Velkommen, gjester
Brukernavn: Passord: Husk meg

EMNE: PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79132

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
Jeg liker absolutt ikke kommentarene til Mourinho angående Tanguy. Jeg synes synd på han, og forstår ikke hva Mourinho eller vi som klubb tjener på dette.

Mourinho mener han ikke er skadet og legger press på han gjennom media for å få han ut på banen. Mourinho får det som han vil, Tanguy tør ikke annet enn å melde seg klar. Må spille 90 mot Norwich og starter igjen noen få dager senere.

Jeg ble iallefall ikke overrasket over skaden i går. Den lå i kortene. At Mourinho i ettertid uttrykker så mye frustrasjon i retning spilleren, hva er dette? Tror Mou at Tanguy faker skader for å slippe og spille? Har vi egentlig noe medisinsk team? Er de udugelige? For meg er dette komikveld.
Siste endring: 7 måneder 2 dager ago av spurs_90.
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.
Følgende bruker har takket deg: Hørry-Kane

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79133

• HH
  • HH's profilbilde
Nå deler jeg forundringen over noen av Mourinhos kommentarer angående N'Dombele, men synes du drar den rimelig langt.

Han har aldri kritisert N'Dombele. Og det er helt umulig å vite hva som er gjort siden Norwich. Hva om Mourinho hadde fått beskjed om at N'Dombele er 100% frisk? Skal han da betvile sitt eget medisinske apparat?

Vi vet ikke engang om det er samme skade enda. Vi vet heller ikke om N'Dombele gjør det han får beskjed om for å bli frisk. Mourinho har gitt skryt til Lloris for måten han prøver å bli raskest mulig klar igjen. Kanskje er Mourinho i sin fulle rett til å utfordre N'Dombele?

Så selv om jeg er forundret så ser jeg ikke helt hvordan man kan kalle det "komikveld" helt enda.

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79134

• tenor
  • tenor's profilbilde
HH skrev:
tenor skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
Nei vi kan jo like greit bare legge ned klubben om det skal være så vanskelig.

Ja. Ingenting kan forandres med de spillerne man har.

Gull av gråstein mener du. Ser ikke hvem som skulle klare det. Ikke JM tydeligvis.

Den samme gråsteinen som spilte helt fin fotball for noen år siden. Men som jeg sier må gjerne kjøpe disse magiske spillerne. Harry Potter er populær i jula.
Samme saklighet? Først Donald nå Harry Potter? Bare et lite (forhåpentlig saklig spørsmål): Hva er bedfre med JM enn MP?

Hyggelig at du følger med. Hvem er usaklige først her synes du? Mulig du deler at vi bare burde legge ned klubben?
Jeg har ikke kalt noen for noe som helst, ei heller henvist til Harry Potter. Konstaterer at jeg ikke fikk svar på mitt spørsmål? Og, hvor har jeg delt eller ment at vi skulle legge ned klubben og hvordan i all verden skulle det skje?

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79135

• cjmozart
  • cjmozart's profilbilde
Når en spiller nylig har hatt muskelskade er det uansett ugunstig med 2 kampsituasjoner så tett på hverandre, samme om spilleren blir meldt 100% frisk.

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79136

• spurs_90
  • spurs_90's profilbilde
cjmozart skrev:
Når en spiller nylig har hatt muskelskade er det uansett ugunstig med 2 kampsituasjoner så tett på hverandre, samme om spilleren blir meldt 100% frisk.

Mourinho sa også i intervjuet rett før kampen at han ikke trodde Tanguy var klar til å spille 90 der.

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79137

• HH
  • HH's profilbilde
cjmozart skrev:

Nå er jeg generelt enig i et forsiktighetsprinsipp, men hvis muskelen er scannet og den er 100% frisk skal man da la være å bruke en spiller? Jeg kan i det minste se et argument for at dette ikke er "komikveld".

