Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78956

• HH
  • HH's profilbilde
tenor skrev:
HH skrev:
Denne klubben som slo Arsenal 2-1 i London?

Hvis du ikke liker at noen er uenige med deg så kan jeg anbefale dagbok. Har fungert i hundrevis av år.
Ingen problemer med det.
Ps.
Det siste var en skikkelig fotballfaglig anbefaling?
ds.

Ettersom du tydeligvis ikke liker mine "profesjonelle" fotballfaglige anbefalinger så er det vel like greit at jeg ikke skriver flere slike? For ikke å snakke om at jeg skriver alt for mye også.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78957

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
HH skrev:
Jeg synes vi ser bedre ut bakover.

Brighton skaper omtrent ingenting bortsett fra på en dødball de aldri skulle ha hatt (ikke at jeg fatter hvorfor Winks skal kaste seg ned, men uansett filming).

.

De skaper litt mer enn ingenting. Jeg synes de eier førsteomgangen og i løpet av kampen så har de 5 avslutninger på mål. 10 totalt, mot våres 6 (4-2). De har ballen mer enn oss i første omgang og som i Chelsea kampen, så synes det ikke at det er vi som er på hjemmebane. Faktisk så synes jeg at vi var gode i 20 min av denne kampen
Glory Glory Tottenham Hotspur! fuck Arse*anal

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78958

• HH
  • HH's profilbilde
bakerboy skrev:
HH skrev:

Brighton skaper omtrent ingenting bortsett fra på en dødball de aldri skulle ha hatt (ikke at jeg fatter hvorfor Winks skal kaste seg ned, men uansett filming).

.

De skaper litt mer enn ingenting. Jeg synes de eier førsteomgangen og i løpet av kampen så har de 5 avslutninger på mål. 10 totalt, mot våres 6 (4-2). De har ballen mer enn oss i første omgang og som i Chelsea kampen, så synes det ikke at det er vi som er på hjemmebane. Faktisk så synes jeg at vi var gode i 20 min av denne kampen

Kan du beskrive noe av det Brighton skapte? Connolly hadde ei heading i andre som kunne blitt farlig. For meg er det godt innenfor "omtrent ingenting".

Hva gjelder vår prestasjon i første så er jeg enig i at den er svak, selv om jeg på ingen måte synes Brighton eier førsteomgangen, men diskusjonen var her hvor gode eller dårlige vi har vært defensivt.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78959

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
HH skrev:
bakerboy skrev:
HH skrev:

.

Kan du beskrive noe av det Brighton skapte? Connolly hadde ei heading i andre som kunne blitt farlig. For meg er det godt innenfor "omtrent ingenting".

Hva gjelder vår prestasjon i første så er jeg enig i at den er svak, selv om jeg på ingen måte synes Brighton eier førsteomgangen, men diskusjonen var her hvor gode eller dårlige vi har vært defensivt.

Tja...Alzate skyter utenfor 16 meteren der Gazzaniga bokser ballen ut igjen.
Mooy skyter utenfor 16 meteren og heldigvis så skyter han dårlig og den går utenfor.
Og en corner der Bernardo får headet, men som er en dårlig heading. Samt scoringen deres. Og det skjedde i 1. omgang

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78960

• HH
  • HH's profilbilde
For meg er det der veldig "omtrent ingenting". Hvis den slags type skudd fra utenfor 16 skal gå under sjanser så slipper alle lag til mange sjanser i hver kamp. Jeg synes det er rimelig lite å slippe til i løpet av 90min. Hadde jeg hatt pulsmåler på tviler jeg på at pulsen hadde økt nevneverdig ved noen av de mulighetene der - selv om skudd fra utenfor 16 går inn i blant (sjeldenere enn folk tror). Brighton har skåret 3 mål utenfor 16m i år.

Selvsagt subjektivt det der. Så sier ikke at du tar feil i dine vurderinger, men jeg personlig synes ikke det der er noe å bekymre seg for hva gjelder å slippe til "sjanser".

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78962

• Presley
  • Presley's profilbilde
Dette var heller ikke noe god kamp av oss.Første omgang er dårlig, vi skaper lite og nok en gang er det altfor lite bevegelse.Brighton var mye agresive enn oss, ville vinne duellene og kom god til gode innlegg.De presset oss til tider og ledet fortjent til pause.Hvor en planen våres?

Andre omgang er bedre av oss, det skulle nesten bare mangle.Mer bevegelse og mer vilje.Alli og Kane jobber sokkene av seg, drar med seg laget.Vi vinner dueller og andre ballen.Skaper sjanser og vinner til slutt 2-1.Både Kane og Alli sitt mål er ren klasse.
Eriksen sitt innhopp var bra, det samme vil jeg sei Lo Celso.Likte godt det jeg så av Lo Celso, er kreativ og er nære flere ganger med sine stikkere.Jobbet også godt hjemover.

Dette holder ikke mot bedre motstand, for mye passivt hos oss.Er ikke med i starten av kampen, det må være en plan over det vi gjør.
Stolt bonus pappa og lykkelig gift 25 july 09

Spurs forever

People who drink light beer don't like the taste of beer; they just like to pee a lot
Følgende bruker har takket deg: bakerboy

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78964

• bakerboy
  • bakerboy's profilbilde
Presley skrev:
Dette var heller ikke noe god kamp av oss.Første omgang er dårlig, vi skaper lite og nok en gang er det altfor lite bevegelse.Brighton var mye agresive enn oss, ville vinne duellene og kom god til gode innlegg.De presset oss til tider og ledet fortjent til pause.Hvor en planen våres?

Andre omgang er bedre av oss, det skulle nesten bare mangle.Mer bevegelse og mer vilje.Alli og Kane jobber sokkene av seg, drar med seg laget.Vi vinner dueller og andre ballen.Skaper sjanser og vinner til slutt 2-1.Både Kane og Alli sitt mål er ren klasse.
Eriksen sitt innhopp var bra, det samme vil jeg sei Lo Celso.Likte godt det jeg så av Lo Celso, er kreativ og er nære flere ganger med sine stikkere.Jobbet også godt hjemover.

Dette holder ikke mot bedre motstand, for mye passivt hos oss.Er ikke med i starten av kampen, det må være en plan over det vi gjør.

Bra skrevet. En som har sett samme kampen som meg :)

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78965

• HH
  • HH's profilbilde
Ikke så uenig i den beskrivelsen selv. Husker ikke et enste farlig innlegg fra Brighton riktignok i første - foruten på dødballer. Så hvor fortjent vet jeg ikke. Sessegnon har etter mitt syn den største sjansen hvis man ser bort fra det annulerte målet. Men Brighton var bedre i banespillet første 45.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78966

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
6poeng på 2 neste så tørr jeg påståd Mourinho har fått en meget god start for nyttår . Seff vanskelig for han med så sliten spillergruppe der flere slit med motivasjonen og alder ser det ut som .
Viktig og få ut Eriksen nå , eventuelt hente inn 1 men Lamela kan gi løft nå . Hans innsats liker nok Mourinhos. Verthongen er rett og slett på hell .,Rose og dier lige så .
Aurier kan til nød få bli som backup . Men høyreback må inn og bør kjøpe skikkelig klasse der .
Fikk Son 3 kamper?
Siste endring: 11 måneder 1 dag ago av erlands.

PL: Tottenham (7) - Brighton (13) 2. juledag klokka 13:30 norsk tid 11 måneder 1 dag ago #78967

• Christian
  • Christian's profilbilde
erlands skrev:
6poeng på 2 neste så tørr jeg påståd Mourinho har fått en meget god start for nyttår . Seff vanskelig for han med så sliten spillergruppe der flere slit med motivasjonen og alder ser det ut som .
Viktig og få ut Eriksen nå , eventuelt hente inn 1 men Lamela kan gi løft nå . Hans innsats liker nok Mourinhos. Verthongen er rett og slett på hell .,Rose og dier lige så .
Aurier kan til nød få bli som backup . Men høyreback må inn og bør kjøpe skikkelig klasse der .
Fikk Son 3 kamper?

Tre kamper på Son ja, dessverre.

Men selv håper og tror jeg at både Eriksen og Lo Celso får en del spilletid de neste kampene. Tydelig mot Brighton at vi manglet kreativitet og gode pasningsspillere.
Følgende bruker har takket deg: Arvid