,61,21?

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78931

• HH
  • HH's profilbilde
100% uenig. Når spilte Brighton over vår midtbane?

Skal bli morsomt å se etter kampen, men jeg gjetter på at Winks er en av de som vant ballen flest ganger.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78932

• HH
  • HH's profilbilde
Liker Sissoko. Alt de truer oss på er dødballer. Og så skal vi dytte litt. Så nødvendig.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78933

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke vakkert, men det holder.

Positive var Sanchez og ok energi fra Lo Celso. Spesielt Sanchez begynner plutselig å se ut som en skikkelig spiller. Veldig bra defensivt.

Får bare håpe Alli ikke er skadet.
Følgende bruker har takket deg: spurs_90