Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78934

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
tenor skrev:
Er nesten til å grine blod av? Sitter å lurer på hva som var vitsen med å skifte ut MP? Kan ikke se store forskjellen, mye på tvers og bakover, i de bakre rekker. Deretter en lang ball som vi mister? Alternativt å prøve å tråkle seg fram i midten? Blir mere nervøs når motstander er på løp? Dette står, etter min mening til stryk?

Hvordan tror du ting fungerer? At en ny trener bare skal fortelle folk at nå skal dere spille god fotball og så skjer det?
Jeg bare uttrykte min mening slik jeg så det. Jeg er ikke så belært som deg i fotball, skriver heller ikke side opp og side ned med "profesjonelle" vurderinger. Slik jeg så 1. omgang var det helt likt det jeg har sett tidligere. Andre omgang ble mye bedre.... og heldigvis fikk vi 3 poeng! Men innerst inne, 2 - 1 mot denne klubben, hjemme..??
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: SuperBale

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78935

• HH
  • HH's profilbilde
Denne klubben som slo Arsenal 2-1 i London?

Hvis du ikke liker at noen er uenige med deg så kan jeg anbefale dagbok. Har fungert i hundrevis av år.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Nils-Rune

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78936

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
Dette var skremmende greier. Vi har for få ballspillere på banen. Mangel på selvtillit? Da hjelper det ikke med Lucas på banen som ikke kan slå enkle pasninger/holde på ballen.
Vi mangler alternativ fremover på banen, noe Kane, Alli, Son og Eriksen sammen står for. Mister du èn av disse blir alternativene og kvaliteten fremover vesentlig svekket. Kan Lo Celso/Lamela erstatte Eriksen? Blir vanskelig, vil svekk oss. Med tapet av Eriksen vil vårt maksnivå synke.
Neste problem er rollen til Dembele. Må bare håpe at Dombele kan gjøre jobben, vi har ingen andre til å fylle de skoene, men han har potensialet til å gjøre den jobben bedre enn Dembele.
Videre er det innlysende at den fysiske formen til laget generelt er svekket sett i forhold til hvordan den har vært i bedre tider.
Lucas er og blir stallfyll, en joker når annet ikke fungerer. Winks holder heller ikke i mine øyne. Jan er enten på hell eller i en form som må bedres, virker tung og treg, Kane også noe tregere som flere, men som gir store utslag for laget da han er en veldig effektiv spiller.
Kampen mot Chelsea ble ødelagt av to som heller ikke er gode nok mot topplagene.
Det er mye som har endret seg fra vi spilte vår beste fotball under MP.
At vi har mistet MP vil med tiden vise seg å være et stort tap, tror ikke JM får skikk på dette før han går sur og mister garderoben. Så kan man selvfølgelig legge skylden for dårlig fysisk form på MP, men den velger jeg å legge på hver enkelt spiller som ikke har gjort jobben de tidligere har lagt ned (dette med forbehold om at råkjør over tid kan være en alternativ årsak, men Liverpool får det til).
Vi har en vei å gå, det første som må skje er at Levy innser det og at vi får på plass tapt kvalitet.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78937

• SuperBale
ÅHH skrev:
Denne klubben som slo Arsenal 2-1 i London?

Hvis du ikke liker at noen er uenige med deg så kan jeg anbefale dagbok. Har fungert i hundrevis av år.

Hvilket Arsenal slo de i London? Arsenal er slett ikke på nivå med det man forbinder med Arsenal og det er ikke Spurs heller!

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78938

• HH
  • HH's profilbilde
Det er greit, men når folk tror man bare kan møte opp til seier så blir jeg en smule oppgitt. Hva slags verden lever disse i? Vi kjemper mot Utd om en evt 4. plass og de blir slått at Watford. Alle er håpløse?

Så deler jeg kritikken av prestasjonen i dag. Svakt igjen.
Følgende bruker har takket deg: Knut

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78939

• SuperBale
HH skrev:
Det er greit, men når folk tror man bare kan møte opp til seier så blir jeg en smule oppgitt. Hva slags verden lever disse i? Vi kjemper mot Utd om en evt 4. plass og de blir slått at Watford. Alle er håpløse?

Så deler jeg kritikken av prestasjonen i dag. Svakt igjen.

Ja, Brighton fremstår som et bedre lag enn Spurs i dag....i London. Det er ikke å forvente, burde ikke være å forvente i alle fall.
Siste endring: 9 måneder 1 dag ago av SuperBale.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78942

• Shezz
  • Shezz's profilbilde
Eneste som betyr noe i et hektisk juleprogram er poeng poeng poeng.

3 poeng og elendig spill mot Norwich? Ja takk.

Chelsea taper igjen, og vi er bare en kamp unna topp 4.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, spurs_90, Nils-Rune, Knut, Dougie

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78943

• Hørry-Kane
  • Hørry-Kane's profilbilde
Chelsea er overlegne mot oss i forrige runde.
Chelsea taper 0-2 hjemme mot Soton i dag.

Chelsea hadde mest glød og vilje i derbyet mot oss.
Jævlig irriterende
He's one of our own,
He's one of our own,
Harry Kane,
He's one of our own ...

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 1 dag ago #78944

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Aldri undervurder viktigheten av poeng. Poch varslet at denne sesongen kom til å bli vanskelig. Ser foreløpig ut til å stemme. Utrolig nok er vi fremdeles godt med i kampen om topp 4, fortsatt med i CL og FA-cup.
Vanskelig å si hvorfor ting ikke klikker på noen måte for tiden. Kane, Alli, Eriksen viser glimt, men klarer ikke å holde nivået over en hel kamp. Det er en form for kollektivt sammenbrudd som vi opplever for tiden.
Midtbanen er helt avhengig av en Eriksen i form. Hva skjer hvis/når han forsvinner i januar? Vi har INGEN som klarer å fylle den posisjonen per i dag. Vi sliter når han spiller rævva eller sitter på benk.
Some day...
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 9 måneder 23 timer ago #78945

• HH
  • HH's profilbilde
Enig i at vi er bedre når Eriksen er god, men synes det der blir vel dramatisk. Med eller uten Eriksen stiller vi i de fleste kamper i PL med det beste laget av de to lagene som spiller. Og hva gjelder hans erstatter er det for meg rimelig opplagt at det er Lo Celso.

For meg er vi nå et lag som tenker for mye. Fotball må gå på instinkt. Ikke nok tid til å skulle tenke så mye. Ikke så bekymret for at det ikke skal løsne litt utover. Om det er nok for topp 4 vet jeg ikke, men ting vil ikke bare plutselig bli stabilt bra (selv om Super Bale kanskje tror at jeg noen gang har ment det).

Jeg tror Mourinho har fokusert mest på det defensive. I dag slipper vi til en dødball. Det er alt. Chelsea skaper omtrent ingenting foruten en dødball og en megatabbe. Mourinho skjønner vel at hvis vi plutselig ikke slipper inn mål så vil ting sakte, men sikkert komme på glid.

Jeg tror ikke vi fosser inn mange flere 5-0, men med Kane, Son, Alli etc burde vi uansett ta en del poeng med et tett forsvar. I dag vinner vi fordi Kane og Alli er gode avsluttere. Med færre mål i mot vil det bli flere slike seiere.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles