Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79118

• Loyd
  • Loyd's profilbilde
  • AKA rihno...
Mener fortsatt at det var feil å avbryte prosjektet til Poch.
Ikke umulig at poengfangsten hadde vært større.
De siste kampene har jo vært heeelt begredlige.
Some day...
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: tenor, Presley, SuperBale, MaximumBob, Tstone

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79119

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
Shezz skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
Nei vi kan jo like greit bare legge ned klubben om det skal være så vanskelig.

Ja. Ingenting kan forandres med de spillerne man har.

Gull av gråstein mener du. Ser ikke hvem som skulle klare det. Ikke JM tydeligvis.

Den samme gråsteinen som spilte helt fin fotball for noen år siden. Men som jeg sier må gjerne kjøpe disse magiske spillerne. Harry Potter er populær i jula.
Samme saklighet? Først Donald nå Harry Potter? Bare et lite (forhåpentlig saklig spørsmål): Hva er bedfre med JM enn MP?

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79120

• Pumaking.
  • Pumaking.'s profilbilde
Tror hverken det var Poch eller er Mourinho som er problemet. Spillerne virker ikke sulte nok lenger, virker det som de tror det er bare å møte å hente tre poeng, uten innsats i bunn oppnår man ingenting i PL.

Er bare å avskrive denne sesongen og begynne å rydde opp i stallen nå. Selg Eriksen, Verthongen, Wanyama, Lamela, Cameron Carter-Vickers og Aurier. Bruk pengene på en back, en midtstopper og en backup for Kane.

Mulig dette tapet er bra på en måte. at Levy og Mourhino ser at noe drastisk må gjøres. Vi er bare 6 poeng bak CL, gjør de ingenting kommer vi ikke til å havne i topp 6 engang.
www.oddstips.nu - Bli en vinner

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79121

• HH
  • HH's profilbilde
tenor skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
Nei vi kan jo like greit bare legge ned klubben om det skal være så vanskelig.

Ja. Ingenting kan forandres med de spillerne man har.

Gull av gråstein mener du. Ser ikke hvem som skulle klare det. Ikke JM tydeligvis.

Den samme gråsteinen som spilte helt fin fotball for noen år siden. Men som jeg sier må gjerne kjøpe disse magiske spillerne. Harry Potter er populær i jula.
Samme saklighet? Først Donald nå Harry Potter? Bare et lite (forhåpentlig saklig spørsmål): Hva er bedfre med JM enn MP?

Hyggelig at du følger med. Hvem er usaklige først her synes du? Mulig du deler at vi bare burde legge ned klubben?

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79122

• HH
  • HH's profilbilde
Loyd skrev:

Da kan man jo trøste seg med at vi spiller akkurat slik Pochettino ville det.

Så er jeg ikke uenig i at det er helt fair å stille spørsmål rundt hva som har skjedd med troppen. Personlig synes jeg det er for enkelt å si at hvis man har spilt bra et par sesonger så må man automatisk kvitte seg med store deler av kjernen. Går helt fint for Liverpool.

Vet ikke om jeg deler kritikken av sult heller. Under Mourinho kan jeg ikke klage på innsatsen. Selv i dag synes jeg ikke den var dårlig. Vi er bare fullstendig vaksinert fra å spille fotball. Når Alli og Lucas ikke engang klarer å motta pasninger så skjønner jeg virkelig ikke hva som skjer.

En annen sak er hvor mange ønsker å selge Kane? Kane og Alli er vel to av våre som har lengst vei tilbake til formen fra 16/17.

Re:PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79124

• MaximumBob
  • MaximumBob's profilbilde
rihno2 skrev:

Enig. Ser fortsatt ingen god grunn til å bytte ut den mest populære treneren i tottenham på tiår med Mourinho.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Følgende bruker har takket deg: tenor

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79127

• OsvaldoArdiles
  • OsvaldoArdiles's profilbilde
FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN FAEN
"He looks like a pint of Guinness" Paul Gascoine om Paul Ince etter han fikk hvit bandage rundt hodet etter en smell.
Følgende bruker har takket deg: tenor

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79128

• Christian
  • Christian's profilbilde
Jeg savna faktisk en spiller som Wanyama eller Dier i dag. Den midtbanen vi etterhvert spilte med var altfor veik. Tapte alt av dueller.

Nå håper jeg Ndombele får tid på seg til å bli helt frisk fra disse muskelproblemene sine. Men bør nok også se oss etter en sentral midtbanespiller i tillegg.

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79130

• SuperKnott
  • SuperKnott's profilbilde
Ikke lenge siden det var moro å være tottenham fan. Nå er vi langt nede i gjørma.

Greit Eriksen forsvinner, og Aurier er tidenes dårligste høyreback. (Har han noen gang truffet med et innlegg?)

Når du ser Liverpool med Trent og Robertson og vi med vertonghen på back og Aurier på andre siden så blir det lite fart fremover og gode innlegg. Det var med walker og Rose før i tiden at vi var farlige på kantene. Vi har mistet den dimensjonen som om dagen hjelper pool til toppen av tabellen.

I tillegg er det fortsatt uforståelig for meg at Levy ansetter en ny manager kun basert på eldgamle meritter..

Frykter at Kane også forsvinner om dette fortsetter..

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 3 dager ago #79131

• HH
  • HH's profilbilde
Eldgamle? Du mener han som endte opp foran Pochettino på tabellen under en av Pochettinos magiske sesonger?

Ikke at jeg ønsker å bli en som skal forsvare Mourinho for alt. Han gjør mye rart om dagen, men noe av kritikken er virkelig helt bak mål. Greit at folk ikke liker typen. Det kan jeg forstå. Også greit at folk hadde et nesten personlig forhold til Pochettino. Kan forstå det også. Ser man bort fra det siste året med Pochettino så var han en veldig mye mer "likanes" kar enn Mourinho. Fikk jeg velge hadde jeg heller hatt en trivelig type som manager enn en litt lunefull fyr som Mourinho. Men synes ikke det bør legge alle premissene for en diskusjon rundt en manager og hans prestasjoner. Skulle vi gått etter "likanes" kar kunne vi like gjerne bare beholdt Jol for alltid.

Det merkeligste med Mourinho om dagen, foruten hans kjærlighetsforhold til Aurier, er hvor lite balansert laget er. Er litt FM over å bare kaste mange offensive spillere på banen for da å tro at vi vil skape mye. Er ikke det det handler om. Spillere har roller som må utfylle hverandre og det gjør f.eks ikke den midtbanen i det heletatt i går. Lo Celso burde ha startet isteden for Eriksen, men han burde ikke ha kommet inn da N'Dombele ble skadet. Vi har Lo Celso og Eriksen på banen, men allikevel blir stopperne våre satt under press fordi de ikke har noen å spille til sentralt. Det er ikke fordi Eriksen og Lo Celso ikke er komfortable med ball, men fordi det er annerledes å motta ball som indreløper enn som AM. Sissoko som den dype er bare trist. En annen ting er når Alli er så ufattelig ubrukelig hvorfor kan ikke Eriksen eller Lo Celso da få 35 min i sin beste posisjon? Jeg er ingen stor fan av Lamela, men aldri i verden om han kunne spilt dårligere enn Lucas. Skjønner med skaden til N'Dombele at det gjorde oss litt redusert hva gjelder muligheten for bytter, men en av de to burde i det minste vært tatt av ganske tidlig. Skipp kunne også gjerne kommet inn siste 20. Han er ganske god på å spille kjapt selv om det ikke alltid går nok fremover. Siste 20 når Southampton ligger dypt hadde vi trengt en kar som kjapt kunne gitt ballen til Eriksen eller Lo Celso. Han kunne gått rett for Sissoko eller f.eks Aurier med Sissoko på høyrebacken.
Følgende bruker har takket deg: OsvaldoArdiles, Dougie