Hvis jeg skal argumentere litt mot meg selv så er det at Mourinho tidligere har gitt uttrykk for en litt gammeldags mentalitet når det kommer til skader. At man skal "tåle smerten" osv (se f.eks et intervju han gjorde angående Essien hvor han hyller Essiens evne til å spille med skader). Hvis det faktisk har skjedd så er jeg 100% enig i kritikken, men synes ikke man kan konkludere med det her (enda i det minste).

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79138

• HH
  • HH's profilbilde
tenor skrev:
HH skrev:
tenor skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
HH skrev:
Shezz skrev:
Nei vi kan jo like greit bare legge ned klubben om det skal være så vanskelig.

Ja. Ingenting kan forandres med de spillerne man har.

Gull av gråstein mener du. Ser ikke hvem som skulle klare det. Ikke JM tydeligvis.

Den samme gråsteinen som spilte helt fin fotball for noen år siden. Men som jeg sier må gjerne kjøpe disse magiske spillerne. Harry Potter er populær i jula.
Samme saklighet? Først Donald nå Harry Potter? Bare et lite (forhåpentlig saklig spørsmål): Hva er bedfre med JM enn MP?

Hyggelig at du følger med. Hvem er usaklige først her synes du? Mulig du deler at vi bare burde legge ned klubben?
Jeg har ikke kalt noen for noe som helst, ei heller henvist til Harry Potter. Konstaterer at jeg ikke fikk svar på mitt spørsmål? Og, hvor har jeg delt eller ment at vi skulle legge ned klubben og hvordan i all verden skulle det skje?

Hva snakker du om? Hvis du skal kritisere meg for å være usaklig mot Shezz så må jeg nesten forvente at du leser det du faktisk siterer.

Hva er dårligere med JM enn MP?

Per nå spiller vi svakt, men var det noen som trodde at ting plutselig skulle snu permanent ved å skifte manager? Jeg har definitivt aldri påstått noe slikt. Og vi spilte akkurat like svakt om ikke verre under MP på slutten. At vi tar flere poeng enn under MP må vel derfor telle for noe?

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 7 måneder 2 dager ago #79139

• erlands
  • erlands's profilbilde
  • Gin'Sa'Tonic
Seriøst ? Utrulig at folk her inne mener Mourinho og teamet har skyld her . Sender slagkraftig lag utpå i hele jula men får 0 respons fra spillerne . Skammelig måned nå, kun Sissoko får godkjent . Merkelig at så proffe spillere faller så mye . Kane Alli,Lucas,Verthongen dem som skuffer mest . Lamela blør men sku spilt i Italia han, vært høvding da,blir han aldri i premier league .
Ser ikke noen annen løsning nå enn at må få ut Eriksen ,Verthongen og eventuelt annet daukjøtt og Levy må bare gi Mourinho 2-3 kjøp i januar nå . Back og kreativitet mååå inn . Eller fort vi som surver og arsenal smiler i mai er je redd ..
Følgende bruker har takket deg: bakerboy

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 6 måneder 4 uker ago #79153

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Utrolig at det går an å være så dårlige. Så antar jeg det blir mest klaging på kampprogrammet nå.

Alli og Lucas var ubeskrivelig dårlige. Eriksen litt bedre, men det er ikke mye. Når man ikke klarer å ta i mot ballen. Ikke klarer å slå pasninger på et par meter. Mental kollaps.

Da er vel løsningen å sparke treneren igjen, løser alt det.

PL: So'ton(15) - Tottenham(6) 1/1 kl. 16:00 6 måneder 4 uker ago #79154

• SuperBale
  • SuperBale's profilbilde
HH skrev:
Og kan jo se hva man fikk for Lo Celso, Sessegnon og N'Dombele. Antar 1 mrd var ikke nok?

Vi har mye større problemer enn at vi må kjøpe spillere. Selv Kane er middelmådig i laget her. Så vi må tydeligvis kjøpe ny spiss uansett.

Spark treneren